Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
paint
Kort karma: 94
Likede indlæg: 2355

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf paint » 11. okt 2016, 20:47

Kommodedyret skrev:
paint skrev:
Kommodedyret skrev:
paint skrev:
Kommodedyret skrev:Ej okay, I'm seriously, you guys, er der kommet en ny istid eller hvad?
Jeg fryser som ind i helvede, (hvis det altså var frosset over), ligger i sengen under to dyner, med bukser, striktrøje og tykke sokker på, med en elektrisk varmepude og radiatoren på fuld knald, OG JEG FUCKING FRYSER! :shock:

Er der andre frossenpinde derude som lider med mig? Brrrrr....

Jeg sidder i T-shirt med altandøren åben og fryser ikke :devil:

Hvor mange flasker rødvin kræves det for at opnå den tilstand?

Aspargsen skrev:
Kommodedyret skrev:Ej okay, I'm seriously, you guys, er der kommet en ny istid eller hvad?
Jeg fryser som ind i helvede, (hvis det altså var frosset over), ligger i sengen under to dyner, med bukser, striktrøje og tykke sokker på, med en elektrisk varmepude og radiatoren på fuld knald, OG JEG FUCKING FRYSER! :shock:

Jeg står og venter på bussen....
Og det her stoppested er IKKE opvarmet

Det er også finanskrisens skyld.

Ingen. Men det skal også siges, at jeg meget sjældent fryser. Når min kæreste kommer hjem, farer hun ofte hen og lukker altandør eller vindue og ryster på hovedet. :)

Ej men Paint for fan... du har vist været heldig med hende.

Det har jeg sikkert. Men jeg var nok ikke død af kulde alligevel. Der skal simpelthen bare meget til, før jeg fryser.
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9667

Indlægaf kidkomb » 11. okt 2016, 21:53

Kommodedyret skrev:
ManicNinja skrev:
Kommodedyret skrev:
ManicNinja skrev:

Hm ... Jeg er normalt ingen frossenpind overhovedet. Men jeg kan tydeligt mærke forskel på, hvor vinden kommer fra, vil jeg sige. Og i dag blæser den fra nord og nordøst. Det slår aldrig fejl - hver gang bliver det bare pivkoldt. På en helt anden måde end bare ... nåja ... køligt. Sådan en gang sibirisk efterår og vinter skal man ikke undervurdere ...

Noget andet er: Jeg synes, jeg har lagt mærke til, at de første kolleger nu lægger sig med influenza. Hvis du oven i købet er træt, så ... kan det jo godt blive rigtigt svært at få varmen.

(Kan for resten begejstre med, at vinden tiltager over de næste par dage).

Tak for de saglige betragtninger. Jeg skal ikke bestride at det er en pivkold sibirisk efterårsvind fra nordøst, denne information vil hermed blive medtaget i mine videre undersøgelser af tingenes (kolde) tilstand.

Jeg skulle bare lige afprøve, hvordan det dér saglighed føltes. Men du har ret. Jeg burde bare ha' skrevet det, som det er: Du er en pivskid af et møbel, Kommode.

Ren IKEA :D

Hey!
2
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 446
Likede indlæg: 3308

Indlægaf Kommodedyret » 11. okt 2016, 22:04

kidkomb skrev:
Kommodedyret skrev:
ManicNinja skrev:
Kommodedyret skrev:
ManicNinja skrev:

Hm ... Jeg er normalt ingen frossenpind overhovedet. Men jeg kan tydeligt mærke forskel på, hvor vinden kommer fra, vil jeg sige. Og i dag blæser den fra nord og nordøst. Det slår aldrig fejl - hver gang bliver det bare pivkoldt. På en helt anden måde end bare ... nåja ... køligt. Sådan en gang sibirisk efterår og vinter skal man ikke undervurdere ...

Noget andet er: Jeg synes, jeg har lagt mærke til, at de første kolleger nu lægger sig med influenza. Hvis du oven i købet er træt, så ... kan det jo godt blive rigtigt svært at få varmen.

(Kan for resten begejstre med, at vinden tiltager over de næste par dage).

Tak for de saglige betragtninger. Jeg skal ikke bestride at det er en pivkold sibirisk efterårsvind fra nordøst, denne information vil hermed blive medtaget i mine videre undersøgelser af tingenes (kolde) tilstand.

Jeg skulle bare lige afprøve, hvordan det dér saglighed føltes. Men du har ret. Jeg burde bare ha' skrevet det, som det er: Du er en pivskid af et møbel, Kommode.

Ren IKEA :D

Hey!

you-The Rock Steady Crew?
1
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 11. okt 2016, 22:05

Kommodedyret skrev:
kidkomb skrev:
Hey!

you-The Rock Steady Crew?

So steady, much crew.
1
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Mangoness
Kort karma: 72
Likede indlæg: 785

Indlægaf Mangoness » 12. okt 2016, 09:02

Jeg læste trådnavnet "Hvad koster det at få en brændeovn" som "Hvad koster det at få en bændelorm".

Jeg er nu skuffet over, at jeg ikke læste rigtigt :genert:
11
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5890

Indlægaf Dikus » 12. okt 2016, 09:09

Mangoness skrev:Jeg læste trådnavnet "Hvad koster det at få en brændeovn" som "Hvad koster det at få en bændelorm".

X2 :lol:
1
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 389
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3854

Indlægaf Delfin » 12. okt 2016, 09:40

Jeg overvejer seriøst at åbne for varmen nu, og så er det altså koldt. brrrr
1
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 12. okt 2016, 09:53

Dikus skrev:
Mangoness skrev:Jeg læste trådnavnet "Hvad koster det at få en brændeovn" som "Hvad koster det at få en bændelorm".

X2 :lol:

Og jeg undrer mig stadig over, hvorfor der ikke er udviklet en "bændelorm dig slank".
Come on, det ligger sgu da lige for!
Ja, det er et dyr, men jeg tog da gerne et par måneder med en snylter til gengæld for minus 5 gode kilo.
Det MÅ simpelthen være muligt at træne den orm til kun at æde de ting, der er dårlige for een.

Og så kom den tråd :whine: Narre-tråd!
1
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 309
Likede indlæg: 5730

Indlægaf Animi » 12. okt 2016, 15:39

Hvis Nikolaj Lie Kaas og Fares Fares ikke fortsætter i de kommende Afdeling Q film, skal jeg da helt klart ikke se dem. Det er virkelig deres kemi og samarbejde jeg elskede ved de film.
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1710

Indlægaf Guilded_Lily » 12. okt 2016, 16:04

Animi skrev:Hvis Nikolaj Lie Kaas og Fares Fares ikke fortsætter i de kommende Afdeling Q film, skal jeg da helt klart ikke se dem. Det er virkelig deres kemi og samarbejde jeg elskede ved de film.

Jeg er modsat helt enig med Jussi Adler-Olsen. Ja, NLK og FF spiller rigtig godt, men manuskriptet og instruktionen gør, de ikke når ned i rollernes dybde. Jeg mente allerede før, de gik i gang, at NLK var fejlcastet til rollen som Carl M'ørck. Jeg forventer en bedre skildring af karaktererne og en mere tro fortælling til bøgerne med det nye samarbejde.
5
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 12. okt 2016, 16:19

Guilded_Lily skrev:
Animi skrev:Hvis Nikolaj Lie Kaas og Fares Fares ikke fortsætter i de kommende Afdeling Q film, skal jeg da helt klart ikke se dem. Det er virkelig deres kemi og samarbejde jeg elskede ved de film.

Jeg er modsat helt enig med Jussi Adler-Olsen. Ja, NLK og FF spiller rigtig godt, men manuskriptet og instruktionen gør, de ikke når ned i rollernes dybde. Jeg mente allerede før, de gik i gang, at NLK var fejlcastet til rollen som Carl M'ørck. Jeg forventer en bedre skildring af karaktererne og en mere tro fortælling til bøgerne med det nye samarbejde.

Jeg har aldrig læst bøgerne, så hvorvidt det er skildret korrekt eller ej, har jeg ingen anelse om :P Jeg er bare vild med de to i rollerne :lun:
3
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 12. okt 2016, 16:19

Jeg synes ShuruQ har været meget stille på det sidste? :gruble: :(
1
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5890

Indlægaf Dikus » 12. okt 2016, 16:24

Animi skrev:Jeg synes ShuruQ har været meget stille på det sidste? :gruble: :(

Hun holder en frivillig pause, hvis jeg har forstået det rigtigt.
1
Brugeravatar
Animi

Indlægaf Animi » 12. okt 2016, 16:29

Dikus skrev:
Animi skrev:Jeg synes ShuruQ har været meget stille på det sidste? :gruble: :(

Hun holder en frivillig pause, hvis jeg har forstået det rigtigt.

Ah okay :) Så håber jeg at hun kommer tilbage igen :)
2
Brugeravatar
Guilded_Lily
Kort karma: 220
Likede indlæg: 1710

Indlægaf Guilded_Lily » 12. okt 2016, 16:38

Animi skrev:
Guilded_Lily skrev:

Jeg har aldrig læst bøgerne, så hvorvidt det er skildret korrekt eller ej, har jeg ingen anelse om :P Jeg er bare vild med de to i rollerne :lun:

Ah, så giver det mening. Min mand har heller ikke læst bøgerne, men er vild med filmene. Jeg ser filmene, fordi jeg elsker bøgerne, men jeg ser dem kun som en form for underholdende resumé - og prøver at lade være med at blive irriteret over, hvor forskellige filmens roller (og til dels historierne) er fra bøgernes.
2

Tilbage til "Generelt"