Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 392
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3880

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Delfin » 25. okt 2015, 21:23

icelady skrev:
Animi skrev:
Jeg får helt lyst til at skrive en børnebog, med den titel :lol:

"Pungens forunderlige rejse." :D

Sæt i gang.

Jeg tænkte selv, at det var lige til en bog :lol:
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
egernunge
Kort karma: 58
Likede indlæg: 410

Indlægaf egernunge » 25. okt 2015, 21:25

Animi skrev:
Delfin skrev:Jeg elsker de fantasifulde forklaringer på pungens eventyrlige rejse.

Eller en, øh, mere voksen historie :slem:
5
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 392
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3880

Indlægaf Delfin » 25. okt 2015, 21:26

Jeg kan ikke huske titler, men jeg læste engang en serie børnebøger, hvor man selv kunne vælge, hvilken vej historien skulle gå, og så var der forskellige slutninger til den. Det må være sagen her :D
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 258
Likede indlæg: 4270

Indlægaf Flora » 25. okt 2015, 21:28

Nogen burde starte en tråd, så vi kan se at få skrevet den bog :slem:
0
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Flora

Indlægaf Flora » 25. okt 2015, 21:36

Så kunne den blive samlet op af alle mulige og lande i folks tasker hvor den møder nøgler og kalendere og alt muligt og falde ud og lande på togskinner og blive reddet af små børn og aaaaaaaalt muligt indtil den bliver fundet af det rare ældrepar som giver den tilbage til dens far (eller mor. Jeg er ikke helt klar over om Egernunge er han eller hunkøn :genert:).

Ej, skal vi ikke nok skrive den bog hva? :pompom: :D
3
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 310
Likede indlæg: 5755

Indlægaf Animi » 25. okt 2015, 21:37

egernunge skrev:
Animi skrev:
Delfin skrev:Jeg elsker de fantasifulde forklaringer på pungens eventyrlige rejse.

Eller en, øh, mere voksen historie :slem:

Det kunne blive den nye Fifty Shades - bare bedre! :klap:
1
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
egernunge
Kort karma: 58
Likede indlæg: 410

Indlægaf egernunge » 25. okt 2015, 21:40

Flora skrev:Så kunne den blive samlet op af alle mulige og lande i folks tasker hvor den møder nøgler og kalendere og alt muligt og falde ud og lande på togskinner og blive reddet af små børn og aaaaaaaalt muligt indtil den bliver fundet af det rare ældrepar som giver den tilbage til dens far (eller mor. Jeg er ikke helt klar over om Egernunge er han eller hunkøn :genert:).

Jeg er hunkøn :-D
1
Brugeravatar
Flora

Indlægaf Flora » 25. okt 2015, 21:45

egernunge skrev:
Flora skrev:Så kunne den blive samlet op af alle mulige og lande i folks tasker hvor den møder nøgler og kalendere og alt muligt og falde ud og lande på togskinner og blive reddet af små børn og aaaaaaaalt muligt indtil den bliver fundet af det rare ældrepar som giver den tilbage til dens far (eller mor. Jeg er ikke helt klar over om Egernunge er han eller hunkøn :genert:).

Jeg er hunkøn :-D

Tak for opklaringen :D

.......fundet af det rare ægtepar som giver den tilbage til dens moooor :-D.
1
Brugeravatar
Flora

Indlægaf Flora » 25. okt 2015, 22:57

1
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3564

Indlægaf Lemonella » 26. okt 2015, 06:12

Animi skrev:

Måske du så skulle ændre titlen til "min pengepungs eventyrlige rejse". Bare så ikke nogen får noget galt i halsen. :slem: :lol:
1
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10272

Indlægaf DetSorteCirkus » 26. okt 2015, 14:48

Tak for alle ønskerne om en god ferie :)

Foreløbig tegner det til at blive en virkelig god en af slagsen.
Efter en tur til Øst er jeg lige tjekket ind på det hyggeligste mini-hotel indrettet i en gammel, men velholdt herskabslejlighed med stuk i loftet og draperede gardiner i morgenmadsstuen.
Ejerne er søde og hjælpsomme og har virkelig formået at indrette deres lille sted med det bedste fra dengang og nu. Jeg har været oppe siden 04.15, og sengen ser SÅ god ud, men pligten kalder. Der er en frugtkage, som venter på et bageri i nærheden.
9
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 26. okt 2015, 20:30

Er der en ekspert i Samsungtelefoner tilstede ... Så please raportér til mig ASAP :-D.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Fräulein L.
Kort karma: 289
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 2875

Indlægaf Fräulein L. » 26. okt 2015, 20:32

ShuruQ skrev:Er der en ekspert i Samsungtelefoner tilstede ... Så please raportér til mig ASAP :-D.

Ved ikke om jeg er ekspert, men har da selv en samsung?
1
Jeg står i midten nu!
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 26. okt 2015, 20:38

Fräulein L. skrev:
ShuruQ skrev:Er der en ekspert i Samsungtelefoner tilstede ... Så please raportér til mig ASAP :-D.

Min tlf var blevet mærkelig. Tror børnene har hentet en app og godkendt noget de ikke skulle, så kom reklamer konstant og efter at have holdt ud i flere uger og forsøgt det ene og andet og det tredje blev jeg enig med mig selv om at nulstille telefonen til start. Hvilket jeg gjorde. Resultat, ingen kontakter, de røg jo, men er ikke så vigtigt, for jeg plejer at synkroniser så jeg har de få kontakter i telebogen sammen med alle kontakterne fra Facebook.

Men det kan jeg ikke få den til, det fungerede fint inden jeg nulstillede den og har aldrig voldt mig problemer. Men har siddet siden ved 14-tiden og er ikke kommet videre derfra. Har haft en veninde til at kigge, jeg har set youtubevideoer osv osv og alt de de viser er det jeg gjorde for at få det op at køre sidst men som ikke gider og virker nu :gruble:. Og er snart tom for ideer.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Fräulein L.
Kort karma: 289
Geografisk sted: Sdrbronx
Likede indlæg: 2875

Indlægaf Fräulein L. » 26. okt 2015, 20:45

ShuruQ skrev:
Fräulein L. skrev:

Min tlf var blevet mærkelig. Tror børnene har hentet en app og godkendt noget de ikke skulle, så kom reklamer konstant og efter at have holdt ud i flere uger og forsøgt det ene og andet og det tredje blev jeg enig med mig selv om at nulstille telefonen til start. Hvilket jeg gjorde. Resultat, ingen kontakter, de røg jo, men er ikke så vigtigt, for jeg plejer at synkroniser så jeg har de få kontakter i telebogen sammen med alle kontakterne fra Facebook.

Men det kan jeg ikke få den til, det fungerede fint inden jeg nulstillede den og har aldrig voldt mig problemer. Men har siddet siden ved 14-tiden og er ikke kommet videre derfra. Har haft en veninde til at kigge, jeg har set youtubevideoer osv osv og alt de de viser er det jeg gjorde for at få det op at køre sidst men som ikke gider og virker nu :gruble:. Og er snart tom for ideer.

Åh sorry, der kan jeg desværre ikke hjælpe. Øv! - Håber du finder ud af det
1
Jeg står i midten nu!

Tilbage til "Generelt"