Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 569
Likede indlæg: 5079

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf ManicNinja » 8. nov 2015, 13:35

Ado skrev:
ManicNinja skrev:Hvis modparten i en diskussion herinde bliver personlig, og man synes, det er over stregen ... Er det så almindelig stil at bede vedkommende slette disse passager? :gruble:
Troede godt nok, det var noget, man skrev til moderatorerne/Patrick angående?

Du hentyder til diskussionen mellem Dikus og mig? Jeg kan sagtens se, når jeg lader mig løbe lidt af med det hele i en diskussion. Jeg kan også sagtens undskylde. Men jeg undrer mig over hvor jeg skulle slette noget, når Dikus selv var personlig.

Det er fair at rette mig, hvis jeg træder ved siden af reglerne. Men reglerne må gælde alle. Også selv om man er moderator.

Ja. Det gjorde jeg. Syntes, det virkede meget besynderligt. Tak for svar.
1
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 811
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8342
Kontakt:

Indlægaf Ado » 8. nov 2015, 13:40

Dikus skrev:
Ado skrev:
ManicNinja skrev:Hvis modparten i en diskussion herinde bliver personlig, og man synes, det er over stregen ... Er det så almindelig stil at bede vedkommende slette disse passager? :gruble:
Troede godt nok, det var noget, man skrev til moderatorerne/Patrick angående?

Du hentyder til diskussionen mellem Dikus og mig? Jeg kan sagtens se, når jeg lader mig løbe lidt af med det hele i en diskussion. Jeg kan også sagtens undskylde. Men jeg undrer mig over hvor jeg skulle slette noget, når Dikus selv var personlig.

Det er fair at rette mig, hvis jeg træder ved siden af reglerne. Men reglerne må gælde alle. Også selv om man er moderator.

Selvfølgelig må de det.

Jeg har altid bedt folk om at genoverveje deres irs, hvis jeg føler mig stødt. Har kun anmeldt to indlæg over tretten år, da jeg ikke kan se bogen grund til at inddrage en dommer i noget, man selv kan ordne.

Jeg opfattede ikke selv mit indlæg som stødende, men kan på bagkanten sagtens se, hvorfor Ado gjorde det. Og så omformulerer jeg selvfølgelig gerne.

Og da jeg anser Ado for en sød og fornuftig debattør, var jeg fint tryg ved, hun med samme selvfølge ville redigere det indlæg, der stødte mig. Tog jeg fejl, måtte det jo blive en sag for moderatorerne, hvis jeg ikke bare valgte at glide af på det.

Nu fik jeg i stedet afklaret, at jeg havde stødt Ado, der derfor gik til angreb. Og det beklager jeg, Ado. Det var ikke min mening.

Helt okay. Vi kørte den vist begge op. Jeg gider bare ikke debat-drama længere. Jeg er blevet for gammel.
3
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11692

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. nov 2015, 13:43

og det ruinerer fuldstændigt den tråd jeg høster størstedelen af mine likes fra! Tænk på likesene! Jeg kan muligvis senere investere dem i en multihandicappet girafs overleven, det vil I vel ikke forhindre??
7
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5873

Indlægaf Dikus » 8. nov 2015, 13:56

Dirtylittledevil skrev:og det ruinerer fuldstændigt den tråd jeg høster størstedelen af mine likes fra! Tænk på likesene! Jeg kan muligvis senere investere dem i en multihandicappet girafs overleven, det vil I vel ikke forhindre??

Det er også spændende læsning. Og skræmmende.

Faktisk er du ret skyldig i en del af mine panik-tanker :deer:
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. nov 2015, 13:57

Dikus skrev:
Dirtylittledevil skrev:og det ruinerer fuldstændigt den tråd jeg høster størstedelen af mine likes fra! Tænk på likesene! Jeg kan muligvis senere investere dem i en multihandicappet girafs overleven, det vil I vel ikke forhindre??

Paniktanker? Hvad går de ud på? :-D
0
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 676
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5873

Indlægaf Dikus » 8. nov 2015, 13:59

Dirtylittledevil skrev:
Dikus skrev:

Paniktanker? Hvad går de ud på? :-D

Hey. Jeg et 36 og har ikke været single, siden jeg var 18. Løb ind i en stormende forelskelse... Ig hvad så nu? Det der single virker ikke altid særligt eftertragtet for mig... Jeg er lidt ovre den gide alder, hvor jeg bare kunne hoppe i en kort kjole og høje hæle.
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. nov 2015, 14:08

Dikus skrev:Hey. Jeg et 36 og har ikke været single, siden jeg var 18. Løb ind i en stormende forelskelse... Ig hvad så nu? Det der single virker ikke altid særligt eftertragtet for mig... Jeg er lidt ovre den gide alder, hvor jeg bare kunne hoppe i en kort kjole og høje hæle.

Så tror jeg ærlig talt, hvis det var mig, og belært af mine egne fejl fra da jeg i en høj alder blev alene, at jeg ville tage et par dybe indåndinger og bare prøve at være mig selv, og finde glæden i at være i mit eget selskab. Jeg har altid lænet mig op af at være "et par" og gik også totalt i panik over den blotte tanke at være alene. Hvilket førte til alle mulige katastrofale "forhold" og handlinger som jeg skammer mig over nu.
Og forresten, som jeg også skriver i den tråd, så er der skam også søde fyre på endate :) de passer bare ikke ind i tråden :)
4
Brugeravatar
Danseprinsesse
Kort karma: 285
Likede indlæg: 2104

Indlægaf Danseprinsesse » 8. nov 2015, 22:13

I skal have virkelig stor tak for alle de søde hilsner og tillyk'ker. Det er kun jer, der ved det - det er fantastisk at kunne dele det med nogen, når man sidder der og er lidt overvældet. Tak! :kys:
6
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 446
Likede indlæg: 3302

Indlægaf Kommodedyret » 9. nov 2015, 21:22

:panik: Har I set at vi også ha en sladrefunktion her på denne debat?
Man kan gå ind under folks profil og se hvornår de sidst var online. :slem:

discaimer: ok, nogen kan så finde ud af a slå det fra. Øv, så må jeg drosle ned for dramaen. :rulle:
1
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 481
Likede indlæg: 1572

Indlægaf Spjaerten » 9. nov 2015, 21:24

Kommodedyret skrev::panik: Har I set at vi også ha en sladrefunktion her på denne debat?

:devil2: ikke mig jeg er logget ind anonym
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Kommodedyret

Indlægaf Kommodedyret » 9. nov 2015, 21:25

Spjaerten skrev:
Kommodedyret skrev::panik: Har I set at vi også ha en sladrefunktion her på denne debat?

:devil2: ikke mig jeg er logget ind anonym

Selv æv bæv, jeg nåede at rette mit indlæg før du postede :slem: Men dog ikke før du citerede :gisp:

OT: jeg tror vist at jeg har et smileymisbrug kørende. De er bare så sjoooove.
2
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 317
Likede indlæg: 3407

Indlægaf dgd2007 » 9. nov 2015, 21:41

discaimer: ok, nogen kan så finde ud af a slå det fra. Øv, så må jeg drosle ned for dramaen. :rulle:

Men er det ikke ligemeget?
Jeg troede, det folk ikke brød sig om på den anden, var, at man kunne se, hvad for en side du var på(?)
0
Brugeravatar
Kommodedyret

Indlægaf Kommodedyret » 9. nov 2015, 21:45

dgd2007 skrev:

Men er det ikke ligemeget?
Jeg troede, det folk ikke brød sig om på den anden, var, at man kunne se, hvad for en side du var på(?)

Jeg troede at panik-smiley var en tydelig indikator af ironisk overreaktion, men sådan tolker man del vel forskelligt.
Skåret ud i pap: jeg mente det ikke dødseriøst, ok?
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 9. nov 2015, 22:30

Det må aldrig komme frem hvor meget usund mad jeg spiser hver dag!
0
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 254
Likede indlæg: 4234

Indlægaf Flora » 9. nov 2015, 22:33

Dirtylittledevil skrev:Det må aldrig komme frem hvor meget usund mad jeg spiser hver dag!

Your secret is safe with us! :afro:
2
Debattens sødeste :engel:

Tilbage til "Generelt"