Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Bimmerdyret
Kort karma: 63
Likede indlæg: 781

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Bimmerdyret » 23. nov 2015, 10:53

Dirtylittledevil skrev:Breaking: Jeg har flækket en drømmekage midt igennem, og kasseret bundstykket!

Så du har bare guffet de 7 cm snask på toppen :D :klap:
I feel you.
1
Brugeravatar
Bimmerdyret
Kort karma: 63
Likede indlæg: 781

Indlægaf Bimmerdyret » 23. nov 2015, 10:54

Tanten skrev:Jeg vil bare lige sige, at jeg tror, jeg har givet op mht. Jubii Debat. Der er dæleme blevet langt mellem snapsene derinde, efter alle I kloge hoveder er flyttet herover, og det er så generende med de mange periodiske fejl efter opdateringen, at det fuldstændig fjerner fornøjelsen ved at debattere. Jeg havde jo håbet, at det ville komme i orden, men det ser ud til, at det bliver døden for Jubatten. Så her er jeg - sådan lidt mere permanent.

:ad!: :ad!: :ad!: :ad!:

YOU HERE???

:blomst: :blomst: :blomst: :blomst: :blomst: :blomst: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :banan: :panik: :panik: :panik: :panik: :panik: :gogo: :gogo: :gogo: :kys: :kys: :kys: :kys: :rock: :rock: :rock: :rock: :pompom: :pompom: :pompom:
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11712

Indlægaf Dirtylittledevil » 23. nov 2015, 12:47

Bimmerdyret skrev:
Dirtylittledevil skrev:Breaking: Jeg har flækket en drømmekage midt igennem, og kasseret bundstykket!

Så du har bare guffet de 7 cm snask på toppen :D :klap:
I feel you.

I store træk, ja :afro:
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 445
Likede indlæg: 3495

Indlægaf Krølle » 24. nov 2015, 09:37

Log_Lady skrev:
Krølle skrev:Sweet Jesus, det der barnevognskørsel kræver jo et freaking glatførekursus! Hvordan hulen overlever man?!

Er der noget, jeg har overset, Krølle? :genert:

Nej, nej, nej - det var en lånevogn med lånebaby! Ellers havde jeg godt nok skjult det godt :D
1
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 445
Likede indlæg: 3495

Indlægaf Krølle » 24. nov 2015, 09:39

Både baby og jeg overlevede for øvrigt. Jeg har vist bestået barnevogn på is del 1 - største udfordring var en iset Valby bakke, som blev forceret i mindre elegant stil :lol:
1
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1152
Likede indlæg: 6750

Indlægaf Wizzze » 24. nov 2015, 11:07

Krølle skrev:Både baby og jeg overlevede for øvrigt. Jeg har vist bestået barnevogn på is del 1 - største udfordring var en iset Valby bakke, som blev forceret i mindre elegant stil :lol:

Vinterdæk og pigsko ?
Læger spiller altid golf, kan du ikke stjæle hans sko? :-D

Vil godt se dæk manden, når du ruller ind til dækskifte :lol:
1
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1288

Indlægaf hotlips » 25. nov 2015, 05:22

Jeg har meldt mig ind i havegrupper i forskellige lande på fb,en af de mest aktive er fra Indien,det er virkelig skægt at læse tit,mange af dem skriver så høfligt at man bliver helt forvirret"thanks for your expert advise sir,sorry to disturb"mmeget hyggeligt.
Og de er vilde til det der urban gardening,de dyrker i sække og plasticflasker og alt hvad der kan tænkes,og de kalder det todays gift from god når de viser hvad de har høstet.
Og de har jo nogen meget anderledes planter og lidt anderledes problemer end jeg er vant til det er sådan noget "oh no,monkey eat my watermelon again,need Expert advise please,jeg føler virkelig med dem,og det er jo noget anderledes end at fange dræbersnegle,men det lyder nu også af og til ret meget sjovere.
Som regel er det jo mig der sidder og savler fordi de kan dyrke meget jeg ikke kan,især deres lotusblomster er jeg misundelig over,de kan dyrke dem i små opvaskebaljer med sand og lidt tilfældigt mudder fordi de har så meget sol, i dk skal de have en dam og en masse specielt jord og det er en større historie,mange somre vil de ikke kunne blomstre uanset hvad.

Men der er undtagelser,de bliver megaglade når det lykkes dem at holde liv i en jordbærplante og få et par bær og idag havde en smidt et billede af en blomst de r tydeligvis ikke var almen kendt,de syntes var fantastisk,det var en hyacint.

Der er en dame derinde der har skrevet til mig,hendes datter på 12 viille gerne høre om jeg ville fortælle dem om hvordan vi har planter her og hvordan vi passer på dem når nu det bliver så koldt,meget hyggeligt så jeg har for en sjælden gangs skyld brudt mit princip om ikke at være ven med folk jeg ikke kender rigtigt.

Det jeg prøver at sige er vist at der kunne komme så meget godt ud af de sociale medier,og af at man har adgang til andre så nemt,det er virkelig lærerigt bare at læse med om hvordan folk der lever helt almindeligt langt væk lever med ting der er så velkendte i de rammer de nu har.

Jeg så igår man nu vil lære børn at undgå ekstremisme på nettet,men måske skulle man gå en helt anden vej og lære dem at bruge nettet i den bedste form,det kan være det kunne bringe noget forståelse der kunne bruges konstruktivt i stedet for at fokusere på frygt og fremmedgørelse.
12
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 610
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2587

Indlægaf Fillie » 26. nov 2015, 14:06

Mange tak for jeres kort og likes til min noget triste kommentar om min upassende arbejdsplads i går aftes. Jeg blev faktisk ret rørt, da jeg så disse reaktioner. Jeg havde helt glemt, hvor rart det er at få et skulderklap fra medfølende mennesker på Debatten. Så endnu engang tak - you guys just made my day! :blomst:
6
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 256
Likede indlæg: 4259

Indlægaf Flora » 26. nov 2015, 20:21

Jeg har lige ringet til min far og ønsket ham tillykke med fødselsdagen... det var så i går han havde fødselsdag... bedre sent end aldrig som man siger.. :genert:
2
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 196
Likede indlæg: 1977

Indlægaf lillebjoern » 27. nov 2015, 11:53

Jeg tager til London i næste uge og har en del tid at brænde af, så ville høre om jeg skulle købe noget med for en eller anden meddebattør? Hvis der var nogen der manglede makeup, tøj, whatever. Så tilbyder jeg ihvertfald gerne at købe, tage det med hjem og sende/mødes :)
8
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 497
Likede indlæg: 1907

Indlægaf Vira » 27. nov 2015, 13:34

Jeg har lige smagt en ansjos for første gang. Tror lige jeg skal brække mig lidt :badr: :tie: :puke: :ninja:
2
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 27. nov 2015, 13:35

Jeg savner allerede Gift ved Første Blik helt vildt! :panik:
1
Firebird
Kort karma: 160
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1284

Indlægaf Firebird » 27. nov 2015, 14:16

Fillie skrev:Jeg savner allerede Gift ved Første Blik helt vildt! :panik:

Jamen, du er ikke den eneste :)
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 27. nov 2015, 14:27

Firebird skrev:
Fillie skrev:Jeg savner allerede Gift ved Første Blik helt vildt! :panik:

Jamen, du er ikke den eneste :)

Der burde altså allerede stå en frisk sæson klar til at overtage. Med alle de singler, der har meldt sig, og de høje seertal er det jo en nobrainer!

Og i næste uge siger vi farvel til Landmand søger Kærlighed. Det er virkelig tarveligt, når man som jeg er en sucker efter at se folk blive (forsøgt) smedet sammen. :nej:
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9669

Indlægaf kidkomb » 27. nov 2015, 14:34

Ej, så hjælp mig dog!!
Jeg har lige brugt over en halv time på at lede efter et billede, som blev postet et sted herinde igår.
Jeg kan simpelthen ikke finde det, jeg kan ikke Google noget frem og det driver mig til vanvid :whine:
Det var noget statusopdatering på fb el lign, hvor en havde misforstået betegnelsen "anden etnisk herkomst" og forvansket det til "anden indisk herkomst"
Hilfe?
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.

Tilbage til "Generelt"