Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dime
Kort karma: 356
Likede indlæg: 1438

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Dime » 27. nov 2015, 14:36

kidkomb skrev:Ej, så hjælp mig dog!!
Jeg har lige brugt over en halv time på at lede efter et billede, som blev postet et sted herinde igår.
Jeg kan simpelthen ikke finde det, jeg kan ikke Google noget frem og det driver mig til vanvid :whine:
Det var noget statusopdatering på fb el lign, hvor en havde misforstået betegnelsen "anden etnisk herkomst" og forvansket det til "anden indisk herkomst"
Hilfe?

viewtopic.php?f=5&t=193&p=57887#p57887
0
Damn, I'm fucked...
- Dime, 1.52
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9743

Indlægaf kidkomb » 27. nov 2015, 14:40

0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 612
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2613

Indlægaf Fillie » 27. nov 2015, 16:32

Jeg har savnet de grønne kort; hvor er det bare rart at have dem igen! :love2:
7
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2233

Indlægaf Puffi » 29. nov 2015, 04:24

Jeg har lige været til julefrokost med mit arbejde. Tre af de unge var slet ikke klar til at slutte festen, da chefen mere eller mindre sagde tak for i aften, så vi travede da bare hjem til mig og de var så glade for, at vi lige skulle have en enkelt herhjemme. De er så lige blevet hentet af den enes mor, der sørgede for også at køre de to andre sikkert hjem. De var søde og høflige og nussede hundene og var glade for at se mit hjem. Søde, unge mennesker :lun:

Det er så selvfedt, men jeg ser så tydeligt, at jeg er deres yndlingskollega. Og det er herligt.
7
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 447
Likede indlæg: 3309

Indlægaf Kommodedyret » 29. nov 2015, 05:46

Kan nogen ikke være søde at fortælle hvis de kender til julekonkurrencer på nettet?

Sådan nogle hvor man kan deltage hver dag, og måske vinde noget?

Jeg læste et sted at der skulle være en på wupti, men har endnu ikke fundet den.
0
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Dime
Kort karma: 356
Likede indlæg: 1438

Indlægaf Dime » 29. nov 2015, 07:55

At være skaldet når et eller andet pre-Gorm med spasserhagl, spasserregn og spasserkoldblæst rammer en i fjæset under hundeluftning er jeg overhovedet ikke fan af.
2
Damn, I'm fucked...
- Dime, 1.52
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 580
Likede indlæg: 5117

Indlægaf ManicNinja » 29. nov 2015, 08:00

Tanten skrev:Jeg vil bare lige sige, at jeg tror, jeg har givet op mht. Jubii Debat. Der er dæleme blevet langt mellem snapsene derinde, efter alle I kloge hoveder er flyttet herover, og det er så generende med de mange periodiske fejl efter opdateringen, at det fuldstændig fjerner fornøjelsen ved at debattere. Jeg havde jo håbet, at det ville komme i orden, men det ser ud til, at det bliver døden for Jubatten. Så her er jeg - sådan lidt mere permanent.

Ja, dét sænker da i hvert fald ikke just niveauet hérinde - for nu at sige det med jysk anslag ... Bedre sent end aldrig. Velkommen til. Og alt det dér. :)
2
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
hotlips
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1317

Indlægaf hotlips » 29. nov 2015, 13:00

Kommodedyret skrev:Kan nogen ikke være søde at fortælle hvis de kender til julekonkurrencer på nettet?

Sådan nogle hvor man kan deltage hver dag, og måske vinde noget?

Jeg læste et sted at der skulle være en på wupti, men har endnu ikke fundet den.

hvis ikke du er på facebook må det være vejen frem,jeg sorterer alt fra med konkurrencer,men det var alligevel fyldt med advents og julekalenderkonkurrencer da jeg åbnede i dag.
0
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 29. nov 2015, 20:20

Servicemeddelelse:
Hvis nogen påtænker at lysne deres meget mørke hår derhjemme, men får kolde fødder undervejs af angst for pisgult neon-ananas hår og derfor skyller blegningen ud efter kun 10 minutter, vil jeg bare sige, at de leger med ilden og risikerer at ende med noget der ligner syg leopardpels på hovedet :gisp:
9
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 321
Likede indlæg: 3480

Indlægaf dgd2007 » 29. nov 2015, 22:23

Pityt skrev:Servicemeddelelse:
Hvis nogen påtænker at lysne deres meget mørke hår derhjemme, men får kolde fødder undervejs af angst for pisgult neon-ananas hår og derfor skyller blegningen ud efter kun 10 minutter, vil jeg bare sige, at de leger med ilden og risikerer at ende med noget der ligner syg leopardpels på hovedet :gisp:

Det havde jeg nu ikke tænkt mig ... men jeg synes, det er meget modigt af dig at stå frem og advare om det :D
2
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9743

Indlægaf kidkomb » 30. nov 2015, 01:35

kl er halv tre om natten. Jeg keeeder mig, men drak for meget kaffe på arbejdet, fordi jeg var stormet inde nogle timer inden jeg kunne køre hjem.
Hvorfor er der mon ikke noget ægte natteravne herinde :gruble:
Der er et par nattevagtsmennesker, men ikke nogen sære super-B mennesker som mig.
Men måske er det meget godt, for så ville jeg aldrig komme i seng :lol:
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3894

Indlægaf Delfin » 30. nov 2015, 04:48

kidkomb skrev:kl er halv tre om natten. Jeg keeeder mig, men drak for meget kaffe på arbejdet, fordi jeg var stormet inde nogle timer inden jeg kunne køre hjem.
Hvorfor er der mon ikke noget ægte natteravne herinde :gruble:
Der er et par nattevagtsmennesker, men ikke nogen sære super-B mennesker som mig.
Men måske er det meget godt, for så ville jeg aldrig komme i seng :lol:

Super-B mennesker kl. halv tre? Svækling :lol:

Jeg er ultra b-menneske, og som den logiske følge heraf er jeg også nattevagt :cool:
2
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 30. nov 2015, 05:59

dgd2007 skrev:
Pityt skrev:Servicemeddelelse:

Det havde jeg nu ikke tænkt mig ... men jeg synes, det er meget modigt af dig at stå frem og advare om det :D

Jeg er i det hele taget meget modig på den måde :-D I øvrigt er jeg mere leopard i venstre side end i højre,- det er et glimrende look :tie:
3
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 447
Likede indlæg: 3309

Indlægaf Kommodedyret » 30. nov 2015, 05:59

Bwa, jeg er heller ikke gået i seng endnu. Men man kan jo ikke sidde og rable på debatten hver nat, vel :-P
4
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 724
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6886

Indlægaf Daine » 30. nov 2015, 10:35

Her skal jeg bo fra den 1. marts næste år ... jeg glæder mig som et lille barn! :pompom: En fin bette bolig på 91 kvm, der er optimalt udnyttet. Og jeg får mit eget bibliotek :love:

image.jpeg

Billedet er lidt mørkt, min telefon tager ikke lige de bedste fotos.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
25
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."

Tilbage til "Generelt"