Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 256
Likede indlæg: 4264

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Flora » 4. dec 2015, 21:48

Fillie skrev:
Flora skrev:
Fillie skrev:Jeg har lige opdaget, at jeg har fået skiftet køn på Manuskriptforfatteren i Debattens julekalender. Sorry - jeg trænger vist til briller. Måske kan han være crossdresser? :lol:

Ej altså. Så er det mig der skal redde den :rulle: Nå, men kan vi ikke bare lege hun stadig er kvinde som bare lige led af midlertidig kønsforvirring? :lol:

Nej nej, det er omvendt - det er en mand, som jeg fik lavet om til en kvinde. :lol:

Forvirringen er total! Jeg håber min fortsættelse kommer til at give mening :lol:
0
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3430

Indlægaf dgd2007 » 5. dec 2015, 00:12

Fillie skrev:Nej nej, det er omvendt - det er en mand, som jeg fik lavet om til en kvinde. :lol:

Jamen, så er alle aktuelle pc-krav jo opfyldt! :afro:
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9671

Indlægaf kidkomb » 5. dec 2015, 02:18

Jeg er på Hong Kong! Det er første gang og ikke et sekund for sent. Jeg er vild med det :love:
2
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Firebird
Kort karma: 160
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1284

Indlægaf Firebird » 5. dec 2015, 04:43

kidkomb skrev:Jeg er på Hong Kong! Det er første gang og ikke et sekund for sent. Jeg er vild med det :love:

Hong kong ? :nerve:

Fortæl fortæl. :-D
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 5. dec 2015, 04:45

Firebird skrev:
kidkomb skrev:Jeg er på Hong Kong! Det er første gang og ikke et sekund for sent. Jeg er vild med det :love:

Utrolig lurvet værtshus i Nyhavn, under en stripklub, som har åbent for evigt. Det er stedet man går hen, når alle andre steder lukker. Her slutter en bytur gerne kl 11 om formiddagen :lol:
1
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Firebird
Kort karma: 160
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1284

Indlægaf Firebird » 5. dec 2015, 04:53

kidkomb skrev:
Firebird skrev:

Utrolig lurvet værtshus i Nyhavn, under en stripklub, som har åbent for evigt. Det er stedet man går hen, når alle andre steder lukker. Her slutter en bytur gerne kl 11 om formiddagen :lol:

GUUUUUUDER :gisp: Eksisterer den endnu? Jeg var derinde den aften Brdr. Olsen vandt grand prixet. Det er GODTNOK nogle dage siden. :lol:
1
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 5. dec 2015, 04:57

Well, min debut forløb fredeligt og jeg er fan! Bestemt ikke sidste gang. Og ham tv-lægen var der også. Syret alligevel.
2
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 610
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2588

Indlægaf Fillie » 5. dec 2015, 05:45

Denne her yoghurt smager HELT VILDT GODT! Smagen af jordbær er kraftig og ikke mindst ægte, og der er store frugtstykker i. :pompom:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3558

Indlægaf Lemonella » 5. dec 2015, 05:59

Fillie skrev:Denne her yoghurt smager HELT VILDT GODT! Smagen af jordbær er kraftig og ikke mindst ægte, og der er store frugtstykker i. :pompom:

Så har du godt nok været heldig. De sidste to jeg købte var noget tyndt pjask uden et eneste frugtstykke i. :sur:

Og ja, jeg har skrevet til Arla og brokket mig. "Det kigger vi på. Du får besked om ca. 2 uger".
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 5. dec 2015, 06:06

Lemonella skrev:
Fillie skrev:Denne her yoghurt smager HELT VILDT GODT! Smagen af jordbær er kraftig og ikke mindst ægte, og der er store frugtstykker i. :pompom:

Så har du godt nok været heldig. De sidste to jeg købte var noget tyndt pjask uden et eneste frugtstykke i. :sur:

Og ja, jeg har skrevet til Arla og brokket mig. "Det kigger vi på. Du får besked om ca. 2 uger".

Ej, hvor skod! Jeg sidder og spiser løs lige nu, og der er virkelig mange bær i. Måske har jeg bare været heldig? Det håber jeg ikke, for jeg elsker både yoghurt og juice med frugtstykker/kød, og jeg synes, det er svært at finde varianter, der indeholder noget særligt og samtidig smager godt...
1
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Lemonella

Indlægaf Lemonella » 5. dec 2015, 06:11

Fillie skrev:
Lemonella skrev:

Ej, hvor skod! Jeg sidder og spiser løs lige nu, og der er virkelig mange bær i. Måske har jeg bare været heldig? Det håber jeg ikke, for jeg elsker både yoghurt og juice med frugtstykker/kød, og jeg synes, det er svært at finde varianter, der indeholder noget særligt og samtidig smager godt...

Hey, du har sgu da fået alle mine bær nå. :cuss:
Maskinen er simpelthen gået i stå og har smidt dem ned i din yoghurt og sprunget min over. Ret flabet, hvis du spørger mig. :whine:

Hvis du er vild med juice med frugtkød i, skulle du prøve den fra Harboe der hedder Pure. Især appelsinjuicen er fyldt med frugtkød.
0
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 5. dec 2015, 06:17

Lemonella skrev:
Fillie skrev:
Lemonella skrev:

Hey, du har sgu da fået alle mine bær nå. :cuss:
Maskinen er simpelthen gået i stå og har smidt dem ned i din yoghurt og sprunget min over. Ret flabet, hvis du spørger mig. :whine:

Hvis du er vild med juice med frugtkød i, skulle du prøve den fra Harboe der hedder Pure. Især appelsinjuicen er fyldt med frugtkød.

Haha, det er simpelthen sådan et yoghurtlotteri om at få de få bær - eller i julens ånd snarere et mandelgavespil. :lol:

Jeg er ret glad for den juice, du nævner, men jeg kan bedst lide appelsinjuicen fra Valsølille. :ivrig:
1
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Lemonella

Indlægaf Lemonella » 5. dec 2015, 06:34

Jeg vil så lige fortælle, at jeg netop nu har juicet 5 store saftige appelsiner og hældt juicen op i 2 glas. Et til kæresten og et til mig.
Min juicer kan sættes så der kommer lidt eller meget frugtkød med efter eget valg. Se det er verdens bedste juice. :savl:
2
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 5. dec 2015, 16:11

Jeg er simpelthen nødt til at dele to ord med jer: SCAM BAITING!

For de af jer der ikke ved, hvad "scam baiting" er: I har sikkert hørt om folk, som via spammails, falske profiler på datingsider, annoncer på handelsportaler etc. forsøger at franarre andre deres penge. Alle kender eksemplet med advokaten, der sender en e-mail om, at ens hidtil ukendte slægtning i et fjernt land er gået bort og har efterladt sig en kæmpe formue, som man er enearving til; man skal bare lige indbetale et beløb for at betale salær, stempelafgifter og den slags, før millionerne kan frigives og overføres til ens konto. Pengene kommer bare aldrig. Der har også været en del historier i fjernsynet om mennesker, som gennem mange år er blevet malket for hver en krone af en person, de troede skulle være deres ægtefælle. Desuden har vi sikkert alle prøvet at modtage en e-mail, hvor vi er den heldige vinder af et svimlende beløb i et lotteri, vi aldrig har deltaget i. De folk, som står bag disse svindelnumre - og mange andre som dem, kaldes "scammers", og "scam baiting" går i al sin enkelthed ud på at spilde scammerens tid, så vedkommende har mindre tid til at bedrage sine virkelige ofre. På nedenstående link kan I læse de mest utrolige historier om baiters, som får scammers til at søge optagelse i fake kulte, bygge monumenter, udfylde endeløse formularer, rejse tusindvis af kilometer, få tatoveringer, lave stuntvideoer - det er helt vildt! Jeg har efterhånden tygget mig igennem nogle baits, som har varet flere år, og det er fantastisk underholdende og - synes jeg - også en virkelig god sag.

Enjoy: http://www.419eater.com/.
3
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 717
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6836

Indlægaf Daine » 5. dec 2015, 16:17

Sikke noget pisvejr det er :sur:
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."

Tilbage til "Generelt"