Hvad vil du sige til debatten?

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11727

Re: Hvad vil du sige til debatten?

Indlægaf Dirtylittledevil » 15. dec 2015, 11:00

Animi skrev:Jeg skal til reeksamen i morgen - og min bachelor afhænger ret meget af at jeg består eksamen denne her gang :panik:

Hvordan er det gået? :)
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 310
Likede indlæg: 5742

Indlægaf Animi » 15. dec 2015, 11:58

Dirtylittledevil skrev:
Animi skrev:Jeg skal til reeksamen i morgen - og min bachelor afhænger ret meget af at jeg består eksamen denne her gang :panik:

Hvordan er det gået? :)

Jeg tror det gik fint, i hvert fald langt bedre end sidst :D Jeg tror det er nok til at bestå (forhåbentligt)

Tak for alle jeres søde hilsner :kys:
10
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 610
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2598

Indlægaf Fillie » 15. dec 2015, 12:01

Jeg synes, at "Pandesteg" er et kodyl fedt brugernavn! :pompom:
3
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 717
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6859

Indlægaf Daine » 15. dec 2015, 19:10

Tak for søde grønne kort, de hjælper på mit mentale meltdown over nye naboer! Jeg håber, jeg som sædvanligt, overreagerer.

2SHY, jeg ville elske at have dig som nabo! :kys: Du lyder meget som mig og jeg synes faktisk, jeg er en ret god nabo :genert:
2
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8500

Indlægaf 2SHY » 15. dec 2015, 19:12

Daine skrev:Tak for søde grønne kort, de hjælper på mit mentale meltdown over nye naboer! Jeg håber, jeg som sædvanligt, overreagerer.

2SHY, jeg ville elske at have dig som nabo! :kys: Du lyder meget som mig og jeg synes faktisk, jeg er en ret god nabo :genert:

Årh :genert: :blush2: Tak og i lige måde da :kys:

Skal vi starte et bofællesskab op? :lol:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 717
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6859

Indlægaf Daine » 15. dec 2015, 19:20

2SHY skrev:
Daine skrev:Tak for søde grønne kort, de hjælper på mit mentale meltdown over nye naboer! Jeg håber, jeg som sædvanligt, overreagerer.

Awesome ide! Flyt herned, huset ved siden af det jeg har købt er til salg!! :D Der er rigelig plads til dig og din skønne kat og jeg er sikker på, du kunne lande et godt job hernede ;)
1
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 447
Likede indlæg: 3309

Indlægaf Kommodedyret » 15. dec 2015, 19:40

Jeg har lyst til at korrumpere popularitetssystemet ovre på jubii. Jeg vil finde mig en debattør som ikke er på listen og like alle vedkommendes indlæg indtil høn står tilfredstillende højt på hitlisten.
12
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 15. dec 2015, 19:48

Daine skrev:
2SHY skrev:

Awesome ide! Flyt herned, huset ved siden af det jeg har købt er til salg!! :D Der er rigelig plads til dig og din skønne kat og jeg er sikker på, du kunne lande et godt job hernede ;)

Uh det kommer an på om jeg får job på torsdag :D Men jeg kan godt lide at du satser på der er plads nok uden at vide hvor meget ragelse jeg skal have med mig :lol:

Men ellers lyder det hyggeligt :) Jeg forudser fælleshygge med malebøger, lydbog, varm the/kaffe/kakao og Sebastian der smider sig ovenpå farveblyanterne og ruller rundt :lun:
3

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
Garfield
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1308

Indlægaf Garfield » 15. dec 2015, 20:28

Kommodedyret skrev:Jeg har lyst til at korrumpere popularitetssystemet ovre på jubii. Jeg vil finde mig en debattør som ikke er på listen og like alle vedkommendes indlæg indtil høn står tilfredstillende højt på hitlisten.

I dare you :D

Måske en fælles indsats - det er trods alt ret mange likes, der skal gives... :P
2
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Krølle
Kort karma: 445
Likede indlæg: 3495

Indlægaf Krølle » 15. dec 2015, 20:34

Garfield skrev:
Kommodedyret skrev:Jeg har lyst til at korrumpere popularitetssystemet ovre på jubii. Jeg vil finde mig en debattør som ikke er på listen og like alle vedkommendes indlæg indtil høn står tilfredstillende højt på hitlisten.

Måske en fælles indsats - det er trods alt ret mange likes, der skal gives... :P

Skum kan vel lave et script :devil:

Skal DH have æren af at være vores fælles yndling? :D
5
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 447
Likede indlæg: 3309

Indlægaf Kommodedyret » 15. dec 2015, 20:37

Krølle skrev:
Garfield skrev:

Skum kan vel lave et script :devil:

Skal DH have æren af at være vores fælles yndling? :D

Jaaaer man, fed idé! Vi bombarderer DH med likes, OH hvor er ironien dog sød :lun:

: smiley der gnider sig i hænderne over at sidde og lægge skumle planer sent om aftenen:
Senest rettet af Kommodedyret 15. dec 2015, 20:44, rettet i alt 1 gang.
2
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 15. dec 2015, 20:40

Jeg tvivler på at DH vil fange humoren i det og tro vi synes han/hun/de er fantastiske. Hvis de ikke engang forstår brugen af rulle smileyen så tror jeg heller ikke de forstår det andet
2

Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3432

Indlægaf dgd2007 » 16. dec 2015, 06:27

Ah ja, der var engang en debattør derovre, der gav likes til alt, hvad der rørte sig :)
0
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3432

Indlægaf dgd2007 » 16. dec 2015, 06:38

2SHY skrev:Jeg tvivler på at DH vil fange humoren i det og tro vi synes han/hun/de er fantastiske. Hvis de ikke engang forstår brugen af rulle smileyen så tror jeg heller ikke de forstår det andet

Nej, DH havde vist ikke humor, så vidt jeg husker :gruble:
3
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1285

Indlægaf Thestral » 16. dec 2015, 06:52

dgd2007 skrev:

Ah ja, der var engang en debattør derovre, der gav likes til alt, hvad der rørte sig :)
Hende kan jeg godt huske :D
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..

Tilbage til "Generelt"