Moderationen på stedet her.

Mangler der noget herinde, eller vil du have lavet ændringer? Så er det her du skal brokke dig.
Brugeravatar
Patrick
Admin
Kort karma: 122
Likede indlæg: 1214

Re: Moderationen på stedet her.

Indlægaf Patrick » 8. okt 2015, 21:15

alias skrev:En hel diskussion, hold da helt op.

Jeg genposter det indlæg der gav mig en advarsel, for så ved i alle hvad der er tale om:

Men hvorfor skal du reagere på det?
Jeg har ret til at give røde kort, og du vælger at tolke det som en personlig hetz.

Det der med at tage moderatorkasketten af og på efter forgodtbefindende, det giver jeg ikke en dadel for, det er tomme ord, for enten irettesætter du folk eller også så irettesætter du dem ikke, man kan ikke bare krydse fingrene og sige "det gælder ikke nu""
.

Hvis man skal trues med at smides ud fra forummet for at skrive dette, så skal i være så velkommen. Ærligt talt må jeg sige at den behandling gør at jeg går frivilligt, så i skal skynde jer at banne mig hvis det skal have nogen effekt.

alias skrev:Okay, jamen så forklar mig det, jer moderatorer eller Patrick.
Be om?

Sådan som jeg ser det, så får jeg en advarsel for at være uenig med dig.

Nu får du lige et svar her - jeg ved ikke lige i hvilken af de tråde du har postet det her i, du helst vil svares. Som jeg skrev i den anden tråd, er du stadig velkommen til at skrive en PB til mig, hvis du føler dig uretfærdigt behandlet.

Den begrundelse der fulgte med din advarsel var ikke fyldestgørende, hvilket jeg allerede har nævnt overfor resten af moderatorgruppen.

Din advarsel er ikke givet for det ene indlæg. Mange af dine indlæg er generelt meget konfliktoptrappende og ret negativt ladede. Noget af det første du gjorde her, var at tæppebombe en tråd med røde kort (Ja, den der vi fik slettet alle kortene i, fordi vi lige handlede før vi tænkte), fordi vi at hvis man kan, så må man. Den samme begrundelse brugte du, i den tråd hvor advarslen blev givet, hvor en bruger påtalte de røde kort hun havde fået af dig. Istedet for at tage det til dig, at en bruger ikke finder de røde kort du giver underholdende, påråber du dig din ret til at give de røde kort du har lyst til. Som du selv siger er det ikke imod sitets regler at give røde kort, men derfor må man stadig gerne prøve at holde lidt snor i sig selv. Din advarsel er givet på baggrund af din generelle opførsel i en stor del af de tråde du har deltaget i herinde - ikke indholdet af det du skriver, men måden du vælger at kommunikere det ud på.

Jeg har forresten stadig ikke modtaget en PB fra dig, så jeg antager at du ikke er utlfreds med moderatorernes afgørelse, men bare vil lave lidt mere larm.
3
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 769
Likede indlæg: 10150

Indlægaf DetSorteCirkus » 8. okt 2015, 21:16

Ultraviolet skrev:
DetSorteCirkus skrev:
Dikus skrev:Genoplivningen skyldes, at debatten blussede op i en anden tråd - og så blev den ført hertil :)

Det er desværre ikke første gang, vi hører på den kritik af moderationen.

For god ordens skyld, er jeg sikker på, Patrick nok skal vende tilbage med et svar til alias. Bare sådan så tråden ikke om lidt flyder over med kritik af, at der ikke er blevet svaret inden for tre minutter fra hans side.

Og jeg er altså også nødt til at vende tilbage til det arbejde, jeg får løn for. For ellers så får jeg værre kritik, end I kan mønstre til sammen på en dårlig dag.

I? Hvor har jeg kritiseret jeres moderation?

Jeg må sige, at det markerede ikke just vækker lysten til at komme med input, sådan som der oprindeligt blev opfordret til, uanset at jeg godt ved, at du skriver som menig debattør her.

Jeg tror der mangler en blinkende smiley. Tænker at det er ment humoristisk. Med hensyn til det øverste du har markeret, så blev der tidligere i dag skældt ud over at der ikke var reageret på en anmeldelse få minutter efter at anmeldelsen var afgivet. Dikus har ret, Patrick er ved at skrive, han er bare lidt langsom.

Hvis det er ment humoristisk, er der selvfølgelig ingen ko på isen :)

Hvorom alting er, vil jeg gerne pointere, at jeg generelt ville finde det helt i orden, hvis I som moderatorer ønskede en snak om behandlingen af jer herinde. Det er bare vigtigt at for mig at vide, hvad det er, vi bliver spurgt om :)
1
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Ultraviolet
Kort karma: 83
Likede indlæg: 335

Indlægaf Ultraviolet » 8. okt 2015, 21:26

DetSorteCirkus skrev:
Hvis det er ment humoristisk, er der selvfølgelig ingen ko på isen :)

Hvorom alting er, vil jeg gerne pointere, at jeg generelt ville finde det helt i orden, hvis I som moderatorer ønskede en snak om behandlingen af jer herinde. Det er bare vigtigt at for mig at vide, hvad det er, vi bliver spurgt om :)

Som Sunshine skriver, så er jeg ikke Dikus, men jeg er overbevist om at det er ment humoristisk :)

Jeg tror debatten om begge dele er lige velkommen, nu fokuserede jeg bare lige på at se det fra debattørenes side, netop fordi der har været udtrykt utilfredshed med moderationen.
Det indlæg Jahon skrev synes jeg var rigtig godt og jeg er enig en en del af det og det er sådan noget jeg tænker på når jeg spørger - for det er noget vi kan gå videre med og tage op internt. Det sker ret tit at moderatorene kommer frem til at de ikke vil blande sig i en given ting, men se det an og hvis det er noget der ønskes mere af, generelt, så vil det jo netop også blive taget med i overvejelserne fremover.

Men jeg synes helt sikkert også at det er vigtigt lige at huske på at moderatorene er ganske almindelige mennesker og debattører og at de gerne vil kunne deltage i debatter på lige fod med jer andre. Og at følgende udsagn rammer folk på samme måde: "moderatorer er nederen" vs. "jyder er nederen".
1
“You are mine. I recognize you. We twist our souls around each other's miseries. It is that which makes us family."
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9139

Indlægaf Fru Sunshine » 8. okt 2015, 21:28

Og jeg er både jyde og mod.
Dobbelt op på nederen. :whine:
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Ultraviolet
Kort karma: 83
Likede indlæg: 335

Indlægaf Ultraviolet » 8. okt 2015, 21:30

Fru Sunshine skrev:Og jeg er både jyde og mod.

Jamen.. jamen... jamen.... Det var jo netop for at sige at begge dele er nederen at sige :trist:
Sowwwwy :sol:
0
“You are mine. I recognize you. We twist our souls around each other's miseries. It is that which makes us family."
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1012
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9139

Indlægaf Fru Sunshine » 8. okt 2015, 21:31

Ultraviolet skrev:

Jamen.. jamen... jamen.... Det var jo netop for at sige at begge dele er nederen at sige :trist:

Jyden hun er stærk og sej :-D
:kys:
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 387
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3813

Indlægaf Delfin » 8. okt 2015, 21:49

Fru Sunshine skrev:
Ultraviolet skrev:

Jyden hun er stærk og sej :-D
:kys:

Så er hun ikke engang værd at æde. :kram:

Godnat og tak for en ok snak uden for mange popcorn.
2
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Aima
Kort karma: 603
Likede indlæg: 5005

Indlægaf Aima » 20. okt 2015, 21:26

Får man besked om, hvis der er modereret i noget, man har skrevet, eller skal man opdage det selv, hvis det er?

Og hey, her er virkelig fint og jeg synes faktisk bare det hele spiller som et nystemt flygel. Jeg bliver glad, hver gang jeg vil tjekke notifikationer, og jeg kommer til at ramme den forkerte knap, for den logger mig ikke længere ud, og det er skønt!
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Dikus
Moderator
Kort karma: 674
Geografisk sted: Nuuk
Likede indlæg: 5861

Indlægaf Dikus » 20. okt 2015, 21:54

Aima skrev:Får man besked om, hvis der er modereret i noget, man har skrevet, eller skal man opdage det selv, hvis det er?

Og hey, her er virkelig fint og jeg synes faktisk bare det hele spiller som et nystemt flygel. Jeg bliver glad, hver gang jeg vil tjekke notifikationer, og jeg kommer til at ramme den forkerte knap, for den logger mig ikke længere ud, og det er skønt!

Som udgangspunkt beder vi folk om at redigere selv - gør de ikke det, fordi de f.eks. Ikke er på inden for det, vi vurderer som "rimelig tid", ændrer vi indlægget. Det gør vi også, hvis vi vurderer, rimelig tid var for fem minutter siden.

Og... Man får selvfølgelig besked.

(Når alt går som planlagt - så når folk ikke at opdage noget, før vi har skrevet til dem.)

Man får ikke nødvendigvis besked på, hvordan vi agerer på en anmeldelse.
1

Tilbage til "Forslag til forbedringer"