Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3586

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Lemonella » 3. dec 2015, 06:12

ShuruQ skrev:
dgd2007 skrev:
ShuruQ skrev:At det er blyanter der ligger i stemmeboxene.

Hvorfor er det ikke kuglepenne. Det lyder måske halv-paranoid, men jeg synes kuglepenne ville være mere betryggende.

Det fleste gange har jeg haft en kuglepen på mig og har sat et kryds med den under blantskrydset :ninja:

Må man godt tage en kuglepen med?

Overvejede nemlig at gøre det :-D.

http://www.dr.dk/ligetil/du-maa-gerne-bruge-kuglepen
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 3. dec 2015, 07:19

Hvorfor nogle mennesker ikke kan trække vejret uden ekstremt meget lyd. Ja, dame i toget, det er dig, jeg ser på. HOLD NU KÆFT.
Det er altså virkelig irriterende. Og så læste jeg en dag noget med, at det var tykke mennesker, men jeg er altså også tyk, og jeg trækker vejret så lydløst, at folk ofte stikker hovedet hen til mig for at sikre, at jeg trækker vejret.
Hende her snøfter hvert andet minut, trækker vejret med megameget lyd og sukker lidt, når hun puster ud. Det er meget, meget irriterende. Lær dog at trække vejret lydløst.
3
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Sevii
Kort karma: 61
Likede indlæg: 628

Indlægaf Sevii » 3. dec 2015, 08:21

Karkluden skrev:Hvorfor nogle mennesker ikke kan trække vejret uden ekstremt meget lyd. Ja, dame i toget, det er dig, jeg ser på. HOLD NU KÆFT.
Det er altså virkelig irriterende. Og så læste jeg en dag noget med, at det var tykke mennesker, men jeg er altså også tyk, og jeg trækker vejret så lydløst, at folk ofte stikker hovedet hen til mig for at sikre, at jeg trækker vejret.
Hende her snøfter hvert andet minut, trækker vejret med megameget lyd og sukker lidt, når hun puster ud. Det er meget, meget irriterende. Lær dog at trække vejret lydløst.

Jeg føler med dig :ae:
Jeg pendler meget, og jeg kan blive frustreret over folks vejrtrækning igennem næse og mund som faktisk er ret højt, og når jeg først har lagt mærke til det, så kan jeg ikke gøre andet end at blive så frustreret. Derfor har jeg ørepropper på, når jeg rejser. Det har helt sikkert reddet både mit eget og andres liv. :dance:
3
:banan: :banan:
Smiling_Goat
Kort karma: 470
Likede indlæg: 5955

Indlægaf Smiling_Goat » 3. dec 2015, 08:40

Firebird skrev:
Smiling_Goat skrev:Hvorfor jeg konstant banker mine hofter ind i ting. Det gør virkelig ondt, og jeg gjorde det aldrig, da jeg var tyk. Jeg fatter det ikke.

Jo du gjorde. Dengang kunne du bare ikke mærke det. Polstringen er væk. :P

Det har du da nok ret i.. Hvorfor pokker tænkte jeg ikke selv på det?
1
Firebird
Kort karma: 160
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1284

Indlægaf Firebird » 3. dec 2015, 08:58

Smiling_Goat skrev:
Firebird skrev:
Smiling_Goat skrev:Hvorfor jeg konstant banker mine hofter ind i ting. Det gør virkelig ondt, og jeg gjorde det aldrig, da jeg var tyk. Jeg fatter det ikke.

Sådan noget må du ikke skrive :P Det opfordrer til uhæmmet mobning. :slem: Uha da, hvor de forbandede fingre klør. :D
1
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Smiling_Goat
Kort karma: 470
Likede indlæg: 5955

Indlægaf Smiling_Goat » 3. dec 2015, 09:08

Firebird skrev:
Smiling_Goat skrev:
Firebird skrev:

Sådan noget må du ikke skrive :P Det opfordrer til uhæmmet mobning. :slem: Uha da, hvor de forbandede fingre klør. :D

Hov hov.. Det er ikke sjovt at mobbe folk med deres manglende intelligens, når de tydeligvis er lettere retarderet :-P
2
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 660

Indlægaf Jailbird » 3. dec 2015, 09:36

Karkluden skrev:Hvorfor nogle mennesker ikke kan trække vejret uden ekstremt meget lyd. Ja, dame i toget, det er dig, jeg ser på. HOLD NU KÆFT.

Og de sætter sig altid i stillezonen (i hvert fald når jeg er med toget). Et halvtomt tog, og så skal den overvægtige fyr absolut sætte sig i stillezonen hvor hver eneste vejrtrækning lød mega anstrengt. Det er selvfølgelig syndt for ham, men så sæt dig dog et andet sted! Suk.
Eller når folk der sidder i stillezonen tror dette:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 556
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10356

Indlægaf icelady » 3. dec 2015, 09:41

Kommodedyret skrev:WTF: en pude der ligner en lort. Hadegaven til personen som har alt.
Billede

http://tilbudibyen.dk/deals/view/8382-vi-kender-alle-de-sjove-og-finurlige-emojis-nu-kan-du-endda-f-dem-som-puder-til-hjemmet-det-vil-helt-sikkert-give-et-smil-p-lbe-sjov-emoji-pude-som-er-garanti-for-masser-af-grin-Produkter?utm_medium=affiliate&utm_campaign=8382&utm_source=bownty&trackid=bownty.com_bownty.dk

"I julen er der god stemning, og hyggen er i højsædet. Så sæt da lige lidt krydderi på gaven med en emoji-pude. "

For fucks sake, altså :tie:

Hvis man køber den, må man som minimum også eje denne rygsæk :D

Billede
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Sophaya
Kort karma: 396
Likede indlæg: 3777

Indlægaf Sophaya » 3. dec 2015, 10:52

At vi har skod-tv som Dr. Phil (scheisse, det er ringe) men ikke har sjove ting som Ellen Degeneres.
6
x
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 556
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10356

Indlægaf icelady » 3. dec 2015, 12:38

At folk vælger at lægge et billed på FB af deres stemmeseddel, hvor personen så har tilføjet "Fuck" over "nej"-rubrikken.

Så er man (i mine øjne) dummere end vådt bølgepap. Ikke fordi man offentliggør det (selvom det er forbudt), men fordi det bliver sådan noget "rød stue jeg er bare på tværs agtig"- noget.

Det er skam fint nok man er imod EU..men for hulan jeg er træt af en stor del af nej-sigerne. De er godt nok ikke de skarpeste udi diplomatiets og debattens kunst.

Spørger man dem "Kan du uddybe,hvorfor man skal stemme nej?" kommer svaret "EU og de fede idioter på borgen skal ikke bestemme mere end de gør." Jamen velkommen til demokratiet, version 1.0.
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 259
Likede indlæg: 4292

Indlægaf Flora » 3. dec 2015, 12:46

icelady skrev:At folk vælger at lægge et billed på FB af deres stemmeseddel, hvor personen så har tilføjet "Fuck" over "nej"-rubrikken.

Så er man (i mine øjne) dummere end vådt bølgepap. Ikke fordi man offentliggør det (selvom det er forbudt), men fordi det bliver sådan noget "rød stue jeg er bare på tværs agtig"- noget.

Det er skam fint nok man er imod EU..men for hulan jeg er træt af en stor del af nej-sigerne. De er godt nok ikke de skarpeste udi diplomatiets og debattens kunst.

Spørger man dem "Kan du uddybe,hvorfor man skal stemme nej?" kommer svaret "EU og de fede idioter på borgen skal ikke bestemme mere end de gør." Jamen velkommen til demokratiet, version 1.0.

Det bliver yderligere dumt af at stemmeseddel er ugyldig hvis man har tegnet/skrevet beskeder på den. Så deres "fuck" medfører faktisk bare at deres mening ikke tæller :lol:
6
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9260

Indlægaf Fru Sunshine » 3. dec 2015, 12:57

Jeg synes altså at der er lige så mange tåbelige ja-sigere, der ikke kan argumentere for, hvorfor de mener, som de gør.
7
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 818
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8459
Kontakt:

Indlægaf Ado » 3. dec 2015, 18:52

At jeg er blevet smidt ud af singlegruppen. :D Uden besked om hvorfor.
2
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 3. dec 2015, 18:58

At ordene "stå til højre, gå til venstre" på rulletrapper åbenbart er umuligt for 9 ud af 10 metropassagerer at forstå!
8
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1152
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9735

Indlægaf kidkomb » 3. dec 2015, 22:12

Hvorfor mærkevare-ost, som Klovborg osv, holder meget længere end billigere oste?
Det giver jo ingen mening. Medmindre billig-ostene bliver håndteret af medarbejdere, der ikke vasker hænder.... adr.

2 uger, så er der mug på billig-osten. Her 2 uger efter køb af Klovborg er den så fin som da den blev åbnet.... :gruble:
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.

Tilbage til "Generelt"