Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Firebird
Kort karma: 160
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1284

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Firebird » 6. dec 2015, 15:07

Smiling_Goat skrev:
Firebird skrev:
Smiling_Goat skrev:Jeg stod op kl. 7.30 og havde en lang liste med ting, jeg skulle nå i dag. Lave tre slags chokolade, lave pebernødder, overtrække honninghjerter med chokolade, gøre rent, i fitness og til julefrokost.

Jeg har fået lagt dejen til pebernødder, lavet fyldet til to slags chokolade og færdiggjort den ene slags.. That's it.. Og jeg har haft så travlt, at jeg ikke har haft tid til frokost..

Hvordan er det overhovedet muligt?

Iiihh. Det er hel uudholdeligt som mine fingre klør nu. :devil: Sorry SM. Jeg ska nok la vær. :blush2:

Har jeg sagt noget dumt igen? :genert:

Neej nuser. :D Det er bare den dumme firebird der driller igen. :devil:
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 570
Likede indlæg: 4523

Indlægaf Rapfisk » 6. dec 2015, 15:17

At der åbenbart ikke er en singletråd herinde.
1
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Smiling_Goat
Kort karma: 496
Likede indlæg: 6613

Indlægaf Smiling_Goat » 6. dec 2015, 16:49

Nuser? :ticks:
2
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 353
Likede indlæg: 3922

Indlægaf dgd2007 » 6. dec 2015, 18:12

Smiling_Goat skrev:Nuser? :ticks:

Billede
2
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 277
Likede indlæg: 4824

Indlægaf Flora » 7. dec 2015, 13:53

Jeg undrer mig over hvorfor man bager julesmåkager når nu den rå dej smager så meget bedre end de bagte småkager :gruble: :deer:
7
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 649
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2857

Indlægaf Fillie » 7. dec 2015, 14:00

GLS. Jeg venter en pakke i dag (noget til køkkenet - selvfølgelig!), og for en times tid siden kunne jeg se GLS-bilen parkere uden for opgangen. Så langt så godt - men der kom bare ingen pakke! De to chauffører rodede hele vogntøjet igennem, hvorefter de øjensynligt gav op - OG KØRTE! Min pakke er stadig angivet som på vej til at blive leveret; gad vide hvor den så er... :gruble:
0
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7803

Indlægaf ShuruQ » 7. dec 2015, 15:10

Hvor den gigantiske hveps der pludselig fløj rundt i min stue kom fra?
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 7. dec 2015, 15:11

ShuruQ skrev:Hvor den gigantiske hveps der pludselig fløj rundt i min stue kom fra?

:whine:
0

- Francine Smith
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 892
Likede indlæg: 12451

Indlægaf Dirtylittledevil » 7. dec 2015, 15:22

Fillie skrev:GLS. Jeg venter en pakke i dag (noget til køkkenet - selvfølgelig!), og for en times tid siden kunne jeg se GLS-bilen parkere uden for opgangen. Så langt så godt - men der kom bare ingen pakke! De to chauffører rodede hele vogntøjet igennem, hvorefter de øjensynligt gav op - OG KØRTE! Min pakke er stadig angivet som på vej til at blive leveret; gad vide hvor den så er... :gruble:

Jeg forhøjer med Post DK. Jeg fik en mail om at nu var min pakke afleveret på min adresse. Men der er sgu ingen pakke nogen steder og jeg har været hjemme hele dagen :(
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 7. dec 2015, 15:48

Dirtylittledevil skrev:
Fillie skrev:GLS. Jeg venter en pakke i dag (noget til køkkenet - selvfølgelig!), og for en times tid siden kunne jeg se GLS-bilen parkere uden for opgangen. Så langt så godt - men der kom bare ingen pakke! De to chauffører rodede hele vogntøjet igennem, hvorefter de øjensynligt gav op - OG KØRTE! Min pakke er stadig angivet som på vej til at blive leveret; gad vide hvor den så er... :gruble:

Jeg forhøjer med Post DK. Jeg fik en mail om at nu var min pakke afleveret på min adresse. Men der er sgu ingen pakke nogen steder og jeg har været hjemme hele dagen :(

Meget mærkeligt firma. Eller måske lever du et dobbeltliv, som er så godt skjult, at du ikke engang kender til det. :gruble:

GLS har netop været her igen, og det lignede umiskendeligt den samme bil med de samme chauffører. Men pakken er i hus. :danse:
1

- Francine Smith
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 7. dec 2015, 15:59

Fillie skrev:
Meget mærkeligt firma. Eller måske lever du et dobbeltliv, som er så godt skjult, at du ikke engang kender til det. :gruble:

GLS har netop været her igen, og det lignede umiskendeligt den samme bil med de samme chauffører. Men pakken er i hus. :danse:

Heldige dig! :lol2:
Jaeh, jeg tænker det sikkert er min onde tvilling der messer med mit liv igen! :naughty:
1
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 7. dec 2015, 16:03

Måske har vi at gøre med endnu et par ting, som har været på spændende eventyr ligesom pungen? :slem:

Dog har jeg svært ved at forestille mig "Stegesoens Forunderlige Rejse"; altså den er for tung til lige at snige sig med nogen, med mindre man er kæmpe stor og stærk...

Nu bliver det for mærkeligt. :stoned:
1

- Francine Smith
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 7. dec 2015, 16:10

Rakel skrev:At folk står 4 meter væk fra køen og studerer varer og bliver fornærmet over, at jeg stillede mig bag den bageste i den 'synlige' kø.

Den adfærd har altid undret mig. Enten står man i kø, eller også gør man ikke. Men nogen mener tilsyneladende, at alle kan se, de har en plads i køen, selvom de træder ud af den for at stå og glo på et eller andet...
0

- Francine Smith
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7803

Indlægaf ShuruQ » 7. dec 2015, 21:20

Et seriøst program hvor oversætteren har oversat "wallet" til "tegnedreng". Nuvel, det er ikke forkert, men stadig ret spøjst :gruble:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 8. dec 2015, 09:50

Helt nykøbt og aldrig brugt strømpe tages på, og så ligger der gud hjælpe mig en lille sten nede i strømpen. Lige sådan en lille træls en der kunne sidde og irritere under foden hele dagen.
0

Tilbage til "Generelt"