Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 712
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 14117

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 13. dec 2015, 20:04

Billede

Hvorfor? :gruble:
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1166
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 10854

Indlægaf 2SHY » 13. dec 2015, 20:06

icelady skrev:Billede

Årh stakkels lille kat :ae: Den ser mindst lige så mellemfornøjet ud som herren i huset her ville gøre hvis jeg tryllede sådan en frem til ham :lol:
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Garfield
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1318

Indlægaf Garfield » 13. dec 2015, 20:09

^ Jeg er ret vild med forskellen på kattens udtryk på æsken, hvor hornet måske er photoshoppet på, og så det mere realistiske billede. Dét er standard "You've got to be kidding me, right?". :lol:
8
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Garfield
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1318

Indlægaf Garfield » 13. dec 2015, 20:20

^^ "Cats love it" .... "Do I LOOK like I love it" :lol: :lol: :lol: :lol:
4
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 712
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 14117

Indlægaf icelady » 13. dec 2015, 20:21

Jeg er sikker på, jeg ville blive flået,hvis jeg prøvede at give mine katte sådan en på :D
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Smiling_Goat
Kort karma: 602
Likede indlæg: 8957

Indlægaf Smiling_Goat » 13. dec 2015, 22:24

Hvorfor så mange fra USA har kigget på min blog. Der er flere amerikanere, der har været derinde, end danskere.. Jeg skriver på dansk. Jeg forstår ikke helt interessen.. Med mindre de aldrig har set en plørefuld nisse før.
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 898
Likede indlæg: 14123

Indlægaf DetSorteCirkus » 13. dec 2015, 22:50

icelady skrev:Hvorfor folk ikke læser korrektur på noget,før de smider det på FB eller som i dette tilfælde laver en underskriftsindsamling.

http://www.skrivunder.net/hvidsten_kro_-_kongelig_priviligeret

Hvidsten Kro - kongelig priviligeret

Jeg har startet den her undskrift indsamling

Da vi ikke mener de bare kan komme efter så mange år, og sige de ikke må bruge den kongelig priviligeret krone mere,

Kroen er trods alt kendt over det hele, efter de lavede den film der hed Hvidstem Gruppen.

Hvidsten gruppen er da et stykke danmarks historie, og noget man altid vil huske.

Lad dog kronerne være de steder hvor de altid har været, og lade den nye lov komme på tale

når andre nye steder skal have en krone.

Plus - hvorfor de ikke finder på nogle argumenter for deres sag.

Edit: Det markerede er til at slå sig på lårene af grin over. "Når andre nye steder skal have en krone" - jamen, det er der jo ikke nogen steder, som skal, i og med ordningen ikke har eksisteret siden 1912. Hvilket, altså titlens afskaffelse, lige netop er årsagen til, at kroerne skal pille kronen ned.
Senest rettet af DetSorteCirkus 13. dec 2015, 22:57, rettet i alt 1 gang.
1
Beetles and eggs and blues and pour a little everything else - Cocteau Twins
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 383
Likede indlæg: 7259

Indlægaf Flora » 13. dec 2015, 22:57

:lol: :lol: :lol:

Billede
2
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 947
Likede indlæg: 7441

Indlægaf ManicNinja » 13. dec 2015, 22:59

2SHY skrev:

Årh stakkels lille kat :ae: Den ser mindst lige så mellemfornøjet ud som herren i huset her ville gøre hvis jeg tryllede sådan en frem til ham :lol:

Jeg håber VIRKELIG, at du er single, og at det er din hankat, du snakker om ... :genert:
4
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1166
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 10854

Indlægaf 2SHY » 13. dec 2015, 23:01

ManicNinja skrev:
2SHY skrev:

Jeg håber VIRKELIG, at du er single, og at det er din hankat, du snakker om ...

:lol: Ja til begge dele
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 13. dec 2015, 23:04

2SHY skrev:
ManicNinja skrev:
2SHY skrev:

Jeg håber VIRKELIG, at du er single, og at det er din hankat, du snakker om ...

:lol: Ja til begge dele

:D Ajmen, du ved ... Et lillebitte øjeblik blev jeg sgu nervøs ... :P :lol:
0
"Success is the ability to go from one failure to another - with no loss of enthusiasm".

Winston Churchill
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1085
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 10535

Indlægaf Daine » 14. dec 2015, 08:04

Jeg har lige set den der pandekagemixer i en reklame (der er vist blevet undret over den før) og jeg sad og talte efter, hvad jeg bruger når jeg skal bage pandekager: En skål, et decilitermål og et piskeris. Altså 3 dele. Den der mixer har en skål, en pisker og en hat ... og jeg gætter på, at hat og pisker ikke er én del, men to. Det giver ski da det samme! :forvirret:
1
Der er to mænd i verden, der bestandig krydser min vej, den ene er ham jeg elsker, den anden elsker mig.
Den ene er i en natlig drøm, der bor i mit mørke sind, den anden står ved mit hjertes dør, jeg lukker ham aldrig ind.
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 204
Likede indlæg: 3928

Indlægaf sigge » 14. dec 2015, 08:22

Power og deres overstrømmende glæde for, at man benytter deres webbutik. Bare de ikke forventer, at vi skal til at være pennevenner efterfølgende, for jeg orker da ikke den overstrømmende facon. :rulle:

Wouw – tusind tak for din bestilling hos power.dk. Vi er superglade, fordi du valgte at handle lige netop hos os. Og vi lover, at du ikke vil fortryde det!

Af hele hjertet kæmpestort tak fordi du har valgt at lægge en ordre med ordrenr. XXXXXXXX hos power.dk. Vi vil gøre ALT for, at du ikke fortryder det (og gerne kommer igen)!
6
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 14. dec 2015, 08:41

Crookshanks skrev:Jeg undrer mig over mange af de folk som deltager i facebook konkurrencer.

I stedet for bare at dele og tagge en person som de bliver bedt om smider de en lang smøre om hvorfor det lige er dem der har brug for at vinde. Vinderen bliver trukket ved lodtrækning, så deres klynk - og det er det virkelig - kan jeg vitterligt ikke se hvad de regner med skulle gøre en forskel.

"Jeg kunne sååå godt bruge X fordi mit hamster er forkølet, jeg har lige knækket en negl , min fætters søde kæreste mistede en ørering forleden - og min mand har dårlig mave. Jeg håber virkelig at det er mig der vinder. :) :) :) :) "

Stop dig selv - det er pinligt, og nogle af kommentarerne er lige på grænsen til tiggeri.

Har du set Lillebjørns indlæg på side 97? :) (Kan ikke indsætte link fra mobilen).
1

Winston Churchill
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 204
Likede indlæg: 3928

Indlægaf sigge » 14. dec 2015, 08:43

Jeg under mig forøvrigt også over, at det er så magtpåliggende for den/dem, der laver overskrifter til TV2's tekst-TV, at understrege kønnet på sportsudøvere, når det er kvinder. For et stykke tid siden var der "racer-kvinden" og i går var det så "golf-kvinden". Jeg har endnu til gode at læse om en "badminton-mand" eller "spydkast-mand". Hvorfor er de ikke bare racerkørere, golfspillere osv. uanset køn? Ej, hvor det irriterer min indre feminist. Jeg må snart til at skrive til "Seernes redaktør" el.lign.
4

Tilbage til "Generelt"