Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 655

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Jailbird » 9. dec 2015, 07:34

Hvorfor jeg bliver syg af Longo Vital? Det MÅ altså være en form for konspirationsteori, eller noget jeg ikke er indviet i. Har igennem de sidste 15år taget dem on/off og det passer altid med at der går 3-4 uger fra jeg starter på skidtet, så bliver jeg syg. Så enten gør de mig syge, eller også virker de ikke.
0
OsCoccygis
Kort karma: 15
Likede indlæg: 345

Indlægaf OsCoccygis » 9. dec 2015, 11:15

Delfin skrev:
OsCoccygis skrev:At breve fra Betalingsservice ikke er i A4, men en lille smule længere :stoned:

Jeg undrer mig over, at du stadig får dem på papir

Det er faktisk et godt spørgsmål hvorfor jeg gør det :gruble:
0
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2072

Indlægaf Tibbler » 9. dec 2015, 15:29

Delfin skrev:
Tibbler skrev:Når der ved et indlæg i en gruppe på facebook står "Set af", og der så er nogle navne der. Er det alle, der kommer forbi den gruppe, og ser indlægget, som bliver "afsløret" der?

Ja. Det er kun i grupper op til en vis størrelse. Jeg kan ikke huske, hvor mange medlemmer, man skal op på, før den forsvinder.

Kan den også registrere en, selvom man ikke er medlem af gruppen? Det kan jeg nemlig ikke helt blive klog på
0
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3883

Indlægaf Delfin » 9. dec 2015, 17:14

Tibbler skrev:
Delfin skrev:
Tibbler skrev:Når der ved et indlæg i en gruppe på facebook står "Set af", og der så er nogle navne der. Er det alle, der kommer forbi den gruppe, og ser indlægget, som bliver "afsløret" der?

Ja. Det er kun i grupper op til en vis størrelse. Jeg kan ikke huske, hvor mange medlemmer, man skal op på, før den forsvinder.

Kan den også registrere en, selvom man ikke er medlem af gruppen? Det kan jeg nemlig ikke helt blive klog på

Jeg har kun lagt mærke til det i lukkede grupper, så det ved jeg ikke, men jeg vil tro den kun registrerer medlemmer. Det ville være helt i skoven, hvis den fx registrerede 200 læsere af hvert indlæg. Nok også derfor, det kun sker i små grupper.
Det burde være let at finde ud af. Opdater siden og se om dit navn dukker op på listen.
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5112

Indlægaf Fyrst Eberhard » 9. dec 2015, 18:58

Der er en mexicansk alt-mulig-fyr, der har sat sig for at ødelægge min frokostpause hver dag. Han er en lille gnom med skæg, og jeg tror, han hedder Pedro (what else). Jeg mødte Pedro for første gang på mit arbejde, hvor han hjalp mig med en printer. Sidenhen er tingene blevet komplicerede. Jeg har et stramt skema, der kun tillader mig at spise frokost kl. 12.30 hver dag. Det gør Pedro også.

Vores ritual er blevet det, at jeg køber min mad, sænker blikket, mens jeg finder et ledigt bord, og før jeg har sat mig, har Pedro rejst sig fra en anden plads for at komme og sidde over for mig. Egentlig har han ikke så meget på hjerte; hans danske er ret dårligt, og jeg kan ikke rigtig forstå hans spanske. Jeg byder heller ikke særlig meget ind, eftersom jeg foretrækker at spise i stilhed - allerhelst mens jeg roder med min iPhone. Så nu sidder vi der og har det lidt akavet sammen, uden at der rigtig er nogen, der kan forstå hvorfor, det skal være sådan.

Som en kuriøs detalje køber Pedro i øvrigt hver dag en dåse Tuborg, som han lader stå uberørt på bakken og først pakker ned i sin taske, når vi er færdige og ved at rejse os for at gå. Det er ikke så meget det, at han tilsyneladende drikker en øl hver dag, men mere det, at kantinen sælger dem til vanvittige overpriser og så hele ritualet med at lade den stå uberørt på bakken, mens han spiser. Det er alt sammen meget mystisk.
2
Peace!
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2072

Indlægaf Tibbler » 9. dec 2015, 19:05

Om der er en eller anden smart metode vi har overset, siden vi stort set ikke kan få stik, hverken i eller ud af en powercube, som denne:

Billede
0
Brugeravatar
Bøtte
Kort karma: 526
Likede indlæg: 2486

Indlægaf Bøtte » 9. dec 2015, 22:22

Smiling_Goat skrev:Jeg har altid undret mig over, hvor "kolde" folk herinde nogle gange fremstår. Fx i decembertråden (i helbred). Der bliver delt nogle ret sørgelige ting, men i indlægget efter snakker folk bare om sig selv. Ikke en eneste påtale af den utroligt sørgelige, muligvis traumatiske episode i et andet menneskes liv, der står lige foran deres eget "jeg gik ti kilometer :D"-indlæg.

Jeg kan se, at de sørgelige indlæg har fået en del grønne kort, så jeg håber, at den manglende sympati skyldes, at de uddeles privat i stedet, men underligt ser det altså ud.

Nåh ja, jeg må hellere lige sige, at jeg ikke tænker at folk herinde er onde eller med vilje ignorerer mennesker i nød.

Hvis det er mit indlæg, du hentyder til, så følte jeg mig overhovedet ikke overset. Jeg fik en del kort, som varmede gevaldigt, og jeg havde egentlig ikke brug for svar i tråden :)
2
S :lun:
V :lun:
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 498
Likede indlæg: 1911

Indlægaf Vira » 9. dec 2015, 22:24

Hvorfor jeg under Icloud fotos har to mapper, der desuden er tomme, den ene hedder "Op" den anden hedder "Ned"

Det giver ingen mening overhovedet :gruble:
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 9. dec 2015, 22:26

Frkvira skrev:Hvorfor jeg under Icloud fotos har to mapper, der desuden er tomme, den ene hedder "Op" den anden hedder "Ned"

Så du ved ikke hvad der er op og ned? :D

Undskyld, jeg er overtræt. :genert:
2
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5112

Indlægaf Fyrst Eberhard » 9. dec 2015, 22:26

De der typer, typisk 45+ og kvinder, der konsekvent lige slikker på deres ene finger, inden de begynder at bladre i en avis eller lignende. Stop dog! Så tørre bliver fingrene da aldrig.

Jeg har dem mistænkt for at være de samme, som mener, at spyt er et slags rengøringsmiddel til børnekinder.
2
Peace!
Brugeravatar
Vira

Indlægaf Vira » 9. dec 2015, 22:27

Whoosh skrev:
Frkvira skrev:Hvorfor jeg under Icloud fotos har to mapper, der desuden er tomme, den ene hedder "Op" den anden hedder "Ned"

Jeg tror næsten Icloud prøver at fortælle mig noget :lol: :gruble: :-D
1
Brugeravatar
Garfield
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1308

Indlægaf Garfield » 9. dec 2015, 22:27

Whoosh skrev:

:klap: :klap: :klap: :klap:

Okay, jeg er også overtræt... :genert:
3
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Aspargsen
Kort karma: 25
Likede indlæg: 448

Indlægaf Aspargsen » 9. dec 2015, 22:28

Tibbler skrev:Om der er en eller anden smart metode vi har overset, siden vi stort set ikke kan få stik, hverken i eller ud af en powercube, som denne:

Billede

Har samme problem :genert:
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Vira

Indlægaf Vira » 9. dec 2015, 22:28

^Altså jeg er også selv pænt overtræt pt., efter en lang dag, så måske det giver mening i morgen :lol:

I så fald skal jeg nok holde jer opdateret :D
2
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 576
Likede indlæg: 5107

Indlægaf ManicNinja » 10. dec 2015, 05:15

ShuruQ skrev:Hvor den gigantiske hveps der pludselig fløj rundt i min stue kom fra?

Skal jeg ikke kunne sige. Men da den havde været hos dig, fløj den lige hjem til mig. Føj den var led at se på! :badr: :8:
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".

Tilbage til "Generelt"