Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 574
Likede indlæg: 5098

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 10. dec 2015, 05:18

Jailbird skrev:Hvorfor jeg bliver syg af Longo Vital? Det MÅ altså være en form for konspirationsteori, eller noget jeg ikke er indviet i. Har igennem de sidste 15år taget dem on/off og det passer altid med at der går 3-4 uger fra jeg starter på skidtet, så bliver jeg syg. Så enten gør de mig syge, eller også virker de ikke.

Min mor er pollenallergiker og blev derfor dårlig af dem, da hun forsøgte sig ... Kan det være sådan noget?
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 352
Likede indlæg: 3511

Indlægaf Ballademager » 10. dec 2015, 05:38

ShuruQ skrev:Han er en parodi og det bliver værre og værre.

Ikke nok med det, han ville være en seriøs trussel mod den allerede vaklende verdensfred hvis han kom til magten. Grufuldt scenarie.

Helt enig. Manden er gal. Og foruden de andre ting, så ville han være en katastrofe for klimaet. Suk...
0
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8508

Indlægaf 2SHY » 10. dec 2015, 07:01

^ De har vel opdaget at stedet ikke er helt så attraktiv længere og er begyndt at miste reklamekroner. Så må de forsøge at tjene dem ind et andet sted
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2145

Indlægaf sigge » 10. dec 2015, 07:26

Postdanmark: Her til morgen (før kl. 7) har jeg modtaget 2 sms'er fra dem med ca. 2 minutters mellemrum. Den første med besked om, at en pakke ville blive leveret til mig i dag, og den anden med besked om, at de forgæves havde forsøgt at levere føromtalte pakke til mig. Og dørtelefonen har altså ikke ringet mellem de to beskeder. Så jeg mistænker kraftigt, at de er gået tilbage til den dovne løsning, hvor de ikke engang gider at køre ud med pakkerne, men bare lægger dem direkte hen i postbutikken.

Det gør mig så ikke noget i dag, da jeg alligevel ikke er hjemme til at modtage pakken. Og så er der håb om, at jeg kan hente den i eftermiddag, hvor jeg alligevel havde planer om at skulle hen og hente 2 andre pakker, frem for først at kunne få den i morgen, hvis den havde ligget i postbilen hele dagen i dag. Men havde jeg nu været hjemme i dagtimerne, ville jeg være træt af den procedure.
0
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 652

Indlægaf Jailbird » 10. dec 2015, 08:18

ManicNinja skrev:
Jailbird skrev:Hvorfor jeg bliver syg af Longo Vital? Det MÅ altså være en form for konspirationsteori, eller noget jeg ikke er indviet i. Har igennem de sidste 15år taget dem on/off og det passer altid med at der går 3-4 uger fra jeg starter på skidtet, så bliver jeg syg. Så enten gør de mig syge, eller også virker de ikke.

Min mor er pollenallergiker og blev derfor dårlig af dem, da hun forsøgte sig ... Kan det være sådan noget?

Hmm, interessant tanke, men jeg er ikke pollenallergiker (hvad jeg ved af), og jeg bliver først syg efter 3ugers tid, altså sådan med hovedpine, hede/fryseture, snot og hoste :gruble:
0
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 267
Likede indlæg: 5084

Indlægaf Fyrst Eberhard » 10. dec 2015, 08:41

Chili-Klaus er egentlig en ret latterlig skikkelse. Hvad er pointen med ham?

Jeg må tilstå at det er meget lidt jeg har set til ham, men han må da være noget af en one-trick-pony; spis en chili og folk griner af, at den er så stærk at det gør ondt. Gør det så igen et andet sted med en anden kendt person.

Jeg har svært ved at komme i tanke om noget, der er mindre sjovt. Thomas Wivel måske.
7
Peace!
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3564

Indlægaf Lemonella » 10. dec 2015, 08:41

Jailbird skrev:
ManicNinja skrev:

Hmm, interessant tanke, men jeg er ikke pollenallergiker (hvad jeg ved af), og jeg bliver først syg efter 3ugers tid, altså sådan med hovedpine, hede/fryseture, snot og hoste :gruble:

Jeg lider i mild grad af pollenallergi. Jeg bor et sted med mange birketræer og kan godt mærke lidt om foråret.

Jeg har taget Longo Vital siden de kom på markedet for snart 20 år siden. Jeg tager dem dog hver dag og holder ingen pauser.
Det var i tidernes morgen min tandlæge der anbefalede mig, at tage dem da jeg led af blister i munden.

Jeg har ingen blister mere. Jeg bliver sjældent forkølet og bliver jeg det, er det overstået på 2 dage. Det samme gælder influenza. Hvor jeg før i tiden var dødsyg i mindst 14 dage en 3-4 gange om året, er det nu bare lidt let irritation i kroppen, som er væk på en 2-3 dage og kun en enkelt gang om året.

Jeg vil tro, det handler om, at vænne kroppen til pillerne. Jeg ved godt de er lidt dyre, men jeg køber ind når der er tilbud og gerne et par bøtter af gangen. Så har altid et lager i skabet.
1
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 239
Likede indlæg: 2516
Kontakt:

Indlægaf Annione » 10. dec 2015, 08:43

...at jeg i nat drømte, at jeg havde en hed affære med Putin :8: Blev helt trist, da jeg vågnede, for vi var så forelskede....

Da fuq??? :stoned:
9
At rejse er at leve :love2:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10298

Indlægaf icelady » 10. dec 2015, 09:24

At folk mener, at admins på en FB-side SKAL tage en afstemnings resultater til efterretning og indføre det. :gruble:

Selvfølgelig skal det tages til efterretning...men det skal da ikke partout gennemføres, fordi et fåtal af gruppen mener det.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 352
Likede indlæg: 3511

Indlægaf Ballademager » 10. dec 2015, 09:32

Annione skrev:...at jeg i nat drømte, at jeg havde en hed affære med Putin :8: Blev helt trist, da jeg vågnede, for vi var så forelskede....

Da fuq??? :stoned:

Undskyld, men :lol: Det er altså lidt sjovt :D
1
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 10. dec 2015, 10:03

ManicNinja skrev:
ShuruQ skrev:Hvor den gigantiske hveps der pludselig fløj rundt i min stue kom fra?

Skal jeg ikke kunne sige. Men da den havde været hos dig, fløj den lige hjem til mig. Føj den var led at se på! :badr: :8:

Så går/flyver den igen for jeg slog den ihjel (af mangel på andre muligheder) :-D.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 10. dec 2015, 12:47

Om jeg skal være bekymret, fordi politiet ringer og hører, om jeg har overhørt noget råben og skrigen her til formiddags fra min nabos lejlighed?
0
....

Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 489
Likede indlæg: 1594

Indlægaf Spjaerten » 10. dec 2015, 14:13

icelady skrev:Om jeg skal være bekymret, fordi politiet ringer og hører, om jeg har overhørt noget råben og skrigen her til formiddags fra min nabos lejlighed?

Hvis vi dermed snakker om din ex's lejlighed så ja det burde du nok.
Har han mini denne uge?
0
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 10. dec 2015, 14:21

Spjaerten skrev:
Har han mini denne uge?

Tror du forveksler mig med Canoodle :) :gruble:

Jeg har ihvertfald ingen Mini, som jeg deler med eksen :D
4
....

Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 489
Likede indlæg: 1594

Indlægaf Spjaerten » 10. dec 2015, 14:24

icelady skrev:
Spjaerten skrev:
Har han mini denne uge?

Tror du forveksler mig med Canoodle :) :gruble:

Jeg har ihvertfald ingen Mini, som jeg deler med eksen :D

Jeps var sikker på jeg svarede på et indlæg fra hende :lol:

Er også snot ramt så tænker ikke så hurtigt ;)
0
Tryk på * :slem:

Tilbage til "Generelt"