Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 387
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3792

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Delfin » 9. sep 2015, 21:17

Elvispop skrev:Er man (jeg) ved at være en gammel mand, når man ønsker sig en pyjamas?
Billede

Næh ikke sådan, men hvordan sover man med de brede bukseben, uden de lander som en pølse oppe under knæene?
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 9. sep 2015, 21:18

Flannel, ja tak. Jeg synes at pyjamas i jersey-stof, ligner et tynd joggingsæt fra 80'erne.

Tøflerne.....
Behøver ikke at være ternede.
0
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 9. sep 2015, 21:19

Jeg elsker en mand i pyjamas, der er SÅ hyggeligt! :lun:
2
Brugeravatar
Elvispop

Indlægaf Elvispop » 9. sep 2015, 21:22

Whoosh skrev:Jeg elsker en mand i pyjamas, der er SÅ hyggeligt! :lun:

Hvaaaae... Er du single? :slem:

*Rablen off*
1
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1142
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9606

Indlægaf kidkomb » 9. sep 2015, 21:22

Flannel! :lun:
2
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Whoosh
Moderator

Indlægaf Whoosh » 9. sep 2015, 21:31

Elvispop skrev:

*Rablen off*

Nej, men jeg er ret sikker på, at jeg ikke er den eneste med
en pyjamasfetish. :-D

Pyjamas, hjemmesko og morgenhår søndag morgen.
Sådan en rigtig efterårsdag med blæst og regn på ruden.
Og der er stearinlys, lune rundstykker, frisklavet kaffe, og en hel dag til bare af tøffe rundt i nattøj.
:lun:
2
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 9. sep 2015, 21:33

Jeg undrer mig stadig ret meget over, at flygtninge, der helst ikke vil registreres i Danmark, vælger at gå på en motorvej... Aller sikreste vej til, at blive spottet af politiet, som jo altså har et job at udføre. Et job, der involverer, at registrere flygtningene.
Ej, men jeg forstår det slet ikke. Ingen har endnu givet mig et brugbart svar på jubii, så måske herinde?
0
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Delfin

Indlægaf Delfin » 9. sep 2015, 21:34

Whoosh skrev:
Elvispop skrev:

*Rablen off*

Nej, men jeg er ret sikker på, at jeg ikke er den eneste med
en pyjamasfetish. :-D

Pyjamas, hjemmesko og morgenhår søndag morgen.
Sådan en rigtig efterårsdag med blæst og regn på ruden.
Og der er stearinlys, lune rundstykker, frisklavet kaffe, og en hel dag til bare af tøffe rundt i nattøj.
:lun:

Det gælder vel ikke kun mænd? :gruble:
0
Brugeravatar
Delfin

Indlægaf Delfin » 9. sep 2015, 21:38

kidkomb skrev:Jeg undrer mig stadig ret meget over, at flygtninge, der helst ikke vil registreres i Danmark, vælger at gå på en motorvej... Aller sikreste vej til, at blive spottet af politiet, som jo altså har et job at udføre. Et job, der involverer, at registrere flygtningene.
Ej, men jeg forstår det slet ikke. Ingen har endnu givet mig et brugbart svar på jubii, så måske herinde?

Det er den vej, de er sikre på, er den rigtige. Motorvejen starter tæt ved færgen. Det er den korteste. De kender ikke landevejen. Lige meget hvilken vej de vælger, vil de jo spottes så længe de går samlet, så det kan jo være et fedt, om de vælger landevejen eller motorvejen.

Jeg har undret mig over, om der ikke er nogen, der har regnet ud, at de skal liste lige så stile væk fra flokken og finde vej alene.
0
Brugeravatar
Whoosh
Moderator

Indlægaf Whoosh » 9. sep 2015, 21:38

Delfin skrev:
Det gælder vel ikke kun mænd? :gruble:

Nej da.
1
Brugeravatar
Elvispop

Indlægaf Elvispop » 9. sep 2015, 21:39

Jeg undrer mig over at man ikke bare kører de flygtninge til Malmø, istedet for til Sandholmlejren.
De fleste af dem vil jo videre til Sverige alligevel.
0
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 9. sep 2015, 21:40

Delfin skrev:
kidkomb skrev:Jeg undrer mig stadig ret meget over, at flygtninge, der helst ikke vil registreres i Danmark, vælger at gå på en motorvej... Aller sikreste vej til, at blive spottet af politiet, som jo altså har et job at udføre. Et job, der involverer, at registrere flygtningene.

Det er den vej, de er sikre på, er den rigtige. Motorvejen starter tæt ved færgen. Det er den korteste. De kender ikke landevejen. Lige meget hvilken vej de vælger, vil de jo spottes så længe de går samlet, så det kan jo være et fedt, om de vælger landevejen eller motorvejen.

Jeg har undret mig over, om der ikke er nogen, der har regnet ud, at de skal liste lige så stile væk fra flokken og finde vej alene.

Jeg forstår så ikke, hvorfor der ikke bliver sat en tolk ind, der kan forklare dem, at det er farligt og evt hvilken vej landevejen er.
Og at hvis de kommer til skade i alle fald bliver registreret, som jo er det de vil undgå. Jeg forstår det stadig ikke.
Og jeg forstår ikke, at politiet lukker motorvejen heller. Hvorfor danner de så ikke en spærring og leder flygtningene væk fra motorvejen?
0
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 9. sep 2015, 21:45

https://video-ams2-1.xx.fbcdn.net/hvideo-xpl1/v/t42.1790-2/11941527_10200958597322909_2009648403_n.mp4?efg=eyJybHIiOjgyOCwicmxhIjoxMzQ2fQ%3D%3D&rl=828&vabr=460&oh=3c9f0790aff66252634e3955eb44c887&oe=55F0C013
Jeg forstår heller ikke, hvad der foregår her og hvorfor.
Jeg kan i det hele taget ikke finde hovede og hale i noget som helst af det der efterhånden.
Og det undrer mig egentlig ret meget :(
0
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Delfin

Indlægaf Delfin » 9. sep 2015, 21:49

kidkomb skrev:
Delfin skrev:

Jeg forstår så ikke, hvorfor der ikke bliver sat en tolk ind, der kan forklare dem, at det er farligt og evt hvilken vej landevejen er.
Og at hvis de kommer til skade i alle fald bliver registreret, som jo er det de vil undgå. Jeg forstår det stadig ikke.
Og jeg forstår ikke, at politiet lukker motorvejen heller. Hvorfor danner de så ikke en spærring og leder flygtningene væk fra motorvejen?

En af dem udtalte, at de kom fra farligere ting end en motorvej, så det betød ikke noget.

Jeg ved ikke, hvorfor politiet handler som de gør, men der er sikkert flere årsager til det. De forsøgte på et tidspunkt at jage dem op ad en afkørsel, men der løb de bare og slap forbi afspærringen. Jeg tror, det er rigtig svært at styre sådan en flok, medmindre de tyr til kraftige og måske voldelige metoder, og det skulle vel helst undgås trods alt.
0
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 9. sep 2015, 21:52

Delfin skrev:
En af dem udtalte, at de kom fra farligere ting end en motorvej, så det betød ikke noget.

Jeg ved ikke, hvorfor politiet handler som de gør, men der er sikkert flere årsager til det. De forsøgte på et tidspunkt at jage dem op ad en afkørsel, men der løb de bare og slap forbi afspærringen. Jeg tror, det er rigtig svært at styre sådan en flok, medmindre de tyr til kraftige og måske voldelige metoder, og det skulle vel helst undgås trods alt.

Ja, det skal bestemt undgåes! Jeg forstår stadig bare ikke, hvorfor de vælger, at være synlige, når de ikke vil registreres.
0
Jeg gider ikke engang.
Give free love.

Tilbage til "Generelt"