Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2068

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Tibbler » 13. dec 2015, 12:24

Persnikedy skrev:

The fuck :gruble:

Hun både lyder som om, og ser ud som om, hun hele tiden har tandbeskytter i munden.

Hendes videoer og sange bliver mere og mere underlige :tie:
0
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 13. dec 2015, 12:29

Tibbler skrev:
Persnikedy skrev:

The fuck :gruble:

Hun både lyder som om, og ser ud som om, hun hele tiden har tandbeskytter i munden.

Hendes videoer og sange bliver mere og mere underlige :tie:

Jeg er muligvis et fordømmende røvhul men hun burde bruge nogle af alle pengen på noget terapi, der er noget galt.

Først showet med tungen ude af munden konstant og nu det der?

Dear me!
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9669

Indlægaf kidkomb » 13. dec 2015, 18:00

Denne artikel! http://nyhederne.tv2.dk/2015-12-13-med-disse-raad-kan-du-hjaelpe-klimaet-at-slukke-lyset-er-ikke-et-af-dem
5 gode råd til, at hjælpe klimaet.
Første er ingen overraskelse. Vi får tudet ørene fulde af det gang på gang; spis mindre oksekød.
Så er der noget med flyrejser og købe færre, men bedre ting, der så holder længere.
Men sidste afsnit, der hopper kæden altså lidt af for mig :gruble:

Jeg citerer:
- Service udleder ikke ret meget CO2 i forhold til ting og sager. Så har du råd til at gå på restaurant, så er det en god ide for klimaet. Det skyldes, at du jo skal have mad alligevel, så det du spiser på restauranten fortrænger jo noget, du ellers selv ville have spist.

Hva'ba'? Hold fast en gang vrøvl. Men de fortsætter med:

- Rigtig mange af de penge, du betaler på en restaurant betaler du til løn til kokke og tjenere, som ikke udleder ret meget.

For folk ansat i et servicefag. De er per se klimavenlige. Og sådan er det bare.

Foruden restauranter nævner Torben Chrintz koncerter og sportsbegivenheder som andre services, man kan bruge flere af sine penge på, hvis man vil hjælpe klimaet.

Sportsbegivenheder? Altså som i Dubai? Eller i Kina? Godt for miljøet?

Og ikke mindst! :

- Det kunne være plastikoperationer for den sags skyld. Altså alt, hvor service indgår, er godt for klimaet.

Få nu lavet de patter, det er skidegodt for miljøet!

:stoned: :stoned:
5
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3418

Indlægaf dgd2007 » 13. dec 2015, 19:20

Det er skægt, så romantisk og traditionalistisk TV er ... Hvis det fx drejer sig om det franske valg, stiller de stadigvæk om til Ulla Terkelsen, der står og fryser på en gade i Paris med Eiffeltårnet i baggrunden, for at spørge hvad de seneste exit polls siger :)

Man skulle jo mene, at de, der sidder varmt og roligt hjemme i studiet med en internetforbindelse, selv havde nyere tal ...
2
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 717
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6829

Indlægaf Daine » 13. dec 2015, 19:42

2SHY skrev:Hvordan Morten Kok kan bruge SÅ lang tid på at beskrive og forklare noget så simpelt som at lave chokoladeovertrukne mandler med forskelligt pulver. Seriøst hvor svært kan det være? 1 Smelt chokolade, 2 smid mandler i, 3 fisk mandlerne op og rul i pulver, 4 tag mandlerne ud af pulver og børst overskydende pulver af. The end. Det kan man sq da ikke bruge 5 minutter på at vise og forklare?

:lol:

Der skal nok sidde dem, der efter de 5 minutter spørger "Hvad skal jeg gøre, når chokoladen er smeltet? Og skal den være HELT smeltet?".
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8465

Indlægaf 2SHY » 13. dec 2015, 19:48

Daine skrev:
2SHY skrev:Hvordan Morten Kok kan bruge SÅ lang tid på at beskrive og forklare noget så simpelt som at lave chokoladeovertrukne mandler med forskelligt pulver. Seriøst hvor svært kan det være? 1 Smelt chokolade, 2 smid mandler i, 3 fisk mandlerne op og rul i pulver, 4 tag mandlerne ud af pulver og børst overskydende pulver af. The end. Det kan man sq da ikke bruge 5 minutter på at vise og forklare?

:lol:

Der skal nok sidde dem, der efter de 5 minutter spørger "Hvad skal jeg gøre, når chokoladen er smeltet? Og skal den være HELT smeltet?".

Ej men selv det var han ved at forklare noget "smart" noget med at knuse chokoladen i en tyk plastikpose og så putte det i varmt vand. Og så en væææææældig lang snak om at chokoladen ikke måtte blive for varm for så blev den meget blød (no shit!?) og ville være længere tid om at størkne/tørre (igen: no shit!?) :stoned:

Jeg er måske lidt farvet af at jeg synes han er totalt opblæst og synes han er lidt en klaphat :genert:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 196
Likede indlæg: 1977

Indlægaf lillebjoern » 13. dec 2015, 19:52

At folk, der deltager i Facebook konkurrencer ikke forstår, at lodtrækningen (næsten) altid er tilfældig mellem deltagerne, medmindre andet står skrevet. 90% skriver laaaange beskeder om, hvorfor det skal være dem, og hvor MEGET de har brug for den designertoiletbørste der er på spil. Skal man besvare et spørgsmål fx, skriver folk gladeligt "Svaret er dejlige, skønne Esbjerg. Det er en virkelig lækker toiletbørste, og jeg har lige været indlagt i en måned og kunne derfor rigtig rigtig godt bruge denne flotte toiletbørste i sort. Mit toilet trænger virkelig til en opkvikker, så håber inderligt det bliver mig, der vinder <3 <3 <3 <3 ;) ;) ".

But... why?
9
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 554
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10268

Indlægaf icelady » 13. dec 2015, 20:04

Billede

Hvorfor? :gruble:
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8465

Indlægaf 2SHY » 13. dec 2015, 20:06

icelady skrev:Billede

Hvorfor? :gruble:

Årh stakkels lille kat :ae: Den ser mindst lige så mellemfornøjet ud som herren i huset her ville gøre hvis jeg tryllede sådan en frem til ham :lol:
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Garfield
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1308

Indlægaf Garfield » 13. dec 2015, 20:09

^ Jeg er ret vild med forskellen på kattens udtryk på æsken, hvor hornet måske er photoshoppet på, og så det mere realistiske billede. Dét er standard "You've got to be kidding me, right?". :lol:
8
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
Garfield
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1308

Indlægaf Garfield » 13. dec 2015, 20:20

^^ "Cats love it" .... "Do I LOOK like I love it" :lol: :lol: :lol: :lol:
4
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 554
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10268

Indlægaf icelady » 13. dec 2015, 20:21

Jeg er sikker på, jeg ville blive flået,hvis jeg prøvede at give mine katte sådan en på :D
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Smiling_Goat
Kort karma: 466
Likede indlæg: 5891

Indlægaf Smiling_Goat » 13. dec 2015, 22:24

Hvorfor så mange fra USA har kigget på min blog. Der er flere amerikanere, der har været derinde, end danskere.. Jeg skriver på dansk. Jeg forstår ikke helt interessen.. Med mindre de aldrig har set en plørefuld nisse før.
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 770
Likede indlæg: 10224

Indlægaf DetSorteCirkus » 13. dec 2015, 22:50

icelady skrev:Hvorfor folk ikke læser korrektur på noget,før de smider det på FB eller som i dette tilfælde laver en underskriftsindsamling.

http://www.skrivunder.net/hvidsten_kro_-_kongelig_priviligeret

Hvidsten Kro - kongelig priviligeret

Jeg har startet den her undskrift indsamling

Da vi ikke mener de bare kan komme efter så mange år, og sige de ikke må bruge den kongelig priviligeret krone mere,

Kroen er trods alt kendt over det hele, efter de lavede den film der hed Hvidstem Gruppen.

Hvidsten gruppen er da et stykke danmarks historie, og noget man altid vil huske.

Lad dog kronerne være de steder hvor de altid har været, og lade den nye lov komme på tale

når andre nye steder skal have en krone.

Plus - hvorfor de ikke finder på nogle argumenter for deres sag.

Edit: Det markerede er til at slå sig på lårene af grin over. "Når andre nye steder skal have en krone" - jamen, det er der jo ikke nogen steder, som skal, i og med ordningen ikke har eksisteret siden 1912. Hvilket, altså titlens afskaffelse, lige netop er årsagen til, at kroerne skal pille kronen ned.
Senest rettet af DetSorteCirkus 13. dec 2015, 22:57, rettet i alt 1 gang.
1
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 256
Likede indlæg: 4257

Indlægaf Flora » 13. dec 2015, 22:57

:lol: :lol: :lol:

Billede
2
Debattens sødeste :engel: