Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5094

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ManicNinja » 13. dec 2015, 22:59

2SHY skrev:
icelady skrev:Billede

Hvorfor? :gruble:

Årh stakkels lille kat :ae: Den ser mindst lige så mellemfornøjet ud som herren i huset her ville gøre hvis jeg tryllede sådan en frem til ham :lol:

Jeg håber VIRKELIG, at du er single, og at det er din hankat, du snakker om ... :genert:
4
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8491

Indlægaf 2SHY » 13. dec 2015, 23:01

ManicNinja skrev:
2SHY skrev:

Årh stakkels lille kat :ae: Den ser mindst lige så mellemfornøjet ud som herren i huset her ville gøre hvis jeg tryllede sådan en frem til ham :lol:

Jeg håber VIRKELIG, at du er single, og at det er din hankat, du snakker om ...

:lol: Ja til begge dele
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 13. dec 2015, 23:04

2SHY skrev:
ManicNinja skrev:
2SHY skrev:

Jeg håber VIRKELIG, at du er single, og at det er din hankat, du snakker om ...

:lol: Ja til begge dele

:D Ajmen, du ved ... Et lillebitte øjeblik blev jeg sgu nervøs ... :P :lol:
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 352
Likede indlæg: 3493

Indlægaf Ballademager » 14. dec 2015, 07:34

Jeg undrer mig over, at folk, der skal have hjælp til it ikke som minimum sender deres brugernavn med deres requests. "Hej, jeg vil gerne hjælpes. Hilsen Anne"

Hvor mange Anne'r tror Anne mon, at vi har i systemet?

:lol:
1
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 717
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6858

Indlægaf Daine » 14. dec 2015, 08:04

Jeg har lige set den der pandekagemixer i en reklame (der er vist blevet undret over den før) og jeg sad og talte efter, hvad jeg bruger når jeg skal bage pandekager: En skål, et decilitermål og et piskeris. Altså 3 dele. Den der mixer har en skål, en pisker og en hat ... og jeg gætter på, at hat og pisker ikke er én del, men to. Det giver ski da det samme! :forvirret:
1
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2145

Indlægaf sigge » 14. dec 2015, 08:22

Power og deres overstrømmende glæde for, at man benytter deres webbutik. Bare de ikke forventer, at vi skal til at være pennevenner efterfølgende, for jeg orker da ikke den overstrømmende facon. :rulle:

Wouw – tusind tak for din bestilling hos power.dk. Vi er superglade, fordi du valgte at handle lige netop hos os. Og vi lover, at du ikke vil fortryde det!

Af hele hjertet kæmpestort tak fordi du har valgt at lægge en ordre med ordrenr. XXXXXXXX hos power.dk. Vi vil gøre ALT for, at du ikke fortryder det (og gerne kommer igen)!
6
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 14. dec 2015, 08:41

Crookshanks skrev:Jeg undrer mig over mange af de folk som deltager i facebook konkurrencer.

I stedet for bare at dele og tagge en person som de bliver bedt om smider de en lang smøre om hvorfor det lige er dem der har brug for at vinde. Vinderen bliver trukket ved lodtrækning, så deres klynk - og det er det virkelig - kan jeg vitterligt ikke se hvad de regner med skulle gøre en forskel.

"Jeg kunne sååå godt bruge X fordi mit hamster er forkølet, jeg har lige knækket en negl , min fætters søde kæreste mistede en ørering forleden - og min mand har dårlig mave. Jeg håber virkelig at det er mig der vinder. :) :) :) :) "

Stop dig selv - det er pinligt, og nogle af kommentarerne er lige på grænsen til tiggeri.

Har du set Lillebjørns indlæg på side 97? :) (Kan ikke indsætte link fra mobilen).
1
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2145

Indlægaf sigge » 14. dec 2015, 08:43

Jeg under mig forøvrigt også over, at det er så magtpåliggende for den/dem, der laver overskrifter til TV2's tekst-TV, at understrege kønnet på sportsudøvere, når det er kvinder. For et stykke tid siden var der "racer-kvinden" og i går var det så "golf-kvinden". Jeg har endnu til gode at læse om en "badminton-mand" eller "spydkast-mand". Hvorfor er de ikke bare racerkørere, golfspillere osv. uanset køn? Ej, hvor det irriterer min indre feminist. Jeg må snart til at skrive til "Seernes redaktør" el.lign.
4
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 554
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10280

Indlægaf icelady » 14. dec 2015, 21:46

Hvad faen FB har gang i????? :gruble:

Facebook.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Puffi
Kort karma: 309
Geografisk sted: Esbjerg-ish
Likede indlæg: 2232

Indlægaf Puffi » 14. dec 2015, 22:38

At skærmen på min computer flimrer.
0
You had me from the start, won’t let this end
First you wanna go to the left then you wanna turn right
Wanna argue all day, make love all night
First you up then you’re down and then between
Ohh! I really want to know…
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 447
Likede indlæg: 3309

Indlægaf Kommodedyret » 14. dec 2015, 22:58

icelady skrev:Hvad faen FB har gang i????? :gruble:

Facebook.jpg

Først troede jeg lige at det var et billede af en banan i en mudderpøl, men nu kan jeg selvfølgelig godt se hvad det forestiller :D
3
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1448

Indlægaf Badesandalen » 15. dec 2015, 07:24

Jeg tror ikke min underbo bruger noget når han vasker tøj. :gruble: Hans tøj stinker i hvert fald lige så meget når jeg tager det ud af vaskemaskinen som når han putter det ind. Jeg hader at vaske efter ham, for hele maskinen stinker.
0
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
Badesandalen

Indlægaf Badesandalen » 15. dec 2015, 07:29

Jeg undrer mig også lidt over den lille gamle dame der bor under ham. Jeg kan tælle på én hånd hvor mange gange jeg har set hende i de 5 år jeg har boet her. Hun laver heller ikke en lyd, så den eneste måde du ved hun stadig eksisterer på, er hvis hun triller forbi med sin indkøbstaske på hjul. :ninja:
0
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10249

Indlægaf DetSorteCirkus » 15. dec 2015, 07:32

Badesandalen skrev:Jeg tror ikke min underbo bruger noget når han vasker tøj. :gruble: Hans tøj stinker i hvert fald lige så meget når jeg tager det ud af vaskemaskinen som når han putter det ind. Jeg hader at vaske efter ham, for hele maskinen stinker.

Vådt tøj, der er blevet vasket i duftfri sæbe, kan godt lugte hengemt eller sådan lidt af harsk smør, synes jeg, men det fortager sig, når tøjet er tørt.
Lugter hans tøj i stedet decideret af snavs, er det ikke ok, når han deler vaskemaskine med andre. Han kogevasker næppe sit tøj.
0
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
Badesandalen

Indlægaf Badesandalen » 15. dec 2015, 07:37

DetSorteCirkus skrev:
Badesandalen skrev:Jeg tror ikke min underbo bruger noget når han vasker tøj. :gruble: Hans tøj stinker i hvert fald lige så meget når jeg tager det ud af vaskemaskinen som når han putter det ind. Jeg hader at vaske efter ham, for hele maskinen stinker.

Vådt tøj, der er blevet vasket i duftfri sæbe, kan godt lugte hengemt eller sådan lidt af harsk smør, synes jeg, men det fortager sig, når tøjet er tørt.
Lugter hans tøj i stedet decideret af snavs, er det ikke ok, når han deler vaskemaskine med andre. Han kogevasker næppe sit tøj.

Altså der er ret lydt her og jeg har aldrig hørt hans bad, og han vasker ikke hænder når han har været på toilet. Og så lufter han aldrig ud, på trods af at han ryger som en skorsten. Så jeg tror nu ikke det er derfor. :tie:
0
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Tilbage til "Generelt"