Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 1144
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 11400

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Daine » 5. jan 2016, 08:44

Hvorfor jeg er så svimmel :gruble:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1190
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 11102

Indlægaf 2SHY » 5. jan 2016, 09:19

Hvorfor de kommer med Star Wars referencer (musik og logo) i en Fiat 500 reklame :gruble: Er rumskibene skiftet ud med Fiat biler i den nye film?
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
BlueBunny
Kort karma: 76
Likede indlæg: 1506

Indlægaf BlueBunny » 5. jan 2016, 11:08

hvorfor det er så dyrt at gå til tandlægen :(
5
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 725
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 14630

Indlægaf icelady » 5. jan 2016, 11:14

Om folk bare er pisseligeglade med regler?

Eksempel på opslag:

Jeg ved godt gruppen ikke er beregnet til salg men jeg prøver alligevel. Jeg sælger min lyserøde rumgorilla

Jamen, lille ven....når du nu godt ved det ikke er tilladt, så skal du dulme ikke skrive en brokke-PB når dit opslag slettes! Jeg er skideligeglad med at din rumgorilla fylder i din lejlighed. Smid den ud til storskrald så.
4
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1631
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 14992

Indlægaf kidkomb » 5. jan 2016, 11:19

2SHY skrev:Hvorfor de kommer med Star Wars referencer (musik og logo) i en Fiat 500 reklame :gruble: Er rumskibene skiftet ud med Fiat biler i den nye film?

Jeg undrede mig også.
Og min undren blev ærlig talt ikke mindre, da jeg fik hørt efter og Star Wars intet har med bilen at gøre :forvirret:
Det er en konkurrence og man kan vinde en X-box eller Playstation eller noget i den dur, som så er en Star Wars edition :stoned:
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1190
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 11102

Indlægaf 2SHY » 5. jan 2016, 11:23

kidkomb skrev:
2SHY skrev:Hvorfor de kommer med Star Wars referencer (musik og logo) i en Fiat 500 reklame :gruble: Er rumskibene skiftet ud med Fiat biler i den nye film?

Jeg undrede mig også.
Og min undren blev ærlig talt ikke mindre, da jeg fik hørt efter og Star Wars intet har med bilen at gøre :forvirret:
Det er en konkurrence og man kan vinde en X-box eller Playstation eller noget i den dur, som så er en Star Wars edition :stoned:

Say what? :ticks: Det giver jo ikke en hujende fis mening???
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1631
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 14992

Indlægaf kidkomb » 5. jan 2016, 11:25

2SHY skrev:
kidkomb skrev:

Jeg undrede mig også.

Say what? :ticks: Det giver jo ikke en hujende fis mening???

Næh. Jeg hørte den i radioen. Gad vide hvad de har betalt for at måtte bruge temaet? :ad!:
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 233
Likede indlæg: 4627

Indlægaf sigge » 5. jan 2016, 12:01

icelady skrev:Om folk bare er pisseligeglade med regler?

Eksempel på opslag:

Jeg ved godt gruppen ikke er beregnet til salg men jeg prøver alligevel. Jeg sælger min lyserøde rumgorilla

Jamen, lille ven....når du nu godt ved det ikke er tilladt, så skal du dulme ikke skrive en brokke-PB når dit opslag slettes! Jeg er skideligeglad med at din rumgorilla fylder i din lejlighed. Smid den ud til storskrald så.

Uh, jeg skal da vist en tur til Randers og se på storskrald, jeg har altid ønsket mig en lyserød rumgorilla. :ivrig: Har du evt. et vejnavn/kvarter, Randers er alligevel en halvstor by. :lol2:
1
Brugeravatar
Bimmerdyret
Kort karma: 97
Likede indlæg: 1230

Indlægaf Bimmerdyret » 5. jan 2016, 13:28

hvis man taler gennem bilens pollenfilter, så ender man med at lyde som Darth Wader :gruble:
1
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 197
Likede indlæg: 2363

Indlægaf Badesandalen » 5. jan 2016, 18:31

Jeg er lidt forundret over at jeg allerede har skrevet 158 indlæg, det føles ikke som mere end 50, eller sådan noget. :stoned:
Det er jo ingenting i forhold til nogle af jer andre der har over 2000, men wow alligevel. Hvis jeg ikke fortrød så ofte, og postede alt det jeg egentlig skriver, ville det nok have været dobbelt.
0
"One of the pigeons turned out to be a pinecone."

Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 402
Likede indlæg: 6413

Indlægaf Rosa Espinosa » 5. jan 2016, 19:45

Jehovas Vidner, afledt af et program om det jeg lige så. Hvordan kan man lade sin intelligens gå til spilde, fordi man ikke må være for klog og hvordan kan en mor være Jehovas Vidne, før hun er mor for sine børn?

Har altid klukket af dem når de kom og bankede på hjemme hos en og gav en deres brochurer, for så dem egentlig som harmløse, men det er de jo slet ikke.
0
Jeg trænger til et slumretæppe
Smiling_Goat
Kort karma: 614
Likede indlæg: 9368

Indlægaf Smiling_Goat » 5. jan 2016, 21:12

The fuck just happened? :nerve:

Jeg.. Én sagde på facebook, at man burde spærre alle asylansøgere inde (fordi de ellers voldtager kvinder.) Vi havde en længere diskussion og på en eller anden måde endte vi ud i, at jeg var nødt til at forklare de to andre i diskussionen, at asylansøgere ikke frihedsberøves i dag.. Jam.. Hele opslaget.. Hun ville jo netop spærre dem inde!

Jeg. Er. Så. Forvirret!

Og den ene blev ved med at like mine kommentarer, når jeg stillede spørgsmålstegn ved det, den anden sagde - selvom de var enige.

Jeg føler virkelig min hjerne lige er blevet forulempet.
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 725
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 14630

Indlægaf icelady » 5. jan 2016, 21:16

Om Smiling nu er så forvirret, hun dropper at tage opvasken.... :gruble:
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Smiling_Goat
Kort karma: 614
Likede indlæg: 9368

Indlægaf Smiling_Goat » 5. jan 2016, 21:19

icelady skrev:Om Smiling nu er så forvirret, hun dropper at tage opvasken.... :gruble:

Haha jaja :P
0
Brugeravatar
landsbytossen
Kort karma: 118
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 1943

Indlægaf landsbytossen » 6. jan 2016, 05:20

Mænd, der har lånt et toilet på en tankstation eller lign. stadig er i gang med at spænde livremmen efter de har forladt de hellige gemakker og er gået 7-8 meter ud i butikken. Meget mærkeligt.
4
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup

Tilbage til "Generelt"