Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Elvispop » 25. dec 2015, 13:07

At mit privatbudget for kommende halvår, viser et ok overskud..
Jeg havde egentlig forventet et meget spinkelt overskud, eller "break-even" mellem udgifter og indtægter.
2
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Smiling_Goat
Kort karma: 468
Likede indlæg: 5917

Indlægaf Smiling_Goat » 25. dec 2015, 19:38

Hvad pokker min underbo har gang i.. Først råbte han vredt et kvindenavn efterfulgt af et brag, kort efter blev anlægget skruet helt op i et par sekunder og for lidt siden lød det grangiveligt som om en jaguar brølede dernede..

Jeg går muligvis glip af århundredets fest
4
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11755

Indlægaf Dirtylittledevil » 25. dec 2015, 19:53

Smiling_Goat skrev:Hvad pokker min underbo har gang i.. Først råbte han vredt et kvindenavn efterfulgt af et brag, kort efter blev anlægget skruet helt op i et par sekunder og for lidt siden lød det grangiveligt som om en jaguar brølede dernede..

Jeg kan i hvert fald mærke jeg bliver en smule forelsket i ham på afstand, hvilket er tegn på at han kan holde de vildeste fester men at han er totalt uberegnelig og muligvis er eftersøgt af politiet eller mafiaen.
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 25. dec 2015, 21:23

Smag og behag er forskelligt, men undrer mig over frisuren (ved ikke hvad den hedder) hvor man er helt karseklippet, men har kraftigt halvlangt pandehår.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 575
Likede indlæg: 5106

Indlægaf ManicNinja » 25. dec 2015, 21:29

Dirtylittledevil skrev:
Smiling_Goat skrev:Hvad pokker min underbo har gang i.. Først råbte han vredt et kvindenavn efterfulgt af et brag, kort efter blev anlægget skruet helt op i et par sekunder og for lidt siden lød det grangiveligt som om en jaguar brølede dernede..

Jeg kan i hvert fald mærke jeg bliver en smule forelsket i ham på afstand, hvilket er tegn på at han kan holde de vildeste fester men at han er totalt uberegnelig og muligvis er eftersøgt af politiet eller mafiaen.

Et dejligt præcist indre kompas, du har dig dér!
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 25. dec 2015, 21:29

Dirtylittledevil skrev:

Det er slet ikke utænkeligt at både politiet og mafiaen leder efter ham.. Jeg har mødt én, der lignede betænkeligt meget en stævningsmand, som ledte efter ham.
0
Brugeravatar
landsbytossen
Kort karma: 105
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 1531

Indlægaf landsbytossen » 26. dec 2015, 00:48

Jeg har ikke set "Giv en ged i julegave" eller lignende denne jul. En søgning på Google viser det stadig findes.
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10304

Indlægaf icelady » 26. dec 2015, 00:58

dgd2007 skrev:Jeg blev faktisk overrasket over, hvor få butikker der skriver dette! Så de er åbenbart også dovne :)
De store kæder gør selvfølgelig.

Hvor få butikker der gør det? :gruble:

Jeg har lige tjekket op på det: Føtex, Fakta, Netto, Kiwi, Meny, Rema, Aldi og Lidl har oplyst åbningstider i julen på deres hjemmesider.

(Ovennævnte er dem, jeg umiddelbart kan huske ligger i Randers.)
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
landsbytossen
Kort karma: 105
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 1531

Indlægaf landsbytossen » 26. dec 2015, 01:03

icelady skrev:
dgd2007 skrev:Jeg blev faktisk overrasket over, hvor få butikker der skriver dette! Så de er åbenbart også dovne :)

Hvor få butikker der gør det? :gruble:

Jeg har lige tjekket op på det: Føtex, Fakta, Netto, Kiwi, Meny, Rema, Aldi og Lidl har oplyst åbningstider i julen på deres hjemmesider.

Jeg tjekkede Statoil i går. Der stod "Der kan være ændrede åbningstider i julen".
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10304

Indlægaf icelady » 26. dec 2015, 01:07

landsbytossen skrev:Jeg tjekkede Statoil i går. Der stod "Der kan være ændrede åbningstider i julen".

:lol:

Ja, så er de da helgarderet :D
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3451

Indlægaf dgd2007 » 26. dec 2015, 01:09

icelady skrev:Hvor få butikker der gør det? :gruble:

Det var nogle specialbutikker (madvarer) i Kbh., som ellers har hjemmesider, hvor det ville være oplagt at skrive det. Der var heller ikke noget på tlf.-svareren.
1
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3565

Indlægaf Lemonella » 26. dec 2015, 05:05

landsbytossen skrev:Jeg har ikke set "Giv en ged i julegave" eller lignende denne jul. En søgning på Google viser det stadig findes.

Så må jeg have været uheldig, for jeg har set rigtig mange af de reklamer på Facebook.
1
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 655

Indlægaf Jailbird » 26. dec 2015, 09:20

dgd2007 skrev:
icelady skrev:Om folk er dovne eller hjælpeløse.

"Hvilke butikker har åbent i dag?"

Jamen du sidder med netadgang...du ved hvor du er og højst sandsynligt også hvilke butikker der er i området...så tjek da deres hjemmesider. :gruble:

Jeg blev faktisk overrasket over, hvor få butikker der skriver dette! Så de er åbenbart også dovne :)

Jeg spildte over 1½ time i går fordi jeg troede jeg skulle hente en pakke på Uno X, der stod på nettet at de havde åbent :boo: Havde aldrig drømt om at en tankstation holdt lukket nu.
0
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 26. dec 2015, 09:31

Den besked jeg lige har fået af min mor: "Jeg er kommet mig lidt og har læst din besked igen. Jeg ved ikke, hvad jeg skal sige eller gøre, så jeg holder bare min mund" :forvirret:

Så du sender mig en besked for at sige, at du ikke vil sige noget?

What fresh new hell is this?
0
Sorenspige
Kort karma: 215
Likede indlæg: 1017

Indlægaf Sorenspige » 26. dec 2015, 12:25

At min mands fars kusine har anmodet om venskab på facebook. Jeg har måske mødt damen 2-3 gange i løbet af 14 år og har intet forhold til hende.
Det bliver nej her fra.
0

Tilbage til "Generelt"