Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11737

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dirtylittledevil » 27. dec 2015, 11:45

Hvad fanden jeg laver på Joan Ørtings facebookside
2
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Thestral
Kort karma: 249
Likede indlæg: 1285

Indlægaf Thestral » 27. dec 2015, 12:27

Smiling_Goat skrev:Hvorfor pokker jeg har fået en mail om, at der ligger en indtalt besked til mig på WhatsApp.. Men afsenderen er en bilforhandler i England.

Eeeh.. (jeg har selvfølgelig ikke lyttet til beskeden. Jeg så bare, at der lå en besked fra Whatsapp, undrede mig, åbnede den, så at det var en besked om en besked, kiggede på afsenderen og så at det var en mærkelig mailadresse. Den googlede jeg naturligvis (fordi jeg er mindst lige så mærkelig som mailen) og fandt ud af, at det var en bilforhandler i England.)
Dem får jeg også en masse af. Jeg tænker det er spam inficeret med noget virusnoget så trykker aldrig på dem :genert:
0
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Smiling_Goat
Kort karma: 467
Likede indlæg: 5903

Indlægaf Smiling_Goat » 27. dec 2015, 13:07

Thestral skrev:
Smiling_Goat skrev:Hvorfor pokker jeg har fået en mail om, at der ligger en indtalt besked til mig på WhatsApp.. Men afsenderen er en bilforhandler i England.

Eeeh.. (jeg har selvfølgelig ikke lyttet til beskeden. Jeg så bare, at der lå en besked fra Whatsapp, undrede mig, åbnede den, så at det var en besked om en besked, kiggede på afsenderen og så at det var en mærkelig mailadresse. Den googlede jeg naturligvis (fordi jeg er mindst lige så mærkelig som mailen) og fandt ud af, at det var en bilforhandler i England.)
Dem får jeg også en masse af. Jeg tænker det er spam inficeret med noget virusnoget så trykker aldrig på dem :genert:

Det er helt sikkert også det, det er. Min kæreste (der er it-uddannet) siger, at bilforhandleren er blevet hacket, og at det naturligvis er hackeren, der har sendt mailen.
1
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 573
Likede indlæg: 5094

Indlægaf ManicNinja » 27. dec 2015, 18:09

At det nu ikke længere hedder 'avis' eller 'nyhedsbureau', men 'medie'.

"... skriver det svenske medie Expressen", siger speakeren i radioen så for eksempel. Jeg ser hver gang for mig en eller anden gammeldags sandsigerske med lukkede øjne, papillotter i de stålgrå krøller, en afgnavet cerut i mundvigen og tøfler med lammeskindskant.

Men okay, når de henviser til Ekstra-Bladet er det måske faktisk også et rammende billede på både afsender og målgruppe. :gruble:
5
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Fillie
Kort karma: 610
Geografisk sted: Backsword
Likede indlæg: 2600

Indlægaf Fillie » 27. dec 2015, 18:12

^ Når jeg hører om "medier", tænker jeg nogle gange, at det jo netop også kan være noget spirituelt:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 498
Likede indlæg: 1911

Indlægaf Vira » 27. dec 2015, 18:14

Jeg undrer mig over at jeg engang har set en 3 timers dokumentar om Helvetica. Det virker ekstraordinært underligt.
1
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 27. dec 2015, 18:15

Jep. Det var sådan set det, jeg forsøgte at sige med min "sandsigerske". Sådan nogle var/er jo også at regne som spirituelle ... :)
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 27. dec 2015, 18:18

ManicNinja skrev:Jep. Det var sådan set det, jeg forsøgte at sige med min "sandsigerske". Sådan nogle var/er jo også at regne som spirituelle ... :)

Det var derfor, jeg fandt billedet, selvom jeg dog ikke tror, det er sådan, stemningen hyppigst er på Ekstra Bladets redaktion. :D
0
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
ManicNinja

Indlægaf ManicNinja » 27. dec 2015, 18:20

Fillie skrev:
ManicNinja skrev:Jep. Det var sådan set det, jeg forsøgte at sige med min "sandsigerske". Sådan nogle var/er jo også at regne som spirituelle ... :)

Det var derfor, jeg fandt billedet, selvom jeg dog ikke tror, det er sådan, stemningen hyppigst er på Ekstra Bladets redaktion. :D

Haha, nej - det har du ret i. Hvis dét var stemningen dér, tror jeg, meget ville se bedre ud. Om end dog ikke nødvendigvis salgstallene ...
0
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 27. dec 2015, 18:21

Frkvira skrev:Jeg undrer mig over at jeg engang har set en 3 timers dokumentar om Helvetica. Det virker ekstraordinært underligt.

Den har vi også set. :D
På et tidspunkt syntes vi alligevel at det blev for nørdet, og skiftede til noget andet. Efter lidt tid indrømmede vi så begge at vi faktisk fandt det interessant. :-D
Så så vi det færdigt.
3
Brugeravatar
Fillie

Indlægaf Fillie » 27. dec 2015, 18:22

ManicNinja skrev:
Fillie skrev:

Haha, nej - det har du ret i. Hvis dét var stemningen dér, tror jeg, meget ville se bedre ud. Om end dog ikke nødvendigvis salgstallene ...

Nej, den minder nok snarere om Jerry Springer, som netop blev nævnt i en anden tråd. :lol:
0
"All you need is love."

- The Beatles
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 498
Likede indlæg: 1911

Indlægaf Vira » 28. dec 2015, 13:03

Jeg undrer mig over H&M's tøjstørrelser.
Var lige inde i butikken da der var udsalg, og gik hjem med to skjorter. Den ene er str. 38 og den anden er str. 44. Og de passer begge to :gruble: :lol: :lol2:

Det giver jo ingen mening.
4
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1448

Indlægaf Badesandalen » 28. dec 2015, 19:23

Hvorfor der er en "Hvad griner du af?" både i Generelt og Sniksnak.
0
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
Garfield
Kort karma: 117
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 1308

Indlægaf Garfield » 28. dec 2015, 19:45

Badesandalen skrev:Hvorfor der er en "Hvad griner du af?" både i Generelt og Sniksnak.

Er den ene ikke "Hvad griner du af?" og den anden "Havd griner du af lige nu?" Totally different :lol:

Øhm, sandheden er, at vi fik startet to tråde... :fløjt:
6
Garfield er en hankat, men jeg er altså en hunkat. Lev med det.
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 772
Likede indlæg: 10266

Indlægaf DetSorteCirkus » 28. dec 2015, 19:54

Kristian Thulesen Dahls formulering:
"...så børnefamilierne lidt hurtigere kan få en ny bil til børnene på bagsædet".

Hvad skal børn med en ny bil til familien? Medmindre man ligefrem kører rundt i en, der ikke er sikker eller som forurener væsentligt mere end den nye.
1
Je suis un tableau noir.

Tilbage til "Generelt"