Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Skralde
Kort karma: 291
Likede indlæg: 3377

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Skralde » 4. jan 2016, 07:01

Sunbeam skrev:
Skralde skrev:
Sunbeam skrev::panik: Hvorfor. Jeg aldrig. ALDRIG! Lærer at lave mine opgaver i god tid :panik:

Jeg undrer mig også over, hvad det er noget dd, I alle sammen lader til at være desertører fra :lol:

Nu undrer jeg mig over, hvordan du har fundet os? Uanset hvordan, så hjertelig velkommen :blomst:
(dd/den unævnelige = dindebat :) )

Aaaah, dindebat selvføælgelig. I mit hoved hedder den Jubii Debatten, og det passede jo ikke helt med bogstaverne :P.

Oh well, I've got my ninja-skillz :ninja: (Eller også blev jeg tipset om denne debat fra en bruger på en anden debatside. Jeg er nemlig også desertør fra et andet debatsite). Og tak! :banan:

Jubii debatten bliver den også kaldt :D Jeg håbede lidt at du havde fundet os igennem google, men desertør fra woman er også helt acceptabelt :afro:
0
L, mit livs lys - 3.10.2010
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2147

Indlægaf sigge » 4. jan 2016, 07:06

Hvordan noget, der har været kendt og diskuteret til hudløshed i mange uger, kan være "breaking news", når det så indtræffer. (TV2 News og ID-kontrol til Sverige.)
5
Brugeravatar
Aspargsen
Kort karma: 26
Likede indlæg: 455

Indlægaf Aspargsen » 4. jan 2016, 09:22

sigge skrev:Hvordan noget, der har været kendt og diskuteret til hudløshed i mange uger, kan være "breaking news", når det så indtræffer. (TV2 News og ID-kontrol til Sverige.)

Tror de seriøst keder sig derinde
1
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1153
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9752

Indlægaf kidkomb » 4. jan 2016, 11:32

sigge skrev:Hvordan noget, der har været kendt og diskuteret til hudløshed i mange uger, kan være "breaking news", når det så indtræffer. (TV2 News og ID-kontrol til Sverige.)

Og har interwievet flere mennesker, der nærmest var overraskede over, ikke at kunne "nå deres tog"... Hvad havde de forestillet sig? :gruble:
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 4. jan 2016, 11:34

KitKat skrev:Jeg undrer mig (stadig) over noget der skete i weekenden.

Kæresten og jeg forsøgte at få TV2 play på hans smart tv, Appen var ikke installeret så jeg fandt browseren, google play store og søgte på TV2.

Jeg forsøgte 3-4 gangee, og de sidste 2 kiggede kæresten med for at bekræfte, at jeg reelt skrev "TV2" i søgefeltet og trykkede "Enter"

Jeg gjorde det rigtigt, hver gang.

Alligevel endte min søgning, HVER GANG, helt af sig selv med at vise mig ca 20 forskellige Unicorn-apps og ikke skyggen af TV2.

Shit det var underligt. (jeg gav op i øvrigt, nu overvejer vi en chromecast)

Fun starts at =:17 and is ongoing..... :banan:
Jeg elsker den :blush:
1
Jeg kan ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 394
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3895

Indlægaf Delfin » 4. jan 2016, 11:35

Hvem der betaler det gilde, som svenskerne har budt op til.
2
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 724
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6893

Indlægaf Daine » 4. jan 2016, 11:50

Delfin skrev:Hvem der betaler det gilde, som svenskerne har budt op til.

Pt er det vist meningen vi skal betale for kontrollen på dansk side. Men det er vist taget op på EU plan, at det ikke kan være rimeligt at vi skal betale for de regler som svenskerne tvinger os til at indføre.

Jeg har kun hørt om det med et halvt øre, det er nok muligt at Google noget mere præcist.
1
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
didas
Kort karma: 223
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2276

Indlægaf didas » 4. jan 2016, 11:52

icelady skrev:Hvorfor de kaldes hypermarkeder? :gruble:

"Derimod lægger regeringen ikke op til at give nye muligheder for flere lavprisvarehuse, dvs. de såkaldte hypermarkeder på 10-30.000 kvadratmeter."

(taget fra en artikel om planloven.)

Det henfører bl.a. til størrelsen og at det er en blanding af supermarked og stormagasin.
0
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 394
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3895

Indlægaf Delfin » 4. jan 2016, 11:55

Daine skrev:

Pt er det vist meningen vi skal betale for kontrollen på dansk side. Men det er vist taget op på EU plan, at det ikke kan være rimeligt at vi skal betale for de regler som svenskerne tvinger os til at indføre.

Jeg har kun hørt om det med et halvt øre, det er nok muligt at Google noget mere præcist.

Det var også det, jeg havde i tankerne. Vi bliver pålagt en voldsomt stor udgift til al den kontrol, og det kan ikke være trafikselskaberne, der skal hænge på regningen. Så det bliver vel statskassen indtil videre. Jeg må lige læse op på det, når jeg får tid
1
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Aspargsen

Indlægaf Aspargsen » 4. jan 2016, 12:38

kidkomb skrev:Fun starts at =:17 and is ongoing..... :banan:

om kidkomb virkeligt har set alle 10 timer
1
Brugeravatar
Aspargsen

Indlægaf Aspargsen » 4. jan 2016, 12:42

Delfin skrev:
Daine skrev:

Det var også det, jeg havde i tankerne. Vi bliver pålagt en voldsomt stor udgift til al den kontrol, og det kan ikke være trafikselskaberne, der skal hænge på regningen. Så det bliver vel statskassen indtil videre. Jeg må lige læse op på det, når jeg får tid

indtil viderer leger DSB med tanken om en ekstra kontrol-afgift på biletter til øresunds-toget
0
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 321
Likede indlæg: 3485

Indlægaf dgd2007 » 4. jan 2016, 14:23

Delfin skrev:Det var også det, jeg havde i tankerne. Vi bliver pålagt en voldsomt stor udgift til al den kontrol, og det kan ikke være trafikselskaberne, der skal hænge på regningen. Så det bliver vel statskassen indtil videre. Jeg må lige læse op på det, når jeg får tid

Regeringen har indtil videre afvist, at staten skal betale.
0
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 4. jan 2016, 14:54

Aspargsen skrev:
kidkomb skrev:Fun starts at =:17 and is ongoing..... :banan:

om kidkomb virkeligt har set alle 10 timer

Det har hun ikke og jeg bliver hurtigt træt af sangen, men den måde den der puffede tingest bevæger sig på er bare så hypnotiserende :genert:

Jeg undrer mig over, hvem af os det er, der opfører sig så agressivt ovre på DD?
Folk kommer med små sidebemærkninger om, at de også er her, men jeg synes godt nok ikke jeg kan se nogle der bruger den retorik og fremgangsmåde herovre :gruble:
0
Brugeravatar
kidkomb

Indlægaf kidkomb » 4. jan 2016, 15:08

Og så det her: -jeg fatter seriøst hat af den overskrift?

IMG_20160104_160748.JPG
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
4
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 664

Indlægaf Jailbird » 4. jan 2016, 15:18

Jeg undrer mig over, hvor stor en fil må være for at blive vedhæftet? "Filen er for stor". JA FOR SATAN, det er den jo så åbenbart stadig, jeg skalerer bare mit billede ned 4 gange for at ramme en hemmelig grænse :stoned:
0

Tilbage til "Generelt"