Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
OsCoccygis
Kort karma: 15
Likede indlæg: 345

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf OsCoccygis » 8. jan 2016, 05:21

OsCoccygis skrev:At der skal fjernes sne nu, det er da tilbage igen inden nogen når at stå op. :stoned: Og desuden hvorfor skal det larme sådan? Jeg bliver jo vækket af det (bortset fra i dag, hvor jeg alligevel var oppe :lol: )

Og nu kører han her igen :stoned:
0
Brugeravatar
Annione
Kort karma: 239
Likede indlæg: 2489
Kontakt:

Indlægaf Annione » 8. jan 2016, 08:49

Hvornår det blev meddelt verdensbefolkningen, at det er a-okay at høre div. lort på sin tlf/tablet for fuld volumen? Uden hørebøffer selvfølgelig.

Den slags gør lynhurtigt en lufthavn til et rædselslarme-helvede for støjfølsomme. Jeg takker guderne for hørebøffer med noise-cancelling knap.
1
At rejse er at leve :love2:
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9671

Indlægaf kidkomb » 8. jan 2016, 08:54

ShuruQ skrev:Hvordan det er opstået at "Umm" skulle henvise til noget ISIss-relateret :gruble:.

Og om jeg skal ændre i mit navn så ingen for de forkerte ideer.

Jeg så noget program, måske på DR, for noget tid siden og der var der netop et par profiler med noget med "umm". Det handlede om hververe af netop unge piger. Programmet var fra England, så jeg ville måske også have tænkt i de baner, hvis det var mig.
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 8. jan 2016, 09:10

kidkomb skrev:
ShuruQ skrev:Hvordan det er opstået at "Umm" skulle henvise til noget ISIss-relateret :gruble:.

Jeg så noget program, måske på DR, for noget tid siden og der var der netop et par profiler med noget med "umm". Det handlede om hververe af netop unge piger. Programmet var fra England, så jeg ville måske også have tænkt i de baner, hvis det var mig.

Ja, det kan godt være, du har fat i noget. Men rigtig, rigtig mange bruger det, hvis alle der brugte det støttede ISIS ville ISIS være 100 gange større end de er.

Det samme med abu, det er givet brugt af de støttere man hører om men også meget bredt brugt.

Umm betyder "mor til". Jeg hedder på FB fx Shuruq Umm Malik. Henviser blot til jeg er mor og Malik er mit ældste barn :).

Abu betyder "far til".

Men du fik den lige vendt så jeg godt kan se hvor tanken kan være opstået, men det er de færreste der bruger det der støtter ISIS.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8466

Indlægaf 2SHY » 8. jan 2016, 10:10

Hvordan man kan sidde og fortælle sin søn at "Julemærkehjem er et sted for børn der ikke er elsket af sin mor/ikke har en mor der elsker dem" :ticks: Man må høre mange dumme ting når man venter ved lægen
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 8. jan 2016, 10:13

2SHY skrev:Hvordan man kan sidde og fortælle sin søn at "Julemærkehjem er et sted for børn der ikke er elsket af sin mor/ikke har en mor der elsker dem" :ticks: Man må høre mange dumme ting når man venter ved lægen

Sikke dog en krampe og sidde og sige sådan noget :tie: :shock: :tie:.
Senest rettet af ShuruQ 8. jan 2016, 10:21, rettet i alt 1 gang.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8466

Indlægaf 2SHY » 8. jan 2016, 10:18

ShuruQ skrev:
2SHY skrev:Hvordan man kan sidde og fortælle sin søn at "Julemærkehjem er et sted for børn der ikke er elsket af sin mor/ikke har en mor der elsker dem" :ticks: Man må høre mange dumme ting når man venter ved lægen

Sikke dlg en krampe og sidde og sige sådan noget :tie: :shock: :tie:.

Det kom først et minuts tid senere "... Eller nogle der vejer for meget"

Ej men hvad fanden er det for noget pis at fyre af??? Jeg har bidt mig selv i tungen for ikke at sige noget grimt til hende
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 8. jan 2016, 10:19

2SHY skrev:
ShuruQ skrev:

Sikke dlg en krampe og sidde og sige sådan noget :tie: :shock: :tie:.

Det kom først et minuts tid senere "... Eller nogle der vejer for meget"

Ej men hvad fanden er det for noget pis at fyre af??? Jeg har bidt mig selv i tungen for ikke at sige noget grimt til hende

Vedkommende skulle have et los. Ligesom mine forældres nabo, tror hun er lystløgner. Hun bildte fx sin datter ind at kvinder skulle have en blodtransfusion når de havde deres menstruration og det troede den stakkels pige jo selvfølgelig på :stoned:.
Senest rettet af ShuruQ 8. jan 2016, 10:31, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
canoodle
Kort karma: 353
Likede indlæg: 2099

Indlægaf canoodle » 8. jan 2016, 10:29

Hvorfor jeg har så svært ved at tage mig sammen til at lave den smule træning jeg har planlagt. Det er endda herhjemme! :-o
0
All Adventurous women do
Brugeravatar
Sevii
Kort karma: 61
Likede indlæg: 625

Indlægaf Sevii » 8. jan 2016, 12:34

Hvorfor det egentlig er, at der er nogle mennesker der ikke får tømmermænd? Det har jeg nemlig aldrig prøvet. Det tætteste på tømmermænd som jeg tror jeg har prøvet er, at jeg vågnede op med lidt hovedpine som der forsvandt da jeg fik en hovedpinepille. Ellers vågner jeg altid op næste dag og har det fint. Er der andre der oplever det?
1
:banan: :banan:
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3558

Indlægaf Lemonella » 8. jan 2016, 12:44

Sevii skrev:Hvorfor det egentlig er, at der er nogle mennesker der ikke får tømmermænd? Det har jeg nemlig aldrig prøvet. Det tætteste på tømmermænd som jeg tror jeg har prøvet er, at jeg vågnede op med lidt hovedpine som der forsvandt da jeg fik en hovedpinepille. Ellers vågner jeg altid op næste dag og har det fint. Er der andre der oplever det?

Jeg har aldrig haft tømmermænd. I mine yngre dage, kunne jeg drikke rigtig meget spiritus og alligevel var jeg altid den der sørgede for, at folk kom hjem i taxa og jeg tullede altid rundt og ryddede det værste rod væk.
Jeg var aldrig rigtig fuld og de fleste i min omgangskreds, troede jeg snød og drak vand eller juice med isterninger i, istedet for sprut. Det gjorde jeg ikke. :D
Dagen efter stod jeg tidligt op og var frisk som en havørn. Jeg har aldrig været dårlig dagen efter. Ikke så meget som en smule hovedpine.

Jeg tænker jeg måske har arvet et "dranker-gen" efter min fars familie. De fleste af dem lå i sprit det meste af deres liv og jeg husker ikke, at min far der var kvartalsdranker, nogensinde havde tømmermænd.
2
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9671

Indlægaf kidkomb » 8. jan 2016, 21:26

ShuruQ skrev:
kidkomb skrev:

Ja, det kan godt være, du har fat i noget. Men rigtig, rigtig mange bruger det, hvis alle der brugte det støttede ISIS ville ISIS være 100 gange større end de er.

Det samme med abu, det er givet brugt af de støttere man hører om men også meget bredt brugt.

Umm betyder "mor til". Jeg hedder på FB fx Shuruq Umm Malik. Henviser blot til jeg er mor og Malik er mit ældste barn :).

Abu betyder "far til".

Men du fik den lige vendt så jeg godt kan se hvor tanken kan være opstået, men det er de færreste der bruger det der støtter ISIS.

Ah, på den måde :D
Nej, så ville det godt nok være et omfattende netværk :lol:
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Firebird
Kort karma: 160
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1284

Indlægaf Firebird » 9. jan 2016, 13:12

GnueN skrev:Om jeg måske netop har været vidne til en genetisk sensation? Dobbeltblommer i to økologiske æg fra samme pakke! Woop woop!

:banan:

Du er desværre ikke blevet vidne til en genetisk sensation. Dobbeltblommer forekommer ofte hos helt unge høner, der lige er startet i æglægning. De kan ikke rigtig styre det med en til en til at starte med. Skal der endelig tales om lidt sensation, må det være at de ikke er blevet sorteret fra ved pakningen. Det bliver de nemlig normalt. :)
1
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9225

Indlægaf Fru Sunshine » 9. jan 2016, 13:20

Firebird skrev:
GnueN skrev:Om jeg måske netop har været vidne til en genetisk sensation? Dobbeltblommer i to økologiske æg fra samme pakke! Woop woop!

:banan:

Du er desværre ikke blevet vidne til en genetisk sensation. Dobbeltblommer forekommer ofte hos helt unge høner, der lige er startet i æglægning. De kan ikke rigtig styre det med en til en til at starte med. Skal der endelig tales om lidt sensation, må det være at de ikke er blevet sorteret fra ved pakningen. Det bliver de nemlig normalt. :)

Hvordan kan man se det?
(Muligvis et dumt spørgsmål :blush:)
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Firebird
Kort karma: 160
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1284

Indlægaf Firebird » 9. jan 2016, 13:22

:)
Senest rettet af Firebird 9. jan 2016, 13:25, rettet i alt 1 gang.
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.

Tilbage til "Generelt"