Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9242

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Fru Sunshine » 9. jan 2016, 13:23

Firebird skrev:Hvordan kan man se hvad? :gruble: Undskyld. Forstår ikke spørgsmålet. :genert:

Om der er to blommer. Men Pernille har svaret.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Firebird
Kort karma: 160
Geografisk sted: Pladderpaddelandsby
Likede indlæg: 1284

Indlægaf Firebird » 9. jan 2016, 17:03

GnueN skrev:
Firebird skrev:
GnueN skrev:Om jeg måske netop har været vidne til en genetisk sensation? Dobbeltblommer i to økologiske æg fra samme pakke! Woop woop!

:banan:

Du er desværre ikke blevet vidne til en genetisk sensation. Dobbeltblommer forekommer ofte hos helt unge høner, der lige er startet i æglægning. De kan ikke rigtig styre det med en til en til at starte med. Skal der endelig tales om lidt sensation, må det være at de ikke er blevet sorteret fra ved pakningen. Det bliver de nemlig normalt. :)

Så det jeg ligesom hører dig sige er, at jeg godt kan spise min nu 12 timer gamle morgenmad og bede Reuters om at blive hjemme? :(

Ooh shit Gnue. Jeg hader virklig at ødelægge din dag, men ja. Ingen jackpot i den oplevelse. Beklager.
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 259
Likede indlæg: 4284

Indlægaf Flora » 9. jan 2016, 17:36

Firebird skrev:
GnueN skrev:
Firebird skrev:
GnueN skrev:Om jeg måske netop har været vidne til en genetisk sensation? Dobbeltblommer i to økologiske æg fra samme pakke! Woop woop!

Du er desværre ikke blevet vidne til en genetisk sensation. Dobbeltblommer forekommer ofte hos helt unge høner, der lige er startet i æglægning. De kan ikke rigtig styre det med en til en til at starte med. Skal der endelig tales om lidt sensation, må det være at de ikke er blevet sorteret fra ved pakningen. Det bliver de nemlig normalt. :)

Så det jeg ligesom hører dig sige er, at jeg godt kan spise min nu 12 timer gamle morgenmad og bede Reuters om at blive hjemme? :(

Ooh shit Gnue. Jeg hader virklig at ødelægge din dag, men ja. Ingen jackpot i den oplevelse. Beklager.

Men hvis du gerne vil have lidt action ud af det GnueN, kan du da prøve at se om du kan få fyret personen der skulle have sorteret dem fra :D
1
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 259
Likede indlæg: 4284

Indlægaf Flora » 9. jan 2016, 19:36

GnueN skrev:
Flora skrev:
Firebird skrev:
GnueN skrev:
Firebird skrev:

Men hvis du gerne vil have lidt action ud af det GnueN, kan du da prøve at se om du kan få fyret personen der skulle have sorteret dem fra :D

Hvorfor??? At få to spejlæg ud af én skal er sgu da top dollar! :afro:

Det er det helt sikkert. Og tillykke med det i øvrigt :blomst: Du virkede bare så ked af at det ikke var en sensation, så jeg tænkte det ville blive en lidt for flad fornemmelse, hvis der ingenting mere skulle ske herfra. Og når nu de BURDE have været sorteret fra, virkede det bare som det mest oplagte der kunne ske. Men hey, jeg fornemmer du fik en fest ud af det alligevel :P
0
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1019
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9242

Indlægaf Fru Sunshine » 9. jan 2016, 19:37

Jeg synes, det er fesent, at de æg med dobbeltblommer bliver sorteret fra. Så er der jo ikke noget ved at lege æggebingo.
3
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 11. jan 2016, 11:54

But why :gruble:?
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3456

Indlægaf dgd2007 » 11. jan 2016, 11:59

Bilkørsel i København :stoned:

På en forholdsvis kort tur var jeg to gange de for, at én overhalede mig ved en lyskurv via venstresvingsbanen!
Den ene gang "bare", at han holdt i svingbanen og huggede sømmet i, da der blev grønt og så ligeud og ind foran.
Den anden gang var da jeg standsede rødt, hvorefter en kæmpenar ræsede udenom i svingbanen, ind foran og over for rødt.
0
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 656

Indlægaf Jailbird » 11. jan 2016, 12:22

ShuruQ skrev:But why :gruble:?

Ad?! Nå, endnu en ting i livet jeg åbenbart har fejlet :D
0
Brugeravatar
Aspargsen
Kort karma: 25
Likede indlæg: 453

Indlægaf Aspargsen » 11. jan 2016, 12:35

Jailbird skrev:
ShuruQ skrev:But why :gruble:?

Ad?! Nå, endnu en ting i livet jeg åbenbart har fejlet :D

Jeg føler mig også udenfor :8:
0
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3566

Indlægaf Lemonella » 11. jan 2016, 16:25

At man i medierne kalder Inger Støjbergs historie for en "anekdote". Den var, påstår hun, fra det virkelige liv, men plejer en anekdote ikke, at være morsom? Det synes jeg da bestemt ikke den var.
1
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 132
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 3346

Indlægaf Hunkat » 11. jan 2016, 16:54

Folk som ændre deres navn på facebook eller indsætter til et eller andet 'sjovt' eller 'kunstnerisk'.

Selvfølgelig ikke hvis man har et meget specielt mellemnavn og et almindeligt efternavn f.eks.

Men jeg har lidt svært ved at tro på at random kommentator på et opslag blev døbt Ædelsten til efternavn. Eller at jeg kender folk som hedder Jazz, eller mystic til mellemnavn.
2
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2072

Indlægaf Tibbler » 11. jan 2016, 17:16

Jeg undrer mig over den unge fyr, som kom og ringede på. Han havde læst 2 bøger, og nu ville han åbenbart ud og sprede budskabet. Jeg takkede nej, inden han kom igang, og tænkte da jeg lukkede døren, at han nok var fra scientologi.

Den bog han stod med var skrevet af en Dale Carnegie og hed "How to win friends and influence people", og jeg kunne se, at det ikke havde noget med scientologi at gøre, da jeg tjekkede på nettet.

Gad vide hvorfor han så gik rundt? :gruble:
0
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3456

Indlægaf dgd2007 » 11. jan 2016, 17:43

Lemonella skrev:At man i medierne kalder Inger Støjbergs historie for en "anekdote". Den var, påstår hun, fra det virkelige liv, men plejer en anekdote ikke, at være morsom? Det synes jeg da bestemt ikke den var.

Jeg tror ikke, pointen i en anekdote behøver være morsom ... overraskende eller uventet er vist godt nok :)

Men nu har jeg ikke hørt historien, så jeg må hellere gå ind og se News.
1
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 556
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10340

Indlægaf icelady » 11. jan 2016, 19:31

Hvornår yngsteknægten får taget mod til sig og fortæller sin far, han vil droppe hans (dvs faderens) efternavn til fordel for mit. :gruble:
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 11. jan 2016, 22:09

Et link på EB's FB-side om Angie Bowie endnu ikke er oplyst om David Bowies død fordi hun er medirkende i Bigbrother. Der er ca 20 kommentarer og der er stort set ingen der har læst artiklen.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.

Tilbage til "Generelt"