Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Smiling_Goat
Kort karma: 470
Likede indlæg: 5952

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Smiling_Goat » 8. feb 2016, 17:01

Om Aalborgensere er en slags Danmarks svar på canadiere.. Jeg ringede til min skole i Aalborg og blev stillet om til et hav af mennesker. Flere af dem takkede mig, da vi lagde på :skeptisk:

Jeg stillede dem et spørgsmål, de besvarede det, jeg takkede, vi afsluttede samtalen, og de takkede... Det var virkelig så lidt :-P
0
Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4108

Indlægaf Viskelæder » 8. feb 2016, 17:09

Smiling_Goat skrev:Om Aalborgensere er en slags Danmarks svar på canadiere.. Jeg ringede til min skole i Aalborg og blev stillet om til et hav af mennesker. Flere af dem takkede mig, da vi lagde på :skeptisk:

Jeg stillede dem et spørgsmål, de besvarede det, jeg takkede, vi afsluttede samtalen, og de takkede... Det var virkelig så lidt :-P

Vi er så søde, fordi vi er kåret som Europas gladeste by :P
1
Smiling_Goat
Kort karma: 470
Likede indlæg: 5952

Indlægaf Smiling_Goat » 8. feb 2016, 17:51

Viskelæder skrev:
Smiling_Goat skrev:Om Aalborgensere er en slags Danmarks svar på canadiere.. Jeg ringede til min skole i Aalborg og blev stillet om til et hav af mennesker. Flere af dem takkede mig, da vi lagde på :skeptisk:

Vi er så søde, fordi vi er kåret som Europas gladeste by :P

Og måske er I så glade, fordi alle altid takker hinanden. For alt. Uden nogen ved hvorfor...

Det er sjovt, hvordan tingene hænger sammen :P
1
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1449

Indlægaf Badesandalen » 8. feb 2016, 17:57

At nogle kristne oprigtigt tror at ateister ikke har morale og etik fordi de ikke tror på Gud. :gruble:
0
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
Viskelæder
Kort karma: 463
Likede indlæg: 4108

Indlægaf Viskelæder » 8. feb 2016, 18:08

Jeg undrer mig over Føtex-ekspedientens behov for at forklare mig alt, der var åbenlyst:

Selvbetjeningskassen ville hele tiden have en medarbejder til at trykke på deres magiske "alt er ok"-knap.
Mig: undskyld, vil du trykke på den?
Ekspedient: Det er, fordi du har din egen pose med.
Mig: Ja, det har jeg trykket, men den bliver ved.
Ekspedient: Den kan nok ikke forstå, at du har din egen pose med.
Mig: Nej, det står der.
(30 sek efter)
Mig: undskyld, nu sker det igen
Ekspedient: Du skal ind under find vare og finde æblet
Mig: det har jeg gjort, men den siger alligevel noget, når jeg lægger det i posen
Ekspedient: den tror nok, du allerede har lagt det i posen
Mig: Ja, det er jeg klar over.
Ekspedient: så nu har jeg trykket, bare læg det i posen igen.
(30 sek efter)
Mig: .... undskyld, men..
Ekspedient: Du skal vælge betal med kontant
Mig: det har jeg gjort
Ekspedient: Den har nok ikke registreret dit tryk på knappen
Mig: nej, det ser sådan ud.
Og sådan fortsatte det...

Jeg behøver ikke en kommentator, bare tryk på knappen.
1
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3890

Indlægaf Delfin » 8. feb 2016, 18:33

I forlængelse af ovenstående undrer jeg mig over, om selvbetjeningskasser virkelig kan betale sig, når de skal have en ansat stående der og trykke på en knap.
2
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3890

Indlægaf Delfin » 8. feb 2016, 18:41

Guldlok skrev:
Delfin skrev:I forlængelse af ovenstående undrer jeg mig over, om selvbetjeningskasser virkelig kan betale sig, når de skal have en ansat stående der og trykke på en knap.

I "min" Føtex er der 1 ansat til 4 selvbetjeningskasser, så det tænker jeg da godt kan betale sig.

Der må også være udgifter til drift at kasserne, men du har ret, det må jo kunne betale sig, ellers havde de dem nok ikke
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
landsbytossen
Kort karma: 105
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 1531

Indlægaf landsbytossen » 8. feb 2016, 19:10

Fidusen ved selvbetjeningskasserne er, når de fleste kunder har lært at bruge dem og vælger dem af vane, så kan en medarbejder passe endnu flere selvbetjeningskasser.
Engang kom en tankpasser springende, når der skulle brændstof på bilen. Nu er det 100 % selvbetjening.
1
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 577
Likede indlæg: 5108

Indlægaf ManicNinja » 8. feb 2016, 20:27

:kram:
Kommodedyret skrev:Der er godt nok mange baby- og kattebilleder på Facebook i dag. Ingen madbilleder og stort set ingen selfies. Og hvor er de sjove tegninger?
:gruble:

Strømmen af lommefilosofi og videnskabelige finurligheder er dog uændret og konstant, som den bør være for at opretholde balancen i kosmos

Jeg forudser ny trend: Selfies, hvor den portrætterede har mad smurt ud i hele fjæset. For ligesom at økonomisere med tiden og forene alle gode interesser ... Det kunne egentlig også være en udmærket afveksling fra billederne af børn med mos og splat i alle verdenshjørner.
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 320
Likede indlæg: 3459

Indlægaf dgd2007 » 8. feb 2016, 20:51

landsbytossen skrev:Fidusen ved selvbetjeningskasserne er, når de fleste kunder har lært at bruge dem og vælger dem af vane, så kan en medarbejder passe endnu flere selvbetjeningskasser.
Engang kom en tankpasser springende, når der skulle brændstof på bilen. Nu er det 100 % selvbetjening.

Hæ-hæ, ja det var tider :)
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8526

Indlægaf 2SHY » 9. feb 2016, 08:01

Hvordan man kan blive ved med at genudsende Fra skrot til slot :gruble: Seriøst... Der blev lavet fra 2004-2007 eller noget i den stil og det sendes stadig dagligt på TV3 Puls
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Dime
Kort karma: 356
Likede indlæg: 1438

Indlægaf Dime » 9. feb 2016, 08:03

Jeg undrer mig virkelig meget over den mand :wacko:

http://www.avisen.dk/joachim-b-det-er-b ... 69921.aspx
1
Damn, I'm fucked...
- Dime, 1.52
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 9. feb 2016, 08:06

Dime skrev:Jeg undrer mig virkelig meget over den mand :wacko:

http://www.avisen.dk/joachim-b-det-er-b ... 69921.aspx

Han er for viderekomne. Hvor gang han åbner munden har jeg mest lyst til at stikke fingrene i ørerne og synge la la la la la. Jeg er bange for at det smitter og jeg mister hjerneceller
5

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 320
Likede indlæg: 3459

Indlægaf dgd2007 » 9. feb 2016, 08:37

2SHY skrev:Han er for viderekomne. Hvor gang han åbner munden har jeg mest lyst til at stikke fingrene i ørerne og synge la la la la la. Jeg er bange for at det smitter og jeg mister hjerneceller

"la" som i liberal alliance? :D
Nej, mon ikke også hans partifæller ind imellem ville ømske, at han var lidt mere tilbageholdende med at kaste sig ud i den højere filosofi? :gruble:
0
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 9. feb 2016, 08:40

dgd2007 skrev:
2SHY skrev:Han er for viderekomne. Hvor gang han åbner munden har jeg mest lyst til at stikke fingrene i ørerne og synge la la la la la. Jeg er bange for at det smitter og jeg mister hjerneceller

"la" som i liberal alliance? :D
Nej, mon ikke også hans partifæller ind imellem ville ømske, at han var lidt mere tilbageholdende med at kaste sig ud i den højere filosofi? :gruble:

:lol: Ah godt spottet. Nej mere for at forsøge at lydisolere over det crap han fyrer af
0

Tilbage til "Generelt"