Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7793

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ShuruQ » 12. feb 2016, 23:18

1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 387
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3792

Indlægaf Delfin » 13. feb 2016, 04:10

Jeg kan godt se, at de hygger sig gevaldigt og hele deres bagland hygger sig såmænd også, men hvorfor er der ikke nogen, som siger, de skal skrue ned for forventningerne. De synger ad helvede til, og nu står de med 10 solgte billeter og ringer rundt og tigger folk om at komme med løfte om gratis billetter. Det er sgu da synd. https://www.dr.dk/tv/se/tvillinger-med- ... mme-2-2#!/
2
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Nicolait
Kort karma: 17
Likede indlæg: 317

Indlægaf Nicolait » 13. feb 2016, 05:50

2SHY skrev:
Velvet-Goldmine skrev:
2SHY skrev:Det er SÅ mærkeligt når de laver de der indslag. Jeg vil sq bare have at vide om jeg skal have t-shirt og shorts på eller vinterjakke og uldsokker når jeg går ud

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, jeg er stadig lidt forstenet ...

Jeg forstår heller ikke hvorfor de på TV2 hver torsdag skal fortælle om skivejret. Ja ja der er mange der skal ud og stå på ski men de kan vel selv finde ud af af Google sig til en lokal vejrudsigt? De fortæller da heller ikke om vejret i Thailand eller Australien til dem der skal derhen?

"Velkommen til TV2 Vejret torsdag d. 1. Juli 2016
Det oplyses, at der hverken er faldet sne i Norge eller Frankrig, så alle glade skifolk må vente lidt endnu med rigtig skivejr. Vi ses næste torsdags". :-D
3
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Kort karma: 769
Likede indlæg: 10143

Indlægaf DetSorteCirkus » 13. feb 2016, 06:55

Jeg undrer mig over, at det hele tiden er de hjemløse, som skal spændes for "Hjælp vore egne"-vognen.
Der er helt sikkert sket en forringelse af socialt udsattes vilkår i Danmark, ikke mindst indenfor psykiatrien, men det problem kan privat velgørenhed ikke løse i et samfund som det danske (og skal heller ikke efter min mening), og taler vi omvendt om symptombehandlende hjælp, findes der allerede mange filantropiske tilbud til hjemløse i form af herberger, folkekøkkener, tøjdepoter og opsøgende gadearbejde.

Jeg har på fornemmelsen, at de hjemløse så ofte hives frem som eksempel, fordi hensigten med kritikken ikke er at hjælpe dem, men at kritisere international velgørenhed. Ellers havde afsenderne nok sat sig bedre ind i emnet sociale forhold og behov i Danmark.
8
Je suis un tableau noir.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7793

Indlægaf ShuruQ » 13. feb 2016, 10:11

At min ene tånegl er milimeter fra at ryge af. Mindes ikke at have slået tåen for nylig og negle ryger vel ikke bare af uden grund.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 445
Likede indlæg: 3302

Indlægaf Kommodedyret » 13. feb 2016, 10:24

2SHY skrev:Hvorfor man vælger at være spøgelsesjæger hvis man er ved at skide grønne grise og det meste af udsendelsen sidder og siger "fuck, fuck, fuck, chok, årh shit, årh hvor vildt, shit, shit, shit, chok, chok, chok"

Ej men for helvede hvor virker det amatøragtigt når man er vant til at se amerikanske spøgelsesjægere. Det andet virker mere som sådan noget drengerøvs udfordring :rulle: :boo:

Jeg kunne godt tænke mig at gå til spøgelsesjæger i min fritid.
Men det kunne være lidt federe hvis segmentet var lidt mere underlige og excentriske, og ikke bare kiksede. Ej nogen af dem virker da sjove nok, men de fleste af dem virker som sådan nogle man kun ville smalltalke med på arbejdet af ren pligt.
1
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
landsbytossen
Kort karma: 105
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 1531

Indlægaf landsbytossen » 13. feb 2016, 21:42

At en cola light har samme mørke farve som en almindelig cola.
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 808
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8287
Kontakt:

Indlægaf Ado » 13. feb 2016, 21:48

At Anette Heicks hår kritiseres sådan? Jeg synes det var så fint til hende. Men altså, nu er jeg også fuldstændig vild med Dorthe Gerlachs hår i forvejen.
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
PinkPowerPrincess
Kort karma: 71
Likede indlæg: 263

Indlægaf PinkPowerPrincess » 13. feb 2016, 22:01

Hvorfor folk får en ny hund af samme race og kalder den det samme som den der lige er død.. Det sker åbenbart rimelig tit. Fred være med det. Men udover at jeg ikke forstår det, da jeg synes der er så mange lækre hundreracer og så mange fine navne jeg gerne vil tage i brug, så synes jeg jeg bare det er lidt sært. Det er som om de benægter, at den hund de havde er død, og bare anskaffer sig en ny med det samme, en fuldstændig identisk og så går livet videre som om intet var sket. Folk ville også synes det var meget mærkeligt, hvis nogens barn døde og man så fik et nyt som man kaldte samme navn..
4
Brugeravatar
landsbytossen
Kort karma: 105
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 1531

Indlægaf landsbytossen » 13. feb 2016, 22:13

PinkPowerPrincess skrev:Hvorfor folk får en ny hund af samme race og kalder den det samme som den der lige er død.. Det sker åbenbart rimelig tit. Fred være med det. Men udover at jeg ikke forstår det, da jeg synes der er så mange lækre hundreracer og så mange fine navne jeg gerne vil tage i brug, så synes jeg jeg bare det er lidt sært. Det er som om de benægter, at den hund de havde er død, og bare anskaffer sig en ny med det samme, en fuldstændig identisk og så går livet videre som om intet var sket. Folk ville også synes det var meget mærkeligt, hvis nogens barn døde og man så fik et nyt som man kaldte samme navn..

Så vil du også undre dig over navngivning af børn i ældre tid. Når et mindreårigt barn døde blev det næste ofte døbt med samme navn
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 936
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8440

Indlægaf 2SHY » 13. feb 2016, 22:22

Hvorfor Pink Lady æbler sælges som om de er særligt relevante i forhold til Valentinsdag :gruble: Det er jo bare et æble?
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 161
Likede indlæg: 842

Indlægaf Daphne » 13. feb 2016, 22:25

Melodi Grand Prix! Mafia-Hilda, den nye reality-familie "The Heicks", Annette der var sminket som et lig (lidt blush og læbestift havde gjort underværker), mærkelig styling og makeup generelt, underlig sammensætning af programmet med et længere indslag midt imellem finalesangene, svagt udvalg af sange, boybandet gik videre! Nej bare nej! WTF did I just watch!?! :ticks:
2
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 249
Likede indlæg: 3505

Indlægaf Lemonella » 14. feb 2016, 06:01

At det først i dag gik op for mig, at det var Annette Heick der var medvært på MGP.
Altså jeg vidste godt der skulle være MGP, men havde ikke beskæftiget mig så meget med det, at jeg vidste noget om, hvem der skulle være værter.
Jeg zappede forbi et par gange, men jeg opdagede ikke det var hende. Kunne slet ikke genkende hende. :D
1
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11673

Indlægaf Dirtylittledevil » 14. feb 2016, 22:11

Hvorfor Yahya endnu ikke er begyndt at bløde under næsen.
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 213
Likede indlæg: 1644

Indlægaf Pityt » 14. feb 2016, 22:12

Hvorfor jeg bliver ved med at høre "negerclub" i en eller anden rejsereklame på tv :gruble:
0
What's done in the dark will be brought to the light

Tilbage til "Generelt"