Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 162
Likede indlæg: 1833

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Anilara » 22. feb 2016, 15:55

Ado skrev:Men der står jo, at racisme medfører blokering? Ergo er det ikke tilladt. Eller læser jeg opslaget forkert?

Jeg læser det som, at hvis du trækker racisme- eller nazikortet, så får du en blokering. Hvorimod racistiske udtalelser nøjes med en advarsel (Hmm, gad vide om der følger en blokering ved gentagelse? Eller om der er uendelige advarsler :-p )
3
Brugeravatar
landsbytossen
Kort karma: 105
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 1531

Indlægaf landsbytossen » 22. feb 2016, 16:07

ShuruQ skrev:Tankegangen her. Racisme/nazisme er tilladt det er dog forbudt at påpege det :gruble:.

Det er ikke forbudt at påpege det, hvis det sker i en privatbesked til Admin. Jeg kan heller ikke se, at racisme/nazisme er tilladt.
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 22. feb 2016, 16:18

Tror jeg lod mig rive med. Hvilket jeg beklager.

De der kender mig ved ogaå godt at jeg ikke er type der råber racisme her, der og allevegne eller ikke reapekterer folks frustrationer, jeg er dog ked af tonen mange steder og synes hurtigt der bliver os og dem. De mere højreorienterede (ikke nødvendigvis pågældende gruppe) er ofte hurtige til at bruge ord som "radigale" mod de mere venstreorienterede og de venstreorienterede hurtige til at råbe "racist" efter de mere højreorinterede og det synes jeg er ærgerligt. Jeg er heller ikke typen ville få ondt i røven over et dannebrogsflag. Jeg bliver bare rigtig irriteret over at få skudt en masse ting i skoene pga en undren. Hvis man ser hvad jeg skriver herinde vil man også vide jeg ikke er den type.

Jeg overvejer virkelig ofte om det er værd at poste x herinde, specielt den slags som her, af den årsag, der til tider føles som om at jeg specielt skal passe på det. Der var et spørgsmål "må man snart noget mere", den følelse sidder jeg tit med også og jeg synes det er så brandærgerligt.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Moderator
Kort karma: 1017
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 9230

Indlægaf Fru Sunshine » 22. feb 2016, 18:04

ShuruQ skrev:Jeg undrer mig at min undren over en formulering skaber den "uro".

Jeg har intet imod den slags grupper, folk må hjertens gerne være frustrerede og diskutere det. Altid. Jeg undrer mig dog uanset over formuleringen.

Jeg læser det altså ligesom du gør. Kommer man med racististiske udtalelser får man en advarsel, men man bliver blokeret, hvis man påpeger at andre udtaler sig racistisk.

Det er under alle omstændigheder virkelig dårligt formuleret, og det kan man så undre sig over.
2
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8505

Indlægaf 2SHY » 22. feb 2016, 18:18

Jeg forstår ikke hvorfor mine læber altid begynder at bløde når jeg spiser ananas :gruble:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
landsbytossen

Indlægaf landsbytossen » 22. feb 2016, 18:33

2SHY skrev:Jeg forstår ikke hvorfor mine læber altid begynder at bløde når jeg spiser ananas :gruble:

Det skyldes et enzym i ananas. De fleste vil opleve svie, når de spiser meget frisk ananas.
4

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 22. feb 2016, 18:36

landsbytossen skrev:
2SHY skrev:Jeg forstår ikke hvorfor mine læber altid begynder at bløde når jeg spiser ananas :gruble:

Det skyldes et enzym i ananas. De fleste vil opleve svie, når de spiser meget frisk ananas.

Ah tak :) :gogo: Men er det normalt at man ligefrem begynder at bløde af det?
0

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
landsbytossen

Indlægaf landsbytossen » 22. feb 2016, 18:39

2SHY skrev:
landsbytossen skrev:

Ah tak :) :gogo: Men er det normalt at man ligefrem begynder at bløde af det?

Normalt er det vel ikke, men nogle oplever det. Jeg oplever det, som jeg bliver hudløs på læberne, så jeg vil sikkert også bløde, hvis jeg spiser nok.
1

Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3433

Indlægaf dgd2007 » 22. feb 2016, 21:52

Jeg ved ikke, om det er rigtigt ... men jeg hørte engang at mangeårige ananasarbejdere næremest fik udvisket deres fingeraftryk. :genert:
0
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 22. feb 2016, 21:53

dgd2007 skrev:

Jeg ved ikke, om det er rigtigt ... men jeg hørte engang at mangeårige ananasarbejdere næremest fik udvisket deres fingeraftryk. :genert:

:shock: Det lyder fuldstændig vildt hvis det er rigtigt!
0

Brugeravatar
vibbsen
Kort karma: 298
Likede indlæg: 3014

Indlægaf vibbsen » 23. feb 2016, 11:47

Jeg er med i sådan en Greengate gruppe på facebook. Og jeg undrer mig altså seriøst over de der som har en decideret montre til deres Greengate ting, og som nærmest går helt i koma når de taler om den til nogen, som så går næsten ligeså meget i koma af bare benovelse...

Det er da meget pænt, men jeg forstår altså ikke heeelt at man går så meget op i det....Jeg har været vidne til at voksne damer på 40+ røg i totterne på hinanden over retten til at købe nogen brugte tæpper. Fuck de blev sure. Og krævede at administrator trådte ind i sagen :popkorn: :klap:
1
JEG TÆLLER TIL 3...OG JEG TÆLLER ENNNNN...OG JEG TÆLLER TOOOOO
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11737

Indlægaf Dirtylittledevil » 23. feb 2016, 11:50

vibbsen skrev:Jeg er med i sådan en Greengate gruppe på facebook. Og jeg undrer mig altså seriøst over de der som har en decideret montre til deres Greengate ting, og som nærmest går helt i koma når de taler om den til nogen, som så går næsten ligeså meget i koma af bare benovelse...

Det er da meget pænt, men jeg forstår altså ikke heeelt at man går så meget op i det....Jeg har været vidne til at voksne damer på 40+ røg i totterne på hinanden over retten til at købe nogen brugte tæpper. Fuck de blev sure. Og krævede at administrator trådte ind i sagen :popkorn: :klap:

Greengate? Det er noget meget blomstret porcelæn siger google?
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
vibbsen

Indlægaf vibbsen » 23. feb 2016, 11:58

Dirtylittledevil skrev:
vibbsen skrev:Jeg er med i sådan en Greengate gruppe på facebook. Og jeg undrer mig altså seriøst over de der som har en decideret montre til deres Greengate ting, og som nærmest går helt i koma når de taler om den til nogen, som så går næsten ligeså meget i koma af bare benovelse...

Greengate? Det er noget meget blomstret porcelæn siger google?

YEP...I pastel farver.....Iøvrigt ikke håndmalet eller noget....Jeg tror det er Made in China...
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11737

Indlægaf Dirtylittledevil » 23. feb 2016, 12:04

vibbsen skrev:
YEP...I pastel farver.....Iøvrigt ikke håndmalet eller noget....Jeg tror det er Made in China...

Aj men... hahaha :-D
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
vibbsen

Indlægaf vibbsen » 23. feb 2016, 12:08

Dirtylittledevil skrev:
vibbsen skrev:

Aj men... hahaha :-D

Tro mig....Kähler Klanen er INTET match for The Greengate Gang.

Jeg er med i gruppen fordi jeg da synes at Greengate er ret fint...Men måske ikke helt på det plan som det bliver dyrket af visse af gruppens medlemmer :-D
0

Tilbage til "Generelt"