Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Whoosh » 25. feb 2016, 11:02

Daflo skrev:Facebookstatusser der slutter med husk at kopiere og indsæt, ikke dele!
Hvorfor må man ikke dele?

Er det ikke noget med hvis opslaget ikke er offentligt, så vil de kunne være jeres fælles venner, der kan se det?
1
Brugeravatar
Daflo
Kort karma: 31
Likede indlæg: 342

Indlægaf Daflo » 25. feb 2016, 11:32

Whoosh skrev:
Daflo skrev:Facebookstatusser der slutter med husk at kopiere og indsæt, ikke dele!
Hvorfor må man ikke dele?

Er det ikke noget med hvis opslaget ikke er offentligt, så vil de kunne være jeres fælles venner, der kan se det?

Måske det er forklaringen, men gælder det også hvis det oprindelige opslag er offentligt?
0
Smiling_Goat
Kort karma: 460
Likede indlæg: 5864

Indlægaf Smiling_Goat » 25. feb 2016, 12:29

Om det ikke godt kan være i orden at spise lidt chokolade efter træning :genert:

Jeg får det altid mega dårligt efter fitness, ryster, dårlig motorik osv. og det virker bare så godt at spise lidt chokolade.. Men det er vel ikke sundt.. Vel? :genert:

Kan det ikke godt være sundt?
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 936
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8442

Indlægaf 2SHY » 25. feb 2016, 12:51

Smiling_Goat skrev:Om det ikke godt kan være i orden at spise lidt chokolade efter træning :genert:

Jeg får det altid mega dårligt efter fitness, ryster, dårlig motorik osv. og det virker bare så godt at spise lidt chokolade.. Men det er vel ikke sundt.. Vel? :genert:

Altså hvis bare du ikke spiser en hel plade marabou så kan jeg ikke se noget galt i det :)
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 25. feb 2016, 12:56

2SHY skrev:
Smiling_Goat skrev:Om det ikke godt kan være i orden at spise lidt chokolade efter træning :genert:

Altså hvis bare du ikke spiser en hel plade marabou så kan jeg ikke se noget galt i det :)

Er det rigtigt?! Siger du det pba. fagrelevant uddannelse eller formodninger? Jeg håber jo lidt, at jeg kan få blåstemplet træningschokolade :D
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 936
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8442

Indlægaf 2SHY » 25. feb 2016, 15:13

Smiling_Goat skrev:
2SHY skrev:

Er det rigtigt?! Siger du det pba. fagrelevant uddannelse eller formodninger? Jeg håber jo lidt, at jeg kan få blåstemplet træningschokolade :D

:lol: Åh min faglighed er vist til at lukke op og blæse ad for tiden. Men hvis jeg skal forsøge at komme med noget semifornuftigt så kunne det jo tænkes at du har behov for at fylde nogle depoter op efterfølgende. Det du beskriver med at du ryster og bliver rigtig dårlig kunne måske være et spørgsmål om meget lavt blodsukker?

Nu har jeg ikke selv diabetes (hvad jeg ved af) og det kan være du heller ikke har det, men jeg får af og til (sjældent heldigvis) det der med at jeg ryster, bliver helt ufatteligt dårlig og endda begynder at koldsvede uden årsag men det hjælper når jeg får kørt noget sukkerholdigt ind først og helst efterfulgt af noget rugbrød eller andet der giver et lidt mere stabilt blodsukker på sigt. Måske det er lidt det samme du oplever?

Jeg fandt den her som måske er værd at læse :)

http://www.diabetes.dk/diabetes-1/mad-o ... ukker.aspx
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 25. feb 2016, 16:20

2SHY skrev:
Smiling_Goat skrev:
2SHY skrev:

:lol: Åh min faglighed er vist til at lukke op og blæse ad for tiden. Men hvis jeg skal forsøge at komme med noget semifornuftigt så kunne det jo tænkes at du har behov for at fylde nogle depoter op efterfølgende. Det du beskriver med at du ryster og bliver rigtig dårlig kunne måske være et spørgsmål om meget lavt blodsukker?

Nu har jeg ikke selv diabetes (hvad jeg ved af) og det kan være du heller ikke har det, men jeg får af og til (sjældent heldigvis) det der med at jeg ryster, bliver helt ufatteligt dårlig og endda begynder at koldsvede uden årsag men det hjælper når jeg får kørt noget sukkerholdigt ind først og helst efterfulgt af noget rugbrød eller andet der giver et lidt mere stabilt blodsukker på sigt. Måske det er lidt det samme du oplever?

Jeg fandt den her som måske er værd at læse :)

http://www.diabetes.dk/diabetes-1/mad-o ... ukker.aspx

Den er købt.. Træningschokolade er hermed indført :D

(Den første der nævner frugt i stedet får smæk)
4
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 25. feb 2016, 16:31

Noget andet:

Jeg ryddede op i min mail og faldt i den forbindelse over korrespondancen mellem mig og min kæreste, da vi skrev på datingsiden, hvor vi mødtes. Jeg tænkte, at det kunne være meget hyggeligt at læse, hvorfor jeg egentligt lige valgte ham. Nu har jeg opdaget, at vi brugte virkelig lang tid (altså ufatteligt, nærmest bekymrende, lang tid) på at diskutere, hvorvidt det var sært at snakke, mens man lå i et hul. Der blev inddraget aspekter som grave på kirkegårde, voldgrave, og der blev endda (fra begge sider) fremdraget citater fra googlede resultater af definitionen på et hul.

Vi snakker om flere dages diskussion!

Jamen.. Wtf?
8
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6807

Indlægaf Daine » 25. feb 2016, 17:25

Smiling_Goat skrev:Den er købt.. Træningschokolade er hermed indført :D

(Den første der nævner frugt i stedet får smæk)

:slem:
image.jpeg

Jeg har ikke sagt noget ... :lol:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 25. feb 2016, 17:38

Arh for pokker.. Så ville jeg lægge et billede af et spanskrør, men det eneste google viser mig er kage. Du får altså ikke kage.. Så må den her gøre det:

:sur:
2
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 25. feb 2016, 18:02

Smiling_Goat skrev:Arh for pokker.. Så ville jeg lægge et billede af et spanskrør, men det eneste google viser mig er kage. Du får altså ikke kage.. Så må den her gøre det:

:lol: Jeg ville ellers gerne have spanske kager!

Men som en ekstra service:
image.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
Smiling_Goat

Indlægaf Smiling_Goat » 25. feb 2016, 18:05

Daine skrev:
Smiling_Goat skrev:Arh for pokker.. Så ville jeg lægge et billede af et spanskrør, men det eneste google viser mig er kage. Du får altså ikke kage.. Så må den her gøre det:

image.jpeg

Eej.. Det er da ret fesent, du selv kommer med dine afstraffelsesinstrumenter :(

Jeg havde godt nok set det billede, men jeg syntes, hun så lidt kinky ud, og så ville indlægget jo pludselig blive noget helt andet.
0
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 446
Likede indlæg: 3302

Indlægaf Kommodedyret » 25. feb 2016, 18:15

Kan vi ikke få nogle billeder af lækre churros, i stedet?
Uhm, de er bare så fantastisk lækre, især med softice :lun:
1
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 25. feb 2016, 18:17

Smiling_Goat skrev:
Daine skrev:

...

Eej.. Det er da ret fesent, du selv kommer med dine afstraffelsesinstrumenter :(

Jeg havde godt nok set det billede, men jeg syntes, hun så lidt kinky ud, og så ville indlægget jo pludselig blive noget helt andet.

Bedre?
image.jpeg

Men ellers bare stik mig en gang spanske rør, det er da også afstraffelse :fløjt:

Desuden .... har du hørt om denne kombi? Det bedste fra to verdener :savl:
image.jpeg
1
Brugeravatar
Daine

Indlægaf Daine » 25. feb 2016, 18:52

Kommodedyret skrev:Kan vi ikke få nogle billeder af lækre churros, i stedet?
Uhm, de er bare så fantastisk lækre, især med softice :lun:

Jamen så må du da hellere få churros ... Ellers får jeg vel bare et rødt kort næste gang :lol:

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
2

Tilbage til "Generelt"