Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 254
Likede indlæg: 4233

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Flora » 28. sep 2015, 16:36

icelady skrev:I div opslag skriver folk "Hvis du kan vente til (feks) januar bliver min bolig ledig; så kan du overtage den."

Men det er en boligforenings lejlighed? Det er vel dém, der bestemmer hvem der må overtage?

Måske der menes ledig til fremleje? :gruble:
0
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10259

Indlægaf icelady » 28. sep 2015, 16:38

Flora skrev:

Ja, det må vel næsten være det der menes.

Der skal måske ikke have udlejers accept? :gruble: ej, det skal man da. Skal man ikke? :genert:
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 254
Likede indlæg: 4233

Indlægaf Flora » 28. sep 2015, 16:42

icelady skrev:
Flora skrev:

Ja, det må vel næsten være det der menes.

Der skal måske ikke have udlejers accept? :gruble: ej, det skal man da. Skal man ikke? :genert:

Jo, man skal vist søge om at få lov til at fremleje, men jeg tror ikke udlejer blander sig i hvem man fremlejer til. Uden dog at vide det med sikkerhed.
1
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 28. sep 2015, 19:06

Om Facebook har et melt-down eller det bare er min der går amok :gruble:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 388
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3842

Indlægaf Delfin » 28. sep 2015, 19:10

Min funker heller ikke, men jeg er endnu ikke gået op i limningen over det
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 28. sep 2015, 19:15

Pernille skrev:
ShuruQ skrev:Om Facebook har et melt-down eller det bare er min der går amok :gruble:.

Det crasher også her.

Ligner noget globalt.

Derudover er der en ting med det lokale supermarked Meny der undrer mig. De har de der Disneykort og de løber til den 2 eller 3/10 eller så længe de har kort. Var så nede og handle i dag, dem foran spurgte efter kort, men fik at vide de ikke havde flere af dem der gav ud af men kun dem de solgte til 5 kr pr pakke. Jeg undrer mig over når nu de har flere og "kampagnen" løber indtil fredag eller lørdag om de overhovedet må have lov til at ikke at udlevere dem men i stedet kun sælge ud af dem.

Ikke sådan dyrekorsskandale-agtigt, er ikke så vigtigt med de kort, men metoden undrer mig, vi har kun dem vi sælger fra men ikke flere vi giver :gruble:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 28. sep 2015, 19:16

Delfin skrev:Min funker heller ikke, men jeg er endnu ikke gået op i limningen over det

Heller ikke her ... men meget rart at vide om det er generelt eller ens konto er blevet hacket eller lignende :P .
1
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4275

Indlægaf Rapfisk » 28. sep 2015, 19:44

At jeg er single. Seriøst, jeg er da et catch?

Måske mere, når jeg ikke spiser pavlova og bland-selv-slik til aftensmad, og når jeg går i bad i stedet for at ligge ned iPad'en, men alligevel? :forvirret: :lol:
9
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1146
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9629

Indlægaf kidkomb » 28. sep 2015, 19:46

Rapfisk skrev:At jeg er single. Seriøst, jeg er da et catch?

Måske mere, når jeg ikke spiser pavlova og bland-selv-slik til aftensmad, og når jeg går i bad i stedet for at ligge ned iPad'en, men alligevel? :forvirret: :lol:

Klart stadig et catch!

Mænd tænder mest på mærkelige kvinder har jeg læst for nylig. Alle mine mandlige venner, på nær en enkelt, har bekræftet at det forholder sig sådan.
Så carry on! :klap:
Senest rettet af kidkomb 28. sep 2015, 19:50, rettet i alt 2 gange.
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 530
Likede indlæg: 4275

Indlægaf Rapfisk » 28. sep 2015, 19:50

kidkomb skrev:

Klart stadig et catch!

Mænd tænder mest på mærkelig kvinder har jeg læst for nylig. Alle mine mandlige venner, på nær en enkelt, har bekræftet at det forholder sig sådan.

:kys:
0
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1381

Indlægaf Æske » 28. sep 2015, 19:53

kidkomb skrev:

Klart stadig et catch!

Mænd tænder mest på mærkelige kvinder har jeg læst for nylig. Alle mine mandlige venner, på nær en enkelt, har bekræftet at det forholder sig sådan.

Så er der håb for mig også :lol:
1
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8452

Indlægaf 2SHY » 28. sep 2015, 20:52

Jeg undrer mig over at mit Jawbone UP24 præsterer at tracke gang mens det ligger ca. 90 km væk fra mig hjemme på badeværelseshylden. Imponerende feature med en fitnesstracker der holder sig aktiv når jeg ikke selv er det :stoned:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6818

Indlægaf Daine » 29. sep 2015, 03:16

kidkomb skrev:

Klart stadig et catch!

Hvor er de mænd henne? :genert:

Jeg har kun mødt nogle der er mere underlige end jeg er. Det er ikke godt :D
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 29. sep 2015, 06:58

Hvorfor besudle så er med på listen. Jeg synes nu også det er ret almindeligt, men hvorfor medbringe det på en liste over fremmedord for at konstatere det ikke er et fremmedord :gruble:.

Billede
1
Brugeravatar
ManicNinja
Kort karma: 565
Likede indlæg: 5041

Indlægaf ManicNinja » 29. sep 2015, 13:04

At den HR-medarbejder jeg skulle ringe til angående en stilling, jeg har søgt (hun stod som afsender på kvitteringmail, jeg fik på ansøgningen) for det første overhovedet intet anede om, hvor langt de var nået i rekrutteringsprocessen. Det viste sig, at hun åbenbart ikke havde noget som helst med det at gøre alligevel!? Hun vidste heller ikke, hvem der SÅ var ansvarlig, men kunne undersøge det. Det er så, hvad det er. Men for hulen - nu kommer det, der undrer mig allermest: At hun lød, som om hun enten var væk i en kæmpe koger eller lavede noget helt andet, imens hun talte med mig. De få minutter, vi snakkede, havde jeg seriøst flere gange lyst til at udbryde: "Er du dér? Fatter du, hvad jeg siger?" Hun lød, som om hun lå og sov. Men for fanden - hun havde jo selv ringet mig op!?

Nej, hvor var det nederen dels ikke at kunne få noget at vide, dels at blive behandlet med så overvældende en ligegyldighed!
0
"Even the biggest failure, even the worst, most intractable mistake beats the hell out of never trying".

Tilbage til "Generelt"