Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Guldfisk
Kort karma: 49
Likede indlæg: 1048

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Guldfisk » 2. mar 2016, 16:46

Rosa Espinosa skrev:Hvorfor jeg først som 30 årig har lært hvordan man sikre sig, at ens underbukser ikke bliver misfarvet af menstruation. Alle de underbukser som har måtte lade livet. Alle de penge spildt.

Øhm... hvad er tricket så?
5
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 288
Likede indlæg: 4433

Indlægaf Rosa Espinosa » 2. mar 2016, 16:52

Guldfisk skrev:
Rosa Espinosa skrev:Hvorfor jeg først som 30 årig har lært hvordan man sikre sig, at ens underbukser ikke bliver misfarvet af menstruation. Alle de underbukser som har måtte lade livet. Alle de penge spildt.

Øhm... hvad er tricket så?

Der er flere forskellige tricks.

http://www.buzzfeed.com/ciaraallen/this ... jsD8jLEBGz
3
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8507

Indlægaf 2SHY » 2. mar 2016, 18:09

LadyFox skrev:
2SHY skrev:
Smiling_Goat skrev:
2SHY skrev:I forlængelse af kattesnakken så undrer jeg mig over hvorfor maden i automaten på gulvet og vandet på gulvet ikke smager lige så godt som det mad og vand der står i vindueskarmen... når det nu er præcis det samme som der er i alle skåle :stoned:

Står vandet tilfældigvis i nærheden af maden? Jeg har lige lært, at katte har et princip med ikke at drikke af vand der står tæt ved maden. Altså det er et instinkt, ikke.. Det er ikke noget, de har vedtaget til en generalforsamling.

Er du sikker på at de ikke har sat sig sammen og besluttet det? :lol: De står lige vedsiden af hinanden. Men det gør de også i vindueskarmen :stoned: Han er bare sær. Men det har sin charme :)

Jeg gætter på det er udsigten der gør forskelen :genert: Mad smager bare bedre med en god udsigt, så Sebastian er da bare en kat med stil!

Den forklaring køber jeg :lol:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11744

Indlægaf Dirtylittledevil » 2. mar 2016, 23:43

Det sted jeg plejer at købe dagligvarer online, har i dag lavet følgende anbefalinger til mig (ud fra mine tidligere køb, I guess..)
Stegemargarine (Det har jeg aldrig brugt i hele mit liv)
Rød salami (Det har jeg ikke spist siden jeg var 10 år cirka)
Grøn frugtfarve (wtf? Jamen.. wtf?)
Grahamsmel (Aj stop nu bare)
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1964

Indlægaf Mani » 3. mar 2016, 12:03

Stavekontrollen :gruble:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 334
Likede indlæg: 3761

Indlægaf Novella » 3. mar 2016, 16:47

^på hvilket sprog? :D
0
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 334
Likede indlæg: 3761

Indlægaf Novella » 3. mar 2016, 16:49

Jeg har slet ikke brugt mit dankort i en hel uge, kan jeg se på netbank :forvirret: Det skal nok passe, for jeg har været ret meget hjemme og vi har levet af mange rester, men jeg har altså heller ikke købt noget med kontanter. Jeg har simpelthen slet ikke købt ind siden den 25. februar. Sært.
0
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1964

Indlægaf Mani » 3. mar 2016, 17:05

Novella skrev:^på hvilket sprog? :D

Dansk. Hævder den i al fald :lol:
0
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Muspel
Kort karma: 90
Likede indlæg: 1186

Indlægaf Muspel » 3. mar 2016, 22:26

kidkomb skrev:Silikone bageforme. Mage til argt møj skal man da virkelig lede længe efter!

De folder når man skal sætte tingene i ovnen. I og med indholdet på det tidspunkt ofte er een eller anden grad af flydende, er det temmelig irriterende. De folder når man skal have dem ud igen. På det tidspunkt er indholdet som regel stift. Til gengæld er det varmt og det er edder svært, at holde på folde-gummi der er 200 grader uden at brænde sig.
De er så godt som umuligt at gøre rene. De er skide klamme for at sige det rent ud. Det er lige som om der altid sidder noget fast. De folder helt sindsygt, når man prøver at vaske dem op. Derfor er det dødsvært at komme ind i hjørner og kanter. Når man skal tørre dem sidder viskestykket ubehjælpelig fast og det er åndssvagt irriterende. Det føles som at prøve at pudse vinduer med en kondisko-sål. Mens vinduet folder.

Jeg hader dem :sur:

Altså. Betragt det som et forslag: du ved de der plader, der er med til din ovn ... Prøv at tage en af dem, sætte silikoneformen på den inden du fylder den, og løft i den i stedet for formen. Samme procedure, når muffins skal ud af ovnen. :genert:

Men ud over det. Så bruger jeg også kun mine, når jeg laver mini pommes-Anna. Fordi der er det rengøringsbøvlet værd, at de er nemme at få ud.
1
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 310
Likede indlæg: 5751

Indlægaf Animi » 4. mar 2016, 09:56

En muslims friskole fraråder kæresteforhold, hvilket kommer på flere forsider og skaber debat (fair nok, for det er ikke noget de skal blande sig i).
Men at 12 ud af 20 kristne friskoler i DK fraråder homoseksualitet fordi det er en synd, får kun en lille spalteplads i Metro Expressen
9
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10296

Indlægaf icelady » 4. mar 2016, 12:27

At pædofil-bagmanden kun fik 6 år.

Hvordan kan dommerne se fuldstændig bort fra Retslægerådets udtalelse om, at han er farlig?
5
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
JoyNips
Kort karma: 222
Likede indlæg: 2930

Indlægaf JoyNips » 4. mar 2016, 12:52

At jeg har fået ikke bare én, men hele to p-afgifter. For at dobbeltparkere et sted hvor der er (tadaaah!) to pladser. Og et træ foran. Og skråparkering efter træet. Hvis dét er kørebanen, så får man edderbukme en brat opbremsning!

Den ene afgift har jeg så i øvrigt aldrig modtaget, så jeg blev lidt skæv i ansigtet, da jeg fik en rykkerskrivelse...
0
Dr_bp
Kort karma: 58
Likede indlæg: 561

Indlægaf Dr_bp » 4. mar 2016, 12:52

icelady skrev:At pædofil-bagmanden kun fik 6 år.

Hvordan kan dommerne se fuldstændig bort fra Retslægerådets udtalelse om, at han er farlig?

Hvad er det for en sag?
0
Brugeravatar
landsbytossen
Kort karma: 105
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 1531

Indlægaf landsbytossen » 4. mar 2016, 12:56

Hvordan man kan bruge en brødrister som mobiloplader.

* Vedr, sagen om de fængslede i terrorsagen
1
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10296

Indlægaf icelady » 4. mar 2016, 13:00

0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler