Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 258
Likede indlæg: 4268

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Flora » 8. mar 2016, 14:24

Karkluden skrev:Jeg undrer mig virkelig, når børn konsekvent og over mange år kalder deres forældre ved navn..

Det forstår jeg heller ikke. Jeg havde en veninde som barn der gjorde det. Forældrene blev endda lidt fornærmede hvis hun en gang imellem kom til at kalde dem for mor og far. Det var virkelig sært :mellow:
0
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Marichen12
Kort karma: 289
Likede indlæg: 2038

Indlægaf Marichen12 » 8. mar 2016, 14:40

Flora skrev:
Karkluden skrev:Jeg undrer mig virkelig, når børn konsekvent og over mange år kalder deres forældre ved navn..

Det forstår jeg heller ikke. Jeg havde en veninde som barn der gjorde det. Forældrene blev endda lidt fornærmede hvis hun en gang imellem kom til at kalde dem for mor og far. Det var virkelig sært :mellow:

Det kunne være mig :blush: Har aldrig kaldt mine forældre mor/far...har to ældre brødre som heller ikke har gjort det.
0
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
Metsen
Kort karma: 21
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 159

Indlægaf Metsen » 8. mar 2016, 16:18

Undrer mig virkelig meget over, at jeg åbenbart skal til at have migræne, som jeg aldrig har døjet med før?! Aber warum...?! :forvirret: :sur:
0
Århus og jobsøgende ASAP - hjæælp! :)
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 288
Likede indlæg: 4433

Indlægaf Rosa Espinosa » 8. mar 2016, 17:07

Folk der tagger sig selv på et pizzaria, for at vise de er ude og spise :ticks:
1
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Smiling_Goat
Kort karma: 467
Likede indlæg: 5905

Indlægaf Smiling_Goat » 8. mar 2016, 18:28

Jeg havde en barndomsveninde, der konsekvent kaldte sine forældre ved deres fornavne, men der var også noget helt, helt galt med hende. Hun var ikke så vild med sin mor, kunne man mærke, de bare ligesom levede sammen, til gengæld elskede hun sin far til skyerne på en nærmest manisk måde. Hendes bror tror jeg faktisk hun hadede. Hun slog ham ofte og terroriserede ham psykisk. Han havde (pga. det, tror jeg i dag) en ret slem talefejl, og var totalt selvudslettende, for ingen satte grænser for min veninde ifm. det. Hun var i stand til at manipulere totalt med folk omkring sig, så de ikke opdagede, hvad hun lavede. Jeg vidste det, fordi jeg oplevede, hvordan hun skiftede fra djævelen selv, når vi var alene, til en stakkels, lille, trist engel, når voksne kom ind i lokalet. Hun var virkelig uhyggelig faktisk.

Jeg tænker ofte på, hvordan hendes bror mon har det i dag. Stakkels dreng.

NÅ, det jeg ville sige var, at jeg, pga. hende, også undrer mig, når folk kalder deres forældre ved fornavn. Jeg kommer altid til at tænke på den kulde hun havde over for andre, og overføre den til alle, der nægter at sige mor og far.
0
mitze
Kort karma: 17
Likede indlæg: 102

Indlægaf mitze » 8. mar 2016, 19:25

Smiling_Goat skrev:

Jeg havde en barndomsveninde, der konsekvent kaldte sine forældre ved deres fornavne, men der var også noget helt, helt galt med hende. Hun var ikke så vild med sin mor, kunne man mærke, de bare ligesom levede sammen, til gengæld elskede hun sin far til skyerne på en nærmest manisk måde. Hendes bror tror jeg faktisk hun hadede. Hun slog ham ofte og terroriserede ham psykisk. Han havde (pga. det, tror jeg i dag) en ret slem talefejl, og var totalt selvudslettende, for ingen satte grænser for min veninde ifm. det. Hun var i stand til at manipulere totalt med folk omkring sig, så de ikke opdagede, hvad hun lavede. Jeg vidste det, fordi jeg oplevede, hvordan hun skiftede fra djævelen selv, når vi var alene, til en stakkels, lille, trist engel, når voksne kom ind i lokalet. Hun var virkelig uhyggelig faktisk.

NÅ, det jeg ville sige var, at jeg, pga. hende, også undrer mig, når folk kalder deres forældre ved fornavn. Jeg kommer altid til at tænke på den kulde hun havde over for andre, og overføre den til alle, der nægter at sige mor og far.

Sådan en gik jeg i folkeskole med, det var så uhyggeligt. Det bliver ikke bedre af at hun idag er i folketinget og rigtig mange er ihh og åhh så glade for hende. Jeg får så ondt i maven hver gang hun toner frem :s
1
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3434

Indlægaf dgd2007 » 8. mar 2016, 19:27

Vores har i mange år kaldt os øgenavne ... nogle af dem ad omveje baseret på fonavnene, andre slet ikke. :)
Jeg tror nu ikke, man skal lægge så meget i det.
0
Smiling_Goat
Kort karma: 467
Likede indlæg: 5905

Indlægaf Smiling_Goat » 8. mar 2016, 19:53

mitze skrev:
Smiling_Goat skrev:

Sådan en gik jeg i folkeskole med, det var så uhyggeligt. Det bliver ikke bedre af at hun idag er i folketinget og rigtig mange er ihh og åhh så glade for hende. Jeg får så ondt i maven hver gang hun toner frem :s

Hende her er blevet pædagog :wacko:
1
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 307
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 2547

Indlægaf Rikke » 8. mar 2016, 21:08

At det koster 300 kr. mere at overnatte i 8600 end i 8000?
0
:whip:
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1382

Indlægaf Æske » 8. mar 2016, 21:32

Guldlok skrev:Mennesker der lægger (nær)billeder af sine tydeligt syge (og hårdtramte!) børn på nettet.
Hvorfor?
Ville du gerne have et billede liggende af digselv , med 40 i feber, snot og blodsprængte øjne mm.?!

Enig!
Har en bekendt, der lige har gjort det med sin ældste datter og jeg synes godt nok det var synd for barnet - hun er helt færdig og alligevel kan man nærmest se hendes porer :stoned:
0
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 8. mar 2016, 23:25

Hvordan det i det hele taget kan lade sig gøre med en hel arm. Ikke at jeg ikke tror på det er sket, men hvordan er mig en gåde.

http://ekstrabladet.dk/112/sexklub-ejer ... er/5986349
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 392
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3879

Indlægaf Delfin » 8. mar 2016, 23:56

Whoosh skrev:
landsbytossen skrev:Hvorfor leverer bagerne ikke ved døren

http://kringlexpressen.dk :kaffe:

Sejt :D

Hvorfor der ikke er nogen, der har fundet på, at man kan bringe slik ud sammen med pizzaerne. (Nu forventer jeg et link fra Kbh)
1
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 258
Likede indlæg: 4268

Indlægaf Flora » 9. mar 2016, 00:08

Delfin skrev:
Whoosh skrev:

Hvorfor der ikke er nogen, der har fundet på, at man kan bringe slik ud sammen med pizzaerne. (Nu forventer jeg et link fra Kbh)

Værsgod :D

http://www.canariapizza.dk/restaurant/166/canaria-pizza
0
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10296

Indlægaf icelady » 9. mar 2016, 00:14

Hvorfor.Der.Er.Visse.Kommentarer.På.Facebook.Som.Skrives.På.Denne.Måde.
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 392
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3879

Indlægaf Delfin » 9. mar 2016, 00:22

Flora skrev:
Delfin skrev:
Whoosh skrev:

Værsgod :D

http://www.canariapizza.dk/restaurant/166/canaria-pizza

Haha sejt :D

Edit: Shit det er dyrt :ticks:

Jeg glemte at skrive, den skal være åben om natten. De kunne da også godt have en døgner her ude på de små sideveje.
0
14 11 14 :banan:

Tilbage til "Generelt"