Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Queen Molly
Kort karma: 3
Likede indlæg: 55

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Queen Molly » 11. mar 2016, 10:00

Han nævner vist et sted at det er dokumenteret facts. Men et andet sted skriver han at alt er på eget ansvar, hvis man lever efter eller prøver de ting han har beskrevet.
Meget betryggende. :lol:
1
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7803

Indlægaf ShuruQ » 11. mar 2016, 17:42

At TV3 Puls nu for fjerde gang (er det vidst) viser Mamma Mia inden for de sidste 4 måneder.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Jailbird
Kort karma: 58
Likede indlæg: 767

Indlægaf Jailbird » 11. mar 2016, 18:13

At et af Pjeps indlæg har fået et "grønt" kort.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 980
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8995

Indlægaf 2SHY » 11. mar 2016, 18:33

Hvorfor især vejrværtinderne insisterer på at have jakker på der er så stramme at blodforsyningen stopper i armene og der er risiko for at knapperne flyver hvis vejrtrækningen bliver for dyb
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 298
Likede indlæg: 4697

Indlægaf Rosa Espinosa » 11. mar 2016, 18:38

icelady skrev:Hvorfor.Der.Er.Visse.Kommentarer.På.Facebook.Som.Skrives.På.Denne.Måde.

Og hvorfor slutter nogen deres kommentarer af med "venlig hilsen navn"? Der er en som konstant gør der på DR' sider.
1
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 585
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 11081

Indlægaf icelady » 11. mar 2016, 18:54

Jailbird skrev:At et af Pjeps indlæg har fået et "grønt" kort.

Det må da være en fejl :gruble:
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 892
Likede indlæg: 12438

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. mar 2016, 19:13

De dage hvor jeg ikke ORKER andre menneskers nærvær, kan vejen udenfor mit hus time for time beskrives sådan: øde, øde, mennesketom, øde.
Lige indtil jeg åbner døren for at tømme postkasse! Så er vejen pludselig fyldt med hundeluftere, løbere, fulde teenagere, børnehaver på gåtur og nysgerrige gamle damer.
Virkelig, jeg kan sidde og glo ud af vinduet i en halv time og intet bevæger sig. Men når jeg så går ud, så kommer de bare TRAMP TRAMP TRAMP imod mig fra alle verdenshjørner... whyyy :sur:
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
landsbytossen
Kort karma: 107
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 1537

Indlægaf landsbytossen » 12. mar 2016, 00:36

Dirtylittledevil skrev:De dage hvor jeg ikke ORKER andre menneskers nærvær, kan vejen udenfor mit hus time for time beskrives sådan: øde, øde, mennesketom, øde.
Lige indtil jeg åbner døren for at tømme postkasse! Så er vejen pludselig fyldt med hundeluftere, løbere, fulde teenagere, børnehaver på gåtur og nysgerrige gamle damer.
Virkelig, jeg kan sidde og glo ud af vinduet i en halv time og intet bevæger sig. Men når jeg så går ud, så kommer de bare TRAMP TRAMP TRAMP imod mig fra alle verdenshjørner... whyyy :sur:

Køb et gadespejl

http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=gadespejl
2
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 353
Likede indlæg: 3915

Indlægaf dgd2007 » 12. mar 2016, 00:47

2SHY skrev:Hvorfor især vejrværtinderne insisterer på at have jakker på der er så stramme at blodforsyningen stopper i armene og der er risiko for at knapperne flyver hvis vejrtrækningen bliver for dyb

Hæ-hæ ... ja, det er ikke så tit igen, at jeg lægger mærke til påklædninger. Men den der bemærkede jeg også, og var seriøst nervøs for, at i hvert fald den øverste knap skulle springe af midt i det hele :D
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 892
Likede indlæg: 12438

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. mar 2016, 01:01

landsbytossen skrev:
Dirtylittledevil skrev:De dage hvor jeg ikke ORKER andre menneskers nærvær, kan vejen udenfor mit hus time for time beskrives sådan: øde, øde, mennesketom, øde.

Køb et gadespejl

http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=gadespejl

:lol2:
Jaeh.. jeg har overvejet små kameraer i buskene.
Mit hus ligger ikke på den måde ude ved vejen, man skal ud af lille sti for at komme derud. Eller også kunne jeg montere gadespejlet på en ekstralang selfiestick :-D det ville nok slet ikke virke påfaldende og eneboeragtigt :lol:
1
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 422
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 4310

Indlægaf Delfin » 12. mar 2016, 03:09

Studsgaard skrev:http://www.engle-forbindelsen.dk/index.php/mellemore-betaendelse/2-uncategorised/324-har-dit-barn-vaeske-i-mellemoret-sa-skal-du-laese-dette

Den her side.
En havde delt den her på facebook, jeg gik nysgerrigt ind og så på det. Men jeg kan ikke finde ud af hvem der står bag. Og hvad jeg kan se så virker det, for mig, mest som nogen der sidder og udbreder deres egen meninger om alverdens emner.
Og nu irriterer detimorgen jeg ikke kan finde ud af hvem/hvad der skriver på siden, men gider alligevel ikke bruge timer på at surfe rundt på de mange sider der er.

Ej hvorfor kendte jeg ikke den side. Så havde jeg da programmeret min krop til at holde op med at menstruere for mindst 15 år siden.
http://www.engle-forbindelsen.dk/index. ... andropause
2
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1500

Indlægaf Badesandalen » 12. mar 2016, 11:15

At sladderblade stadig prøver at sælge sig selv med chok-overskrifter i en tid hvor alt information er gratis og let tilgængelig på internettet. Virker det? Helt seriøst, det er en oprigtig undren. :forvirret:
0
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 298
Likede indlæg: 4697

Indlægaf Rosa Espinosa » 12. mar 2016, 11:41

Når nogen folk skriver tillykke til folk og tilføjer "må de blive en af de bedre". Lyder som om at alle de andre bare var forfærdelige :lol:
0
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1964

Indlægaf Mani » 12. mar 2016, 13:14

Delfin skrev:
Studsgaard skrev:http://www.engle-forbindelsen.dk/index.php/mellemore-betaendelse/2-uncategorised/324-har-dit-barn-vaeske-i-mellemoret-sa-skal-du-laese-dette

Den her side.
En havde delt den her på facebook, jeg gik nysgerrigt ind og så på det. Men jeg kan ikke finde ud af hvem der står bag. Og hvad jeg kan se så virker det, for mig, mest som nogen der sidder og udbreder deres egen meninger om alverdens emner.
Og nu irriterer detimorgen jeg ikke kan finde ud af hvem/hvad der skriver på siden, men gider alligevel ikke bruge timer på at surfe rundt på de mange sider der er.

Ej hvorfor kendte jeg ikke den side. Så havde jeg da programmeret min krop til at holde op med at menstruere for mindst 15 år siden.
http://www.engle-forbindelsen.dk/index. ... andropause

Jeg undre mig over de mennesker i Kaukasus som bliver 160 år...
4
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 585
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 11081

Indlægaf icelady » 12. mar 2016, 14:01

De der folk, der skriver "Vi skal værne om de danske værdier."

Hvorfor er det kun et fåtal af dem, der kan fortælle, hvad danske værdier er? Altså udover retten til at æde svin.
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Generelt"