Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10301

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 11. mar 2016, 18:54

Jailbird skrev:At et af Pjeps indlæg har fået et "grønt" kort.

Det må da være en fejl :gruble:
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11748

Indlægaf Dirtylittledevil » 11. mar 2016, 19:13

De dage hvor jeg ikke ORKER andre menneskers nærvær, kan vejen udenfor mit hus time for time beskrives sådan: øde, øde, mennesketom, øde.
Lige indtil jeg åbner døren for at tømme postkasse! Så er vejen pludselig fyldt med hundeluftere, løbere, fulde teenagere, børnehaver på gåtur og nysgerrige gamle damer.
Virkelig, jeg kan sidde og glo ud af vinduet i en halv time og intet bevæger sig. Men når jeg så går ud, så kommer de bare TRAMP TRAMP TRAMP imod mig fra alle verdenshjørner... whyyy :sur:
0
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
landsbytossen
Kort karma: 105
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 1531

Indlægaf landsbytossen » 12. mar 2016, 00:36

Dirtylittledevil skrev:De dage hvor jeg ikke ORKER andre menneskers nærvær, kan vejen udenfor mit hus time for time beskrives sådan: øde, øde, mennesketom, øde.
Lige indtil jeg åbner døren for at tømme postkasse! Så er vejen pludselig fyldt med hundeluftere, løbere, fulde teenagere, børnehaver på gåtur og nysgerrige gamle damer.
Virkelig, jeg kan sidde og glo ud af vinduet i en halv time og intet bevæger sig. Men når jeg så går ud, så kommer de bare TRAMP TRAMP TRAMP imod mig fra alle verdenshjørner... whyyy :sur:

Køb et gadespejl

http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=gadespejl
2
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3437

Indlægaf dgd2007 » 12. mar 2016, 00:47

2SHY skrev:Hvorfor især vejrværtinderne insisterer på at have jakker på der er så stramme at blodforsyningen stopper i armene og der er risiko for at knapperne flyver hvis vejrtrækningen bliver for dyb

Hæ-hæ ... ja, det er ikke så tit igen, at jeg lægger mærke til påklædninger. Men den der bemærkede jeg også, og var seriøst nervøs for, at i hvert fald den øverste knap skulle springe af midt i det hele :D
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. mar 2016, 01:01

landsbytossen skrev:
Dirtylittledevil skrev:De dage hvor jeg ikke ORKER andre menneskers nærvær, kan vejen udenfor mit hus time for time beskrives sådan: øde, øde, mennesketom, øde.

Køb et gadespejl

http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=gadespejl

:lol2:
Jaeh.. jeg har overvejet små kameraer i buskene.
Mit hus ligger ikke på den måde ude ved vejen, man skal ud af lille sti for at komme derud. Eller også kunne jeg montere gadespejlet på en ekstralang selfiestick :-D det ville nok slet ikke virke påfaldende og eneboeragtigt :lol:
1
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3882

Indlægaf Delfin » 12. mar 2016, 03:09

Studsgaard skrev:http://www.engle-forbindelsen.dk/index.php/mellemore-betaendelse/2-uncategorised/324-har-dit-barn-vaeske-i-mellemoret-sa-skal-du-laese-dette

Den her side.
En havde delt den her på facebook, jeg gik nysgerrigt ind og så på det. Men jeg kan ikke finde ud af hvem der står bag. Og hvad jeg kan se så virker det, for mig, mest som nogen der sidder og udbreder deres egen meninger om alverdens emner.
Og nu irriterer detimorgen jeg ikke kan finde ud af hvem/hvad der skriver på siden, men gider alligevel ikke bruge timer på at surfe rundt på de mange sider der er.

Ej hvorfor kendte jeg ikke den side. Så havde jeg da programmeret min krop til at holde op med at menstruere for mindst 15 år siden.
http://www.engle-forbindelsen.dk/index. ... andropause
2
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1448

Indlægaf Badesandalen » 12. mar 2016, 11:15

At sladderblade stadig prøver at sælge sig selv med chok-overskrifter i en tid hvor alt information er gratis og let tilgængelig på internettet. Virker det? Helt seriøst, det er en oprigtig undren. :forvirret:
0
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 289
Likede indlæg: 4439

Indlægaf Rosa Espinosa » 12. mar 2016, 11:41

Når nogen folk skriver tillykke til folk og tilføjer "må de blive en af de bedre". Lyder som om at alle de andre bare var forfærdelige :lol:
0
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1964

Indlægaf Mani » 12. mar 2016, 13:14

Delfin skrev:
Studsgaard skrev:http://www.engle-forbindelsen.dk/index.php/mellemore-betaendelse/2-uncategorised/324-har-dit-barn-vaeske-i-mellemoret-sa-skal-du-laese-dette

Den her side.
En havde delt den her på facebook, jeg gik nysgerrigt ind og så på det. Men jeg kan ikke finde ud af hvem der står bag. Og hvad jeg kan se så virker det, for mig, mest som nogen der sidder og udbreder deres egen meninger om alverdens emner.
Og nu irriterer detimorgen jeg ikke kan finde ud af hvem/hvad der skriver på siden, men gider alligevel ikke bruge timer på at surfe rundt på de mange sider der er.

Ej hvorfor kendte jeg ikke den side. Så havde jeg da programmeret min krop til at holde op med at menstruere for mindst 15 år siden.

Jeg undre mig over de mennesker i Kaukasus som bliver 160 år...
4
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 555
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10301

Indlægaf icelady » 12. mar 2016, 14:01

De der folk, der skriver "Vi skal værne om de danske værdier."

Hvorfor er det kun et fåtal af dem, der kan fortælle, hvad danske værdier er? Altså udover retten til at æde svin.
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 12. mar 2016, 15:02

At min svigermor absolut skal gøre alt vi gør.
Vi begynder på sensekost - det gør hun også. Vi får kasser fra Aarstiderne - det gør hun også. Vi vinder en rejse til Island - nu vil hun til Island på sommerferie. Jeg er glad for Skechers-sko - nu kan hun ikke gå i andet. Jeg går en del med læbestift - min svigermor der aldrig har gjort det køber pludseligt 10. Jeg dyrker yoga - svigermor begynder. Og 10000 andre ting. Inkl. at hun køber nøjagtigt de samme tøjgenstande som mig - samme farve, mærke, style osv.

Og i starten tænkte jeg det nok var et tilfælde og cases af inspiration. Men det er seriøst ALT. Jeg føler mig efterhånden lidt overvåget. Eller nok nærmere som om, at jeg/vi INTET kan have, der bare er vores, medmindre vi decideret holder det hemmeligt. Var det bare af og til, var det fint, man bliver selvfølgelig inspireret, men det er seriøst ALT.
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Dirtylittledevil

Indlægaf Dirtylittledevil » 12. mar 2016, 15:19

Karkluden skrev:At min svigermor absolut skal gøre alt vi gør.
Vi begynder på sensekost - det gør hun også. Vi får kasser fra Aarstiderne - det gør hun også. Vi vinder en rejse til Island - nu vil hun til Island på sommerferie. Jeg er glad for Skechers-sko - nu kan hun ikke gå i andet. Jeg går en del med læbestift - min svigermor der aldrig har gjort det køber pludseligt 10. Jeg dyrker yoga - svigermor begynder. Og 10000 andre ting. Inkl. at hun køber nøjagtigt de samme tøjgenstande som mig - samme farve, mærke, style osv.

Og i starten tænkte jeg det nok var et tilfælde og cases af inspiration. Men det er seriøst ALT. Jeg føler mig efterhånden lidt overvåget. Eller nok nærmere som om, at jeg/vi INTET kan have, der bare er vores, medmindre vi decideret holder det hemmeligt. Var det bare af og til, var det fint, man bliver selvfølgelig inspireret, men det er seriøst ALT.

Nyeste medlem på debatten.net: "Karkludens_Svigermor" :-D
14
Brugeravatar
landsbytossen
Kort karma: 105
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 1531

Indlægaf landsbytossen » 12. mar 2016, 15:42

Kom med en update, hvis I får småfolk i huset :D
9
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 12. mar 2016, 16:42

landsbytossen skrev:

Kom med en update, hvis I får småfolk i huset :D
:lol:
Svigerfar er heldigvis cuttet, og svigermor HAR været i overgangsalderen. Så det kopierer de næppe. Men jeg er virkelig begyndt at sige fra hver gang, hun overskrider mine grænser. Jeg formoder, det er smart, inden der kommer småfolk :wink3: Hun er ellers et dejligt menneske, jeg tror måske bare hun har savnet at have døtre, og overkompenserer helt vildt.. Men jeg gider altså ikke at have en identical twin i min svigermor :D
2
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3882

Indlægaf Delfin » 12. mar 2016, 19:08

Mani skrev:
Delfin skrev:

Den her side.

Jeg undre mig over de mennesker i Kaukasus som bliver 160 år...

Haha det så jeg slet ikke, må indrømme at jeg bare skimmede teksten. Nu undrer jeg mig også over det
0
14 11 14 :banan:

Tilbage til "Generelt"