Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1447

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Badesandalen » 16. mar 2016, 18:35

Aima skrev:Mit indlæg handlede udelukkende om, at jeg undrede mig over, at Smiling Goat ikke forstod overvægt, eller på en eller anden måde kunne perspektivere det til noget, hun kunne relatere til. Rygning, neglebideri, usunde personrelationer, nedsættende vanetænkning eller et eller andet uhensigtsmæssigt mønster eller en eller anden dårlig vane, man, på trods af man udmærket ved, det/den ikke er skidesmart eller skidegodt og faktisk gerne vil ud af eller fralægge sig, alligevel bliver ved med at være i eller have.

Hvorvidt mennesker bør eller ikke bør udvise det hensyn at fjerne søde sager og undlade at tale om kage, når folk der gerne vil tabe sig frabeder sig det, har jeg slet ikke forholdt mig til :)

Problemet er ikke at hun ikke forstår overvægt, hun forstår bare ikke at folk omkring dem der ikke vil spise usunde ting skal lade som om de usunde ting slet ikke eksisterer, fordi dem der abstraherer ikke kan sige nej.
1
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Aesel82
Kort karma: 8
Likede indlæg: 135

Indlægaf Aesel82 » 16. mar 2016, 18:40

Badesandalen skrev:
dgd2007 skrev:
Badesandalen skrev:Utroskab.

Men jeg mener, de må sælge et eller andet, de kan tjene penge på? Det gør de vel ikke, bare fordi folk er utro ... :gruble:

Haha ja okay. Måske skal man betale for at være medlem på siden? Det ville give god mening, så kan folk jo ikke bare lure.

Det er en datingside på linje med scor.dk osv., hvor præmissen så bare er, at det er folk i forhold, der søger en at have en affære med. Jeg synes virkelig det er en klam måde at tjene penge på, og jeg håber, at de idioter, der benytter sig af sådanne sider, opdager, at deres partner også har en profil derinde.
5
Brugeravatar
Anilara
Kort karma: 162
Likede indlæg: 1823

Indlægaf Anilara » 16. mar 2016, 18:42

Badesandalen skrev:
dgd2007 skrev:

Men jeg mener, de må sælge et eller andet, de kan tjene penge på? Det gør de vel ikke, bare fordi folk er utro ... :gruble:

Haha ja okay. Måske skal man betale for at være medlem på siden? Det ville give god mening, så kan folk jo ikke bare lure.

Det koster vist penge at få din bruger lukket. Det ville mange (sjovt nok) gerne have, da Anonymous offentliggjorde navnene på brugerne på den der side.
Desuden får de nok reklameindtægter.
0
Brugeravatar
Badesandalen

Indlægaf Badesandalen » 16. mar 2016, 18:45

Anilara skrev:Det koster vist penge at få din bruger lukket. Det ville mange (sjovt nok) gerne have, da Anonymous offentliggjorde navnene på brugerne på den der side.

Seriøst? Som en slags karma-bondefangeri? :lol:
1
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
Anilara

Indlægaf Anilara » 16. mar 2016, 18:50

Badesandalen skrev:
Anilara skrev:Det koster vist penge at få din bruger lukket. Det ville mange (sjovt nok) gerne have, da Anonymous offentliggjorde navnene på brugerne på den der side.

Det mener jeg, ja. :) Så er man ligesom fanget. Men man kan jo bare lave en mega privat profil fra start. Men måske har alle ikke lige læst det med småt, da de oprettede sig ;)
0
Brugeravatar
Badesandalen

Indlægaf Badesandalen » 16. mar 2016, 18:53

Anilara skrev:
Badesandalen skrev:

Det mener jeg, ja. :) Så er man ligesom fanget. Men man kan jo bare lave en mega privat profil fra start. Men måske har alle ikke lige læst det med småt, da de oprettede sig ;)

I love it. :D
0
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
Aima
Kort karma: 611
Likede indlæg: 5029

Indlægaf Aima » 16. mar 2016, 19:03

Badesandalen skrev:
Aima skrev:Mit indlæg handlede udelukkende om, at jeg undrede mig over, at Smiling Goat ikke forstod overvægt, eller på en eller anden måde kunne perspektivere det til noget, hun kunne relatere til. Rygning, neglebideri, usunde personrelationer, nedsættende vanetænkning eller et eller andet uhensigtsmæssigt mønster eller en eller anden dårlig vane, man, på trods af man udmærket ved, det/den ikke er skidesmart eller skidegodt og faktisk gerne vil ud af eller fralægge sig, alligevel bliver ved med at være i eller have.

Hvorvidt mennesker bør eller ikke bør udvise det hensyn at fjerne søde sager og undlade at tale om kage, når folk der gerne vil tabe sig frabeder sig det, har jeg slet ikke forholdt mig til :)

Problemet er ikke at hun ikke forstår overvægt, hun forstår bare ikke at folk omkring dem der ikke vil spise usunde ting skal lade som om de usunde ting slet ikke eksisterer, fordi dem der abstraherer ikke kan sige nej.

Øh. Nej? Undskyld, men har du læst vores indlæg? Jeg er helt med på, Smiling Goat indledningsvis refererer til et eller andet med et opslag på Facebook, men resten af (begge) hendes indlæg udtrykker da alt muligt andet derudover.
1
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 16. mar 2016, 19:15

Aesel82 skrev:
Badesandalen skrev:
dgd2007 skrev:

Det er en datingside på linje med scor.dk osv., hvor præmissen så bare er, at det er folk i forhold, der søger en at have en affære med. Jeg synes virkelig det er en klam måde at tjene penge på, og jeg håber, at de idioter, der benytter sig af sådanne sider, opdager, at deres partner også har en profil derinde.

:devil:.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Badesandalen

Indlægaf Badesandalen » 16. mar 2016, 20:26

Aima skrev:
Badesandalen skrev:

Øh. Nej? Undskyld, men har du læst vores indlæg? Jeg er helt med på, Smiling Goat indledningsvis refererer til et eller andet med et opslag på Facebook, men resten af (begge) hendes indlæg udtrykker da alt muligt andet derudover.

Ja. Hun skrev at hun ikke ville ryge længere så hun stoppede, hun synes hun vejede for meget så hun tabte sig. Hun skrev at hun mente at man kan disse ting hvis man vil det nok, så hun kunne ikke forstå at nogle ikke kan kontrollere det selv.

Edit: Jeg vrøvlede vist lidt, nu skulle det give mere mening.
Senest rettet af Badesandalen 16. mar 2016, 20:55, rettet i alt 2 gange.
0
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Sorenspige
Kort karma: 215
Likede indlæg: 1015

Indlægaf Sorenspige » 16. mar 2016, 20:46

Jeg har to gange set to biosambulancer køre rundt med ordet "sygetransport" skrevet spejlvendt på køleren. Hvorfor er det skrevet sådan?

I mit hovede giver det ingen mening :genert:, med mindre man ligger under køleren og læser igennem - og det sker nok næppe.
0
Brugeravatar
Anilara

Indlægaf Anilara » 16. mar 2016, 20:56

Sorenspige skrev:Jeg har to gange set to biosambulancer køre rundt med ordet "sygetransport" skrevet spejlvendt på køleren. Hvorfor er det skrevet sådan?

I mit hovede giver det ingen mening :genert:, med mindre man ligger under køleren og læser igennem - og det sker nok næppe.

Hvis man som bilist læser det fra sidespejlet f.eks, så tror jeg at det vender rigtigt (spejlvendt). :)
2
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 86
Likede indlæg: 802

Indlægaf klumphen » 16. mar 2016, 21:40

At jeg kan høre hvad der minder om festfyrværkeri inde fra byen. Hvem fyrer sådan noget af en onsdag klokken 22.30?
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8454

Indlægaf 2SHY » 16. mar 2016, 21:43

klumphen skrev:At jeg kan høre hvad der minder om festfyrværkeri inde fra byen. Hvem fyrer sådan noget af en onsdag klokken 22.30?

Godt spørgsmål. Men der har dælme været godt gang i den. Men nu er der i det mindste ro
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
klumphen
Kort karma: 86
Likede indlæg: 802

Indlægaf klumphen » 16. mar 2016, 22:03

2SHY skrev:
klumphen skrev:At jeg kan høre hvad der minder om festfyrværkeri inde fra byen. Hvem fyrer sådan noget af en onsdag klokken 22.30?

Godt spørgsmål. Men der har dælme været godt gang i den. Men nu er der i det mindste ro

Det var tilsyneladende åbningen af den nye biograf i City syd der var anledningen.
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8454

Indlægaf 2SHY » 16. mar 2016, 22:08

klumphen skrev:
2SHY skrev:

Det var tilsyneladende åbningen af den nye biograf i City syd der var anledningen.

Ah okay. Jeg synes også det lød tættere på end inde fra byen :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:

Tilbage til "Generelt"