Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
landsbytossen
Kort karma: 105
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 1532

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf landsbytossen » 3. apr 2016, 19:14

At tidligere venstrevælgere pga. Ankers begravelse nu vil stemme socialdemokratisk. Hva´ f..... regner de med. At Anker som en anden Jesus vil genopstå ?
2
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 321
Likede indlæg: 3480

Indlægaf dgd2007 » 3. apr 2016, 20:34

landsbytossen skrev:At tidligere venstrevælgere pga. Ankers begravelse nu vil stemme socialdemokratisk. Hva´ f..... regner de med. At Anker som en anden Jesus vil genopstå ?

Hvor har du fra, at de vil det? Eller er det nogle, du kender? :gruble:
0
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 618
Likede indlæg: 3486

Indlægaf FruDulle » 3. apr 2016, 20:36

dgd2007 skrev:
landsbytossen skrev:At tidligere venstrevælgere pga. Ankers begravelse nu vil stemme socialdemokratisk. Hva´ f..... regner de med. At Anker som en anden Jesus vil genopstå ?

Hvor har du fra, at de vil det? Eller er det nogle, du kender? :gruble:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/ ... -s/6020863
2
Whatever
Brugeravatar
Rapfisk
Kort karma: 532
Likede indlæg: 4301

Indlægaf Rapfisk » 3. apr 2016, 20:37

Novella skrev:At der findes voksne mennesker, der ikke kan identificere en fiskehejre. Er det ikke en ret almindeligt kendt fugl?

Jeg ville ikke kunne, hvis det ikke var for Hejremanden i Frederiksberg Have :genert:
1
Søger job inden for projektledelse, sekretariat, politik eller andet, man kan bruge et skarpt hoved til. Skriv PB :blomst:
Brugeravatar
Ballademager
Kort karma: 357
Likede indlæg: 3568

Indlægaf Ballademager » 3. apr 2016, 20:54

Rapfisk skrev:
Novella skrev:At der findes voksne mennesker, der ikke kan identificere en fiskehejre. Er det ikke en ret almindeligt kendt fugl?

Jeg ville ikke kunne, hvis det ikke var for Hejremanden i Frederiksberg Have :genert:

Ham har jeg også mødt. Han betroede mig, at "de jo egentlig er nogle lorte-fugle". :D
2
Forstadskedelig :love:

I'll never know what I'm capable of, if I don't go where I'm scared to be lost...
Brugeravatar
landsbytossen
Kort karma: 105
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 1532

Indlægaf landsbytossen » 3. apr 2016, 21:09

Apropos fiskehejrer.

Hvorfor finder en svane sig i, at en fiskehejre står på dens ryg. Jeg har set flere gange, at fiskehejren bliver fragtet rundt i slotssøen.
2
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8531

Indlægaf 2SHY » 4. apr 2016, 05:19

Hvorfor man på Go' Morgen Danmark viser billeder af sygesikringsbeviser uden cpr nummer med MED personernes adresser. Det er simpelthen ikke gennemtænkt
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 4. apr 2016, 07:29

Om jeg mon ligner en forbryder :gruble:?

Ung pige ved bussen med propfyldt ikeanet og anden opbakning.

Går over på den anden side af vejen uden ikeanet, for at kigge efter noget. Jeg er en 300/400 m væk. Jeg skal selv ned og med bussen, da jeg er nået frem og har stået der lidt går hun igen over på den anden side af vejen, for at smide noget i skraldespanden, cadeau for det. Men denne gang har hun ikeanettet, skuldertaske og sin kop kaffe med :-D.

Nej, det kan der jo være 1000 grunde til, men kunne ikke lade være med at trække lidt på slmilebåndet.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Daphne
Kort karma: 161
Likede indlæg: 853

Indlægaf Daphne » 4. apr 2016, 11:15

Hvorfor pokker er det blevet moderne med jakker, som man ikke kan lukke - og vi snakker altså jakker som i overtøj??!?? Hele idéen med en jakke er sgu da, at man skal kunne holde varmen, men hvis der hverken er knapper, lynlås eller bindebånd til at holde den lukket?? Det er ikke en sommerjakke men sådan en overgangsjakke. Jeg forstår det ikke og føler mig VIRKELIG gammel! :gammel: :sur:
4
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 498
Likede indlæg: 1911

Indlægaf Vira » 4. apr 2016, 12:05

Mængden af elektriske apparater jeg møder på min gåtur. I dag kom jeg forbi en brødrister og en elkedel der var smidt i grøften
1
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 556
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10357

Indlægaf icelady » 4. apr 2016, 13:02

0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3461

Indlægaf HappyPaww » 4. apr 2016, 13:10

icelady skrev:Hvorfor der er størst procent i Kbh? :gruble:

Billede

http://www.dr.dk/nyheder/indland/kort-her-dumper-flest-koereproeven

Jeg tror, det er en kombination af flere ting, bl.a.:
- Det er generelt bare sværere at køre i København ift. trafikmængden osv.
- Der er meget stort forskel på kvaliteten af køreskolerne og -lærerne
4
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 4. apr 2016, 17:01

Jeg undrer undrer mig over min mor til stadighed finder det morsomt, eller hvad nu hun gør, at komme med kommentarer i stil med "hun kan få et billede af en rullepølse. Den er så god", "jeg kunne ikke leve uden flæskesteg". Den slags lamme kommentarere, jeg er ligeglad med hendes rullepølse, flæskesteg osv, fik jeg lyst ville jeg nok bukke under før eller siden, men jeg har ikke skyggen af trang til det.

Det er svært at forkare sammenhængen men det virker bare så søgt.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8531

Indlægaf 2SHY » 4. apr 2016, 17:08

ShuruQ skrev:Jeg undrer undrer mig over min mor til stadighed finder det morsomt, eller hvad nu hun gør, at komme med kommentarer i stil med "hun kan få et billede af en rullepølse. Den er så god", "jeg kunne ikke leve uden flæskesteg". Den slags lamme kommentarere, jeg er ligeglad med hendes rullepølse, flæskesteg osv, fik jeg lyst ville jeg nok bukke under før eller siden, men jeg har ikke skyggen af trang til det.

Det er dårlig stil og upassende hvis du spørger mig. Især når hun ved hvilket valg du har truffet
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 4. apr 2016, 17:11

2SHY skrev:
ShuruQ skrev:Jeg undrer undrer mig over min mor til stadighed finder det morsomt, eller hvad nu hun gør, at komme med kommentarer i stil med "hun kan få et billede af en rullepølse. Den er så god", "jeg kunne ikke leve uden flæskesteg". Den slags lamme kommentarere, jeg er ligeglad med hendes rullepølse, flæskesteg osv, fik jeg lyst ville jeg nok bukke under før eller siden, men jeg har ikke skyggen af trang til det.

Det er dårlig stil og upassende hvis du spørger mig. Især når hun ved hvilket valg du har truffet

Jeg er enig. Hun må være uenig alt det hun vil. Men det er så trættende når hun begynder på de der unødvendige stikpiller der kun kommer for at se om hun kan skubbe lidt.
1

Tilbage til "Generelt"