Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3586

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Lemonella » 11. apr 2016, 09:18

Hvorfor man ikke giver folk besked på Facebook, om de har vundet i en konkurrence, eller om den er aflyst fordi der kun var 2 personer der deltog. :gruble:
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 818
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8459
Kontakt:

Indlægaf Ado » 11. apr 2016, 11:41

Hvad fanden det er jeg udstråler, siden jeg endnu engang har tiltrukket en mand, som virkelig bare ikke var...ja, hvad skal jeg sige? Normal?
Men fedt at gå på bar og at han provokerer de mænd, som jeg talte med. Fedt at han satte sig og nedgjorde mig. Fedt at aftenen skulle slutte med politiet, fordi en af dem han provokerede/truede fik nok og slog ham ned.

Jeg magter ikke sådan noget. Jeg gider ikke drama i mit liv. På nogen som helst måde. Og det er fandeme sært, at manden dagen efter sender mig en kærlighedssang. Wtf?
0
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3586

Indlægaf Lemonella » 11. apr 2016, 12:06

Lama skrev:
Lemonella skrev:Hvorfor man ikke giver folk besked på Facebook, om de har vundet i en konkurrence, eller om den er aflyst fordi der kun var 2 personer der deltog. :gruble:

Hvad er det for en konkurrence? :D

Det var en konkurrence fra Anne Larsens Køkkenudstyr. De havde meldt ud, at vinderne ville blive udtrukket i dag kl. 10. Det skete så ikke før 11:30 og yipiiiiiii jeg vandt. :D
11
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
lillebjoern
Kort karma: 197
Likede indlæg: 1986

Indlægaf lillebjoern » 11. apr 2016, 12:23

Der er en fyr fra mit arbejde, som bliver ved med at henvende sig til mig. Han er polak, hvilket er ret normalt i den branche jeg er i, og er på noget onboarding indtil han flyver hjem igen. Første gang han så mig, sagde han at jeg mindede ham om en, han kendte, og siden da er han bare blevet ved med at spørge hvordan det går og hvad det er, jeg laver, og om jeg har nogle spændende opgaver den pågældende dag. Jeg aner ikke hvem manden er. Så i dag kom han ind og sagde, "I should introduce myself" - ja, tror du?! Jeg aner stadig ikke hvem manden er, om han tror at jeg er en han kender, eller hvad... men godt han snart tager tilbage til Polen, for det begynder at blive mærkeligt nu. :forvirret:
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
computermus
Kort karma: 44
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 914

Indlægaf computermus » 11. apr 2016, 12:28

Hvad det er der lige sker for den daglige leder i børnehaven , hvor jeg gør rent . Nu er hun igen på krigsstien (føler jeg), bare en lille plet på gulvet og straks hænger hun i røret til mit firma og forlanger de skal komme ud og se det, når så de kommer finder de ud af at det for det meste skyldes at der enten ikke har været ryddet op eller grovfejet.
Men om det hænger sammen med at sidste gang der var kontrol, fik jeg 4 med pil nedad, selvom der kun var 3 steder hvor der havde været en lille bitte mangel, såsom en lille plet på gulvet eller en stålhåndvask med en kalkplet . Firmaet er dybt forundret over at jeg ikke fik 4 med pil op, for stort set alt var godkendt.
0
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Kort karma: 95
Likede indlæg: 1557

Indlægaf Velvet-Goldmine » 11. apr 2016, 12:46

Hvem der lige har indført den internationale konsensus om, at pasbilleder bare skal ligne noget Fanden har skabt i vrede.

".. vi kan da bare lige prøve igen... *klik*... nå, du har hår i øjnene, det må man ikke... *klik*... man kan se dine tænder, vi må prøve igen.... *klik* du ser lidt anstrengt ud her... øhm.. vil du prøve igen?"
:rulle:
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 428
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6122

Indlægaf LadyFox » 11. apr 2016, 12:59

Ind af altandøren lugter der brændt gummi, ind af køkkenvinduet lugter der af brændt papir, og fra opgangen lugter der af noget kemikalie-noget! Det er mærkeligt, og ikke særlig hyggeligt.
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 556
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10356

Indlægaf icelady » 12. apr 2016, 14:50

0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 428
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6122

Indlægaf LadyFox » 12. apr 2016, 14:55

Meeen.. Hvad så med den der med at alle på KH bare kan flytte til udkants danmark, hvis de synes det med økonomien godt kan være lidt svært ind i mellem :gruble:
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 12. apr 2016, 14:58

Kommunen eller mere dem der udstikker de regler de skal arbejde under. Jeg skal jo i praktik på et asylcenter her om en tre uger. Siden januar har jeg været på et projekt hvor jeg er rigtig glad for at være, jeg er inde i en god rytme og er gladere end jeg har været længe, alt kører hvad det angår. Men de har så stoppet at jeg skal fortsætte på det projekt, så nu skal jeg gå og glo indtil jeg kan komme af sted til asylcenteret.

Ja, ja, jeg kan se det som en lille ferie, men jeg undrer mig over, jeg ikke kan få lov at blive indtil da. Først "tvinger" de en af sted, man falder til og er på vej videre derfra og vupti :stoned:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 556
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10356

Indlægaf icelady » 12. apr 2016, 15:22

Formulering i lokal-avisen:

"Mens taxachaufføren mener, at kvinden inviterede til sex, så mener kvinden sig voldtaget med tvang."

Er voldtægt ikke altid under tvang? Eller mener de manden feks har grebet fat i hende og revet tøjet af hende-noget i den stil?
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 12. apr 2016, 15:24

At jeg lige pludselig har mega meget lyst til at komme til Texas :gruble:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 124
Likede indlæg: 1450

Indlægaf Badesandalen » 12. apr 2016, 15:31

Jeg ved ikke hvor mit hoved er henne i dag. Eller nogle andre dage, for den sags skyld. Nåmen, jeg fik smidt den her i den forkerte tråd... :blush2:

Japan. Jeg ved godt jeg er sent på den, men Zoo Jeans. Altså. :stoned:
0
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
Vira
Kort karma: 498
Likede indlæg: 1911

Indlægaf Vira » 12. apr 2016, 16:15

At min telefon mener at ingefærshorts er et ord.
4
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 292
Likede indlæg: 4473

Indlægaf Rosa Espinosa » 12. apr 2016, 17:57

Hvorfor der stadig findes folk som køber "guld" og andet af romaer ved motorvejene?

Billede
6
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj

Tilbage til "Generelt"