Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Chatsy
Kort karma: 45
Likede indlæg: 669

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Chatsy » 16. apr 2016, 16:50

Hvorfor borgerforeningen i mit område først nu (eller rettere: i går) beslutter sig for at byde mig velkommen. Flyttede hertil for et halvt års tid siden, trods alt.

Og hvorfor de ikke ringede på, da de kiggede forbi - havde da godt hørt nogen banke på ruden i går eftermiddag, men jeg lå og halvsov og tog mig ikke rigtigt af det. Så opdagede først velkomstbrev og buket blomster på min dørtærskel, da jeg nær faldt over det på vejen ud af døren tidligere i dag.
P1010001_1.jpg

Men så har jeg da også prøvet det :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 497
Likede indlæg: 1903

Indlægaf Vira » 16. apr 2016, 17:33

Hvorfor noget der ligner verdens mindste pastaskruer skal koge så usandsynligt længe :gruble:
1
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4429

Indlægaf Rosa Espinosa » 16. apr 2016, 19:18

Hvad der foregår oppe i kattes hjerner?

Katten gik helt amok ovenpå, væltede ting og alt muligt. Lige pludselig kommer den styrtende ned af trappen, løber ud i køkkenet, ud i gangen, ud på badeværelset hvor den vælter flere ting, for derefter at løbe hele vejen tilbage og ovenpå. Når lige at tænke" er det en pose?". Løber op til hende, hvor hun ligger på gulvet og kæmper med at få en indkøbspose af. Hun sidder fast i håndtaget. But why?
Skriver det til kæresten som svarer tilbage "hvorfor har nogen gjort det?". Er der så heller ikke nogen som har. Hun har selv gjort det :rulle: :lol:
5
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Æske
Kort karma: 257
Geografisk sted: Århus
Likede indlæg: 1382

Indlægaf Æske » 16. apr 2016, 19:53

Michael Carøes hår.
3
Alt det smukkeste gør ondt.
Brugeravatar
Mulan
Likede indlæg: 2178

Indlægaf Mulan » 16. apr 2016, 20:09

Rosa Espinosa skrev:Hvad der foregår oppe i kattes hjerner?

Katten gik helt amok ovenpå, væltede ting og alt muligt. Lige pludselig kommer den styrtende ned af trappen, løber ud i køkkenet, ud i gangen, ud på badeværelset hvor den vælter flere ting, for derefter at løbe hele vejen tilbage og ovenpå. Når lige at tænke" er det en pose?". Løber op til hende, hvor hun ligger på gulvet og kæmper med at få en indkøbspose af. Hun sidder fast i håndtaget. But why?
Skriver det til kæresten som svarer tilbage "hvorfor har nogen gjort det?". Er der så heller ikke nogen som har. Hun har selv gjort det :rulle: :lol:

Jeg har en klar forestilling om det er enten voldsomt surrealistisk eller absolut ingenting.
3
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Likede indlæg: 4429

Indlægaf Rosa Espinosa » 16. apr 2016, 20:34

Mulan skrev:
Rosa Espinosa skrev:Hvad der foregår oppe i kattes hjerner?

Jeg har en klar forestilling om det er enten voldsomt surrealistisk eller absolut ingenting.

Altså når den bliver lukket ud, så bruger den hele dagen nede i garagen. Tænker at man må have en farverig hjerne for aktivt at vælge, at opholde sig i en garage i flere timer, hvor der kun er pap og cykler.
2
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Mulan
Likede indlæg: 2178

Indlægaf Mulan » 16. apr 2016, 20:36

Man skal ikke billedgoogle australian bird spiders. Siger det bare.
1
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 639

Indlægaf Jailbird » 16. apr 2016, 21:09

Jeg har købt en elektrisk tandbørste som har indbygget "alarm" der går af efter 2 minutter. Jeg prøvede den her til aften og seriøst, 2 minutter?! Jeg var jo knap nok nået halvvejs, vil den virkelig have jeg kun skal bruge 2 minutter på hele tandsættet? Nøjes andre mennesker med det?
0
Brugeravatar
Queen Molly
Kort karma: 3
Likede indlæg: 40

Indlægaf Queen Molly » 16. apr 2016, 21:24

Jailbird skrev:Jeg har købt en elektrisk tandbørste som har indbygget "alarm" der går af efter 2 minutter. Jeg prøvede den her til aften og seriøst, 2 minutter?! Jeg var jo knap nok nået halvvejs, vil den virkelig have jeg kun skal bruge 2 minutter på hele tandsættet? Nøjes andre mennesker med det?

Jeg tror det er ment som mindst to minutter.
Min veninde købte en til hendes datter som ellers mente at hun var færdig efter et halvt minut.
0
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9656

Indlægaf kidkomb » 16. apr 2016, 21:38

Om dronningen motionerer?
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1269

Indlægaf Pixie88 » 16. apr 2016, 21:42

Kattefjæs skrev:At nogle forældre siger til deres børn at de ikke må råbe indendørs og i stedet skal gå udenfor. Altså selvfølgelig skal de ikke råbe indendørs, men hvorfor skal vi andre straffes med larmen? Hvordan i alverden kan det være bedre at børnene råber og skriger og generer hele nabolaget i stedet for deres egne forældre? :gruble: I don't get it. Det giver vel okay mening hvis man har langt til nærmeste nabo, men når man bor med en ret lille, lukket fællesgård og der er omkring 80 husstande som må lukke vinduerne pga. larmen, så gør det da ikke situationen den mindste smule bedre. Hvis jeg gik ud i gården og satte et trommesæt op og gik amok, så skulle de første tyve børnefamilier da nok komme og klage på ingen tid. :lol: Men det er åbenbart okay at børnene skriger af deres lungers fulde kraft mens de trommer på bænke og borde og kaster med legetøj så det runger og gør ondt i ørerne.

Jeg bor i boligforeningen. I min afdelings ordensreglement står der, at udendørs leg efter kl 20 ikke er tilladt, medmindre det er stille og dæmpet leg :lun:
Larmende børn er til at få pip af!

Reglerne bærer virkelig præg af, at det kun er gamle mennesker der deltager i det årlige afdelingsmøde, hvor den slags regler bliver lavet.
I love it :-D
2
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8462

Indlægaf 2SHY » 16. apr 2016, 21:43

Jailbird skrev:Jeg har købt en elektrisk tandbørste som har indbygget "alarm" der går af efter 2 minutter. Jeg prøvede den her til aften og seriøst, 2 minutter?! Jeg var jo knap nok nået halvvejs, vil den virkelig have jeg kun skal bruge 2 minutter på hele tandsættet? Nøjes andre mennesker med det?

Jeg tror jeg bruger dobbelt så lang tid på at børste tænder :gruble:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3534

Indlægaf Lemonella » 17. apr 2016, 04:59

Jeg tog engang tid på, hvor lang tid det tog mig, at børste mine tænder. Det tog ca. 5 minutter. :D
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 17. apr 2016, 06:09

Min mor igen, igen.

Jeg får et billede af deres aftensmad, stegt flæsk. Jeg reagerer ikke for jeg synes efterhånden det er plat, så går der lidt, ny besked "bliver du slet ikke lysten", jeg ignorerer igen fordi jeg ikke aner hvad jeg skal skrive.

Til sidst får jeg en "vittighedstegning" der stempler muslimer som pædofile.

Jeg ved virkelig ikke hvad der stikker hende (altså sådan er hun i perioder, men hvad der gør det lige nu, det aner jeg ikke).
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 608
Likede indlæg: 3395

Indlægaf FruDulle » 17. apr 2016, 06:18

ShuruQ- det er virkelig ikke i orden opførsel. Hvad gør hun hvis du siger fra? Det er virkelig barnagtigt og dybt respektløst.
3
Whatever

Tilbage til "Generelt"