Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Mocca » 5. jun 2016, 10:41

Wizzze skrev:
Angelina skrev:At jeg har fået fire aflysninger i den her uge - har alle fået solstik?


Flyt butikken til strandkanten, så skal det nok vælte ind ;)
Små poder der leger i vandet = perfekt gave til alle over 50+ år :-D


Gu vil jeg da ej havde billeder af poder nogen som helst steder... :forvirret: :P
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 5. jun 2016, 12:16

Jeg har 3 vidunderlige kælerotter.
Den ene er halvtynd, den anden er helt normal og den tredje bred om bagen.
De to første kommer altid dundrende, når der er godbidder i farvandet og er i det hele taget alt andet end sky.
Den tredje er ikke sådan at få ud af fjerene og er en regulær bangebuks.
Resultat: De to første får ofte godbidder, som den tredje ikke når at få noget af. Ofte.
Alligevel er hun stadig markant federe end de andre :forvirret:
Sære, tykke dyr :stoned:
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4643
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8385

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Tibbler » 5. jun 2016, 13:23

Hvordan disse mennesker er gået min næse forbi - Jeg er både chokeret, fascineret og underholdt på samme tid :D







https://www.facebook.com/AmysBakingCom
6
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12991
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21751

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Pandesteg » 5. jun 2016, 13:32

Hvorfor det der med at skrive "quinder" frem for "kvinder" er opstået - og hvad pointen er?
6
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12603
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 909
Likede indlæg: 12320

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Guilded_Lily » 5. jun 2016, 13:46

Vi bor 1,8 km fra en ganske fin badestrand. Alligevel er det sjældent, vi får nosset os derned.
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23757
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22003

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 5. jun 2016, 13:53

Pandesteg skrev:Hvorfor det der med at skrive "quinder" frem for "kvinder" er opstået - og hvad pointen er?

Er det ikke bare for afvekslingens skyld? :gruble: (Hvis man synes, man har sagt "kvinder" lidt rigeligt).
0
Undtagelsen
Indlæg: 2235
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 219
Likede indlæg: 4556

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Undtagelsen » 5. jun 2016, 16:23

Pandesteg skrev:Hvorfor det der med at skrive "quinder" frem for "kvinder" er opstået - og hvad pointen er?


Det er når "pigerne på 40" endelig har indset at de ikke længere er piger, men voksne kvinder.
Det MÅ simpelthen være dem! Quinder... :tie:
4
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Mocca » 5. jun 2016, 16:39

Skumfidusen skrev:Jeg har sådan en tanke - i går holdt jeg og skulle dreje til højre i et kryds og foran mig holdt en knægt på en cykel. Han var vel omkring 6 år og var tydeligt usikker og turde ikke rigtigt køre, så jeg holdt igen, så han kunne køre. Jeg havde nemlig ikke specielt travlt. Det havde ham i audien bag ved mig til gengæld, så han dyttede af mig. Jeg tror ikke han kunne se knægten...så er det jeg tænker; er det ok jeg ikke laver et langt indlæg på facebook om "Kære bilist i audien bag mig..." osv? Er det tilstrækkeligt at skrive det her og så ikke gøre mere ud af det?


Nix, det er ikke i orden! Er du da tåbelig, mand?!
Tænk alle de likes og delinger, du kunne hente på den historie...

:lol2:
0
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Mocca » 5. jun 2016, 16:49

Skumfidusen skrev:
Mocca skrev:
Skumfidusen skrev:Jeg har sådan en tanke - i går holdt jeg og skulle dreje til højre i et kryds og foran mig holdt en knægt på en cykel. Han var vel omkring 6 år og var tydeligt usikker og turde ikke rigtigt køre, så jeg holdt igen, så han kunne køre. Jeg havde nemlig ikke specielt travlt. Det havde ham i audien bag ved mig til gengæld, så han dyttede af mig. Jeg tror ikke han kunne se knægten...så er det jeg tænker; er det ok jeg ikke laver et langt indlæg på facebook om "Kære bilist i audien bag mig..." osv? Er det tilstrækkeligt at skrive det her og så ikke gøre mere ud af det?


Nix, det er ikke i orden! Er du da tåbelig, mand?!
Tænk alle de likes og delinger, du kunne hente på den historie...

:lol2:


Ja...joh...altså, jeg er skam lige så selvretfærdig og glad for bifald for at have gennemgået et helt almindeligt hverdagsøjeblik som alle andre, men jeg orker næsten ikke svinge mig op til det. Men ok, ok; jeg skal nok *suk*. Måske hvis jeg også uploader et billede af mig selv i bikini og beklager mig lidt over at nogen nok vil brokke sig over at min bikini-krop slet ikke er kroppet nok. Jeg har ellers sådan en rigtig fin dad-body, der var så meget da shit i omkring et kvarter forrige år.


Nej nej, man skal da også føre dig i hånden... :forvirret:
Det skal selvfølgelig laves som to selvstændige indlæg. Dobbelt eksponering, du ved!

Og når de ikke bliver delt længere, laver du et videoindlæg, hvor du grædende fortæller, at begge dele var overdrevet/opdigtet.
Audien er ikke en audi, men en Fiat Punto.
Og din lækre dad-body var photoshoppet. I virkeligheden har du ikke dansehåndtag.
2
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf kidkomb » 6. jun 2016, 17:25

Jeg lagde lige nogle køkkenhåndklæder i klorin, de bliver meget plettede af agurk. (Når man har skyllet agurken og tørrer den af i håndklædet)
Der er vel en 10 styks. Det ene, og kun det ene, træder pludselig op i helt pink, da jeg putter det ned i spanden.
Ikke nogen af de andre :forvirret:
Jeg er lidt bange for den agurk, der har været tørret af i det håndklæde :shock:
2
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16203
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1066
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32404

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 6. jun 2016, 20:33

Jeg undrer mig (igen igen igen) over min nabo...


Seneste påhit fra hendes side er, at stå ved sit vindue og lave højlydte bræk-lyde, når folk hun ikke kan lide, går forbi.

Der mangler seriøst nogle brikker i den knold.
5
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16203
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1066
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32404

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 6. jun 2016, 23:14

ShuruQ skrev:

13-årige burde ikke bo for sig selv :tie:.

Jeg undrer mig over hvorfor jeg aldrig kan lette popo'en i seng men altid strækker den bare liiiiiiiiiiiiiidt længere.


Ej men ikke engang 13-årige er så dumme!

Hun har klaget til boligforeningen & viceværten (eller ejendomsfunktionær, som det så fint hedder) over, at når der klippes græs her, kan de nøjes med at køre 9 gange rundt på det stykke plæne udenfor hendes vindue, fremfor de 15 gange, de kører frem og tilbage nu. :stoned:

Altså...har hun været ude og måle, hvor meget klipperen kan dække i bredden og så regnet sig frem til det eller hvad?
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16203
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1066
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32404

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf icelady » 6. jun 2016, 23:22

ShuruQ skrev:
Vorherre til øg :tie:.

Har hun overvejet at tage et arbejde/ekstraarbejde? Hun har da klart for megen tid til rådighed.


Hun har fået bevilliget førtidspension, så hendes tid går med at se, hvor hurtigt hun kan tømme de øl, hendes mand henter til hende :D

I den lokale Fakta siger de, at han kommer gerne cirka 10 minutter efter åbningstid og køber den første 6-pack :D

Hun er psykisk syg; Før vi blev uvenner snakkede jeg en del med hende, og hun fortakte at hun havde en psykisk sygdom (kan ikke huske hvilken). Spurgte hende så, om hun fik medicin for det.

"Nej, for jeg kan sagtens klare mig uden." Jamen så siger vi det. :tie:
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf HappyPaww » 7. jun 2016, 06:17

At folk ikke lige tjekker, at temperaturen er sådan ca 17 nu - og ikke 27... Og griner lidt af dem der går og fryser i små shorts og stropbluser :D
0
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20970

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 7. jun 2016, 06:30

HappyPaww skrev:At folk ikke lige tjekker, at temperaturen er sådan ca 17 nu - og ikke 27... Og griner lidt af dem der går og fryser i små shorts og stropbluser :D

Til gengæld kan det være der er 27 grader når de får fri fra arbejde ;)
2
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate

Tilbage til "Generelt"