Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2457

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Karkluden » 17. apr 2016, 23:16

Fyrst Eberhard skrev:Det der med at gå rundt og drikke halv liters energidrikke, er det ikke sådan lidt prollet, Ed Hardy -semi lavkulturs agtigt?

Jo, jeg skammer mig også, når jeg køber en halv liter sukkerfri Cult. Det er bare skidegodt til den første nattevagt i rækken - hvor jeg sjældent kan sove nok op til. De andre går fint uden. Men jeg føler mig så prol.

Så står man der med sine økoæg, thisemælk og friskbagte rugbrød, og er rigtig "korrekt". Og så lige 500 ml energidrik :lol:
4
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 127
Likede indlæg: 1496

Indlægaf Badesandalen » 18. apr 2016, 03:43

At jeg altid er tørstig når jeg vågner tidligt.
0
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 289
Likede indlæg: 5702

Indlægaf Fyrst Eberhard » 18. apr 2016, 05:51

Karkluden skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Det der med at gå rundt og drikke halv liters energidrikke, er det ikke sådan lidt prollet, Ed Hardy -semi lavkulturs agtigt?

Jo, jeg skammer mig også, når jeg køber en halv liter sukkerfri Cult. Det er bare skidegodt til den første nattevagt i rækken - hvor jeg sjældent kan sove nok op til. De andre går fint uden. Men jeg føler mig så prol.

Så står man der med sine økoæg, thisemælk og friskbagte rugbrød, og er rigtig "korrekt". Og så lige 500 ml energidrik :lol:

Det var egentlig mest fordi, der sad en gut et par meter fra mig og høvlede sådan en dåse. Han var lidt belastende og så tænkte jeg, at det var oplagt for mit velbefindende at få smidt ham i en eller anden kasse.
1
Peace!
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 980
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8986

Indlægaf 2SHY » 18. apr 2016, 10:51

At jeg eftersigende lugter gammelt/møl-agtigt :forvirret: :ad!: Ikke at der kommer fra mig men mit tøj åbenbart. Det mener min vejleder fra profil teamet i hvert fald :gruble:

I don't get it... Men jeg har da skyndt mig at smide min parfume ud i tilfælde af at det er den!
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Lykke
Kort karma: 49
Likede indlæg: 763

Indlægaf Lykke » 18. apr 2016, 10:53

2SHY skrev:At jeg eftersigende lugter gammelt/møl-agtigt :forvirret: :ad!: Ikke at der kommer fra mig men mit tøj åbenbart. Det mener min vejleder fra profil teamet i hvert fald :gruble:

I don't get it... Men jeg har da skyndt mig at smide min parfume ud i tilfælde af at det er den!

Ej hvor mærkeligt. Har du spurgt andre? Tænker bare inden du får smidt for meget ud af parfume
Osv.
0
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 18. apr 2016, 10:56

Lykke skrev:
2SHY skrev:At jeg eftersigende lugter gammelt/møl-agtigt :forvirret: :ad!: Ikke at der kommer fra mig men mit tøj åbenbart. Det mener min vejleder fra profil teamet i hvert fald :gruble:

Ej hvor mærkeligt. Har du spurgt andre? Tænker bare inden du får smidt for meget ud af parfume
Osv.

Jeg har aldrig hørt det før. Sved var det ikke (det er jeg pænt lykkelig for), alt det tøj jeg har haft på dernede har været nyvasket, jeg har været i bad og vasket hår. Det kan næsten ikke være andet end den, for det er den eneste jeg bruger for tiden og den er også temmelig gammel.

Men jeg ved ikke hvem jeg skal spørge. Min mor genkender det ikke men i og med vi bor sammen kan det tænkes at hun ikke bemærker det. Men hun mente at parfumen godt kunne være en del af det så... Nu håber jeg at det er det og at alle er glade nu
1

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 213
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2543

Indlægaf Studsgaard » 18. apr 2016, 11:02

At podningen hos lægen i dag var negativ - jeg har virkelig den der "halsbetændelse-smag" i hals/mund :puke:
0
avdotja
Kort karma: 70
Likede indlæg: 1144

Indlægaf avdotja » 18. apr 2016, 15:57

2SHY skrev:...
Jeg har aldrig hørt det før. Sved var det ikke (det er jeg pænt lykkelig for), alt det tøj jeg har haft på dernede har været nyvasket, jeg har været i bad og vasket hår. Det kan næsten ikke være andet end den, for det er den eneste jeg bruger for tiden og den er også temmelig gammel.

Men jeg ved ikke hvem jeg skal spørge. Min mor genkender det ikke men i og med vi bor sammen kan det tænkes at hun ikke bemærker det. Men hun mente at parfumen godt kunne være en del af det så... Nu håber jeg at det er det og at alle er glade nu

Ej, en ærgelig beked at få - og en skam at der ikke umiddelbart er nogen du kan spørge som kan be- eller afkræfte det.

En anden mulighed, er at tøjet er for længe om at tørre. Så får det sådan en indelukket, mugagtig lugt som det desværre kan være rigtig svært at slippe af med. Mener jeg brugte noget antimug/rondalon for at slippe af med det, den gang jeg havde en portion tøj der havde lidt den skæbne. Jeg har genkendt lugten i andre menneskers tøj i større eller mindre grad siden, så det er ikke alle der er lige følsomme over for den.
1
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 18. apr 2016, 16:12

avdotja skrev:
2SHY skrev:...

Ej, en ærgelig beked at få - og en skam at der ikke umiddelbart er nogen du kan spørge som kan be- eller afkræfte det.

En anden mulighed, er at tøjet er for længe om at tørre. Så får det sådan en indelukket, mugagtig lugt som det desværre kan være rigtig svært at slippe af med. Mener jeg brugte noget antimug/rondalon for at slippe af med det, den gang jeg havde en portion tøj der havde lidt den skæbne. Jeg har genkendt lugten i andre menneskers tøj i større eller mindre grad siden, så det er ikke alle der er lige følsomme over for den.

Hmm men det meste af det jeg går i bliver tørretumblet :gruble:
0

Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 486
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 6953

Indlægaf LadyFox » 18. apr 2016, 16:17

Hvorfor jeg er så grådlabil? Bevares det er ikke lige min dag i dag, men ingen er døde og ingen skader er sket. Og det er fxcking upassende at rende rundt og tude over det hele uden i det mindste at have en grund. :stoned:
0
"You used to call me on my cell phone,
Late night when you need my love"
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 585
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 11066

Indlægaf icelady » 18. apr 2016, 16:57

Statusopdateringer a la

"Jeg glæder mig SÅÅÅÅ vildt til weekenden/Lorte dag/Rend mig i røven"..

Når folk så spørger hvad der skal ske: "Det skriver jeg ikke her."

Jamen så lad da vær at skriv noget i det hele taget???
11
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 298
Likede indlæg: 4697

Indlægaf Rosa Espinosa » 19. apr 2016, 09:01

Over min mail åbenbart har sendt spam ud til folk, hvor jeg fortæller at jeg elsker dem og at de skal trykke på et link. Men hey, lyder da ikke som det værste spam :lol:
1
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 891
Likede indlæg: 12416

Indlægaf Dirtylittledevil » 19. apr 2016, 10:58

Hvorfor så mange mennesker tænker at en tør og melet chokoladekage er det mest ypperlige at komme med, hvis der skal deles kage ud på en skole. Jøsses hvor har jeg kæmpet mig igennem mange stykker af den type ørkenkage. Og dertil gerne et glas saftevand hvor det rigtige blandingsforhold er 1:4 men i dagens anledning laver vi den i 1:10 - wohoo!
8
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 352
Likede indlæg: 3894

Indlægaf dgd2007 » 19. apr 2016, 13:34

At Folketinget debatterer en udvidelse af den danske krigsindsats, og så sidder der kun en halv snes ærede medlemmer rundt omkring :genert:
0
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2135

Indlægaf Elvispop » 19. apr 2016, 14:01

Hvordan pokker jeg kan være så betaget, af en kollega på 22 år.
Jeg ku' næsten være hendes far...
0
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.

Tilbage til "Generelt"