Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 518
Likede indlæg: 6050

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 12. maj 2016, 12:27

OsCoccygis skrev:At min brødrister er begyndt at smelte? :ticks: :forvirret: :gruble:

Du burde ikke have købt den i BR :deer: :)
2
OsCoccygis
Kort karma: 15
Likede indlæg: 352

Indlægaf OsCoccygis » 12. maj 2016, 12:35

dgd2007 skrev:
OsCoccygis skrev:At min brødrister er begyndt at smelte? :ticks: :forvirret: :gruble:

Du burde ikke have købt den i BR :deer: :)

Det er det jeg har gjort forkert? :lol: Tak for hjælpen
1
Brugeravatar
dgd2007

Indlægaf dgd2007 » 12. maj 2016, 12:52

Apropos oversættelse og undertekster ... min kæphest, at den hyppigste fejl i undertekster er forkert oversatte tal!
Det lyder helt skørt, men prøv at lægge mærke til det...
Senest lige nu på News - David Cameron: "... in twentyone countries ..." => undertekst: "... i 24 lande ..." :gruble:
2
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1270

Indlægaf Pixie88 » 12. maj 2016, 13:18

Hvad pointen i brusebade er, når jeg i denne hede sveder det sekundt jeg træder ud af badet :gruble:
0
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 345
Likede indlæg: 5129

Indlægaf Lemonella » 13. maj 2016, 12:47

ShuruQ skrev:Jeg undrer mig over at folk kan blive ved med at hidse sig op over spilinvitationer på Facebook når det er så nemt at slippe for.

Jeg kan godt se princippet i det er irriterende man selv skal gå ind og gøre noget aktivt når dem der sender jo også bare kan lade være med at sende, men ærligt talt, jeg fatter ikke man gider blive ved med at skabe sig over det på sin væg og nægte at blokere spillene fordi folk jo bare kan lade være.

Jeg har et par spil jeg spiller, men alle andre spil jeg har set skyggen af en invitation fra gennem tiderne er blevet blokeret med det samme, problem solved.

Ja, altså jeg forstår det ikke :genert:.

Jeg forstår så ikke, hvorfor folk tror, at det altid er folk selv der sender de der spilinvitationer. Har man ikke blokeret det pågældende spil, kan spillet selv sende invitationer til dem man har på sin venneliste.

Så man behøver slet ikke skælde nogen ud. Bare blokér spillet. :D
1
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 1172
Likede indlæg: 17411

Indlægaf Dirtylittledevil » 13. maj 2016, 19:07

"Der er nemlig blevet trukket 30.000 kroner op af kirkekassen, så den kvindelige organist har kunne få en sølvpapirshat med fløjl på, tøj med sølvtrådsvævet stof og et nyt lag strålebeskyttende maling på kontoret."

:forvirret2:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/ ... er/6081684

:s
0
"This is the strangest life I've ever known."
Jim Morrison
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1270

Indlægaf Pixie88 » 13. maj 2016, 19:42

At nogle mennesker mener, der er prestige i at blive student. Jeg bryder mig virkelig ikke om det ord, i den forbindelse.
Gymnasiet er ikke længere noget de rige kommer på, det er noget vi alle har muligheden for, lige gyldigt hvilket socialt lag vi kommer fra. Og så er det altså bare gymnasiet, det nominerer dig ikke til Nobel prisen..

Jeg synes der er prestige i, at man tager en uddannelse, PUNKTUM.
8
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 299
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 3595

Indlægaf Studsgaard » 13. maj 2016, 19:45

Jeg undrer mig over, hvordan den super fantastiske lille plade mini muh chokolade jeg fik som barn, nu smager så mystisk, og over hovedet ikke er sådan som jeg husker ?

Jeg blev så glad tidligere idag, da jeg så der var lavet en mega mini muh, i begrænset mængder, så sådan en skulle jeg da have.
Jeg er så skuffet!

Nogen der ved om det vare er den kæmpe udgave der er fup, eller mine smagsløg mon bare har udviklet sig og "husker anderledes" :gruble:
1
Brugeravatar
Tibbler
Kort karma: 102
Likede indlæg: 2847

Indlægaf Tibbler » 13. maj 2016, 19:48

Studsgaard skrev:Jeg undrer mig over, hvordan den super fantastiske lille plade mini muh chokolade jeg fik som barn, nu smager så mystisk, og over hovedet ikke er sådan som jeg husker ?

Jeg blev så glad tidligere idag, da jeg så der var lavet en mega mini muh, i begrænset mængder, så sådan en skulle jeg da have.
Jeg er så skuffet!

Nogen der ved om det vare er den kæmpe udgave der er fup, eller mine smagsløg mon bare har udviklet sig og "husker anderledes" :gruble:

Min oplevelse er også, at Mini-muh smagte helt anderledes, da jeg var barn. Sådan mere mild i smagen :gruble:
1
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 299
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 3595

Indlægaf Studsgaard » 13. maj 2016, 19:53

Tibbler skrev:
Studsgaard skrev:Jeg undrer mig over, hvordan den super fantastiske lille plade mini muh chokolade jeg fik som barn, nu smager så mystisk, og over hovedet ikke er sådan som jeg husker ?

Jeg er så skuffet!

Min oplevelse er også, at Mini-muh smagte helt anderledes, da jeg var barn. Sådan mere mild i smagen :gruble:

Ja det er sådan grumset, og slet ikke lækker mere :/
2
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 362
Likede indlæg: 5911

Indlægaf Rosa Espinosa » 13. maj 2016, 20:28

Hvorfor alle ældre mennesker elsker appelsin sodavand? Og ja det gør de alle. Det er baseret på mange års observering af ældre menneskers bestillinger af drikkevarer. Der er dermed en stor mængde evidens.

Og betyder det, at man også selv begynder at foretrække Fanta jo ældre man bliver?
4
Jeg trænger til et slumretæppe
Brugeravatar
Whoosh
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2951

Indlægaf Whoosh » 13. maj 2016, 20:48

Rosa Espinosa skrev:Hvorfor alle ældre mennesker elsker appelsin sodavand? Og ja det gør de alle. Det er baseret på mange års observering af ældre menneskers bestillinger af drikkevarer. Der er dermed en stor mængde evidens.

Og betyder det, at man også selv begynder at foretrække Fanta jo ældre man bliver?

Jeg tror der er fordi sodavand, dengang de var unge, var lige med enten citron, appelsin og muligvis tonic.

Vanens magt.
Lur mig, om vi ikke sidder på plejehjemmet om 50 år og sutter i cola light og red bull.
6
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 362
Likede indlæg: 5911

Indlægaf Rosa Espinosa » 13. maj 2016, 20:58

Whoosh skrev:
Rosa Espinosa skrev:Hvorfor alle ældre mennesker elsker appelsin sodavand? Og ja det gør de alle. Det er baseret på mange års observering af ældre menneskers bestillinger af drikkevarer. Der er dermed en stor mængde evidens.

Jeg tror der er fordi sodavand, dengang de var unge, var lige med enten citron, appelsin og muligvis tonic.

Vanens magt.
Lur mig, om vi ikke sidder på plejehjemmet om 50 år og sutter i cola light og red bull.

Men det kan da ikke kun være derfor? Hvorfor er der ikke forskning inden for det her område!?

Ikke noget galt med cola light eller red bull :D
0
Jeg trænger til et slumretæppe
Brugeravatar
dgd2007

Indlægaf dgd2007 » 13. maj 2016, 22:23

Whoosh skrev:Jeg tror der er fordi sodavand, dengang de var unge, var lige med enten citron, appelsin og muligvis tonic.
[...]

Ja, det er den enkle forklaring :)
Og det var sjældent, man fik sodavand i det hele taget.
0
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 500
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 6092

Indlægaf Delfin » 13. maj 2016, 23:02

dgd2007 skrev:
Whoosh skrev:Jeg tror der er fordi sodavand, dengang de var unge, var lige med enten citron, appelsin og muligvis tonic.
[...]

Ja, det er den enkle forklaring :)
Og det var sjældent, man fik sodavand i det hele taget.

... og når vi fik det, var vi 3 børn om at dele en sodavand. Det ændrede sig dog lidt med tiden, så vi fik hver sin, men jeg husker stadig, hvor højt vi gik op i, om vi fik lige meget, men en 1/3 af en 25 cl. sodavand er altså heller ikke meget. . :lol:
1
14 11 14 :banan:

Tilbage til "Generelt"