Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24604
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3192
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36689

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Daine » 27. jun 2016, 06:06

Fuck.exe skrev:Hvordan Taylor Swift kan blive ved med at finde kærester. På et tidspunkt må det da blive træls hele tiden at skulle lære en ny mand at kende, lære at leve med hans fejl og mangler, vænne sig til hans måde at lægge vasketøj sammen på osv osv, for så 4 mdr senere at droppe det hele og gå på jagt efter en ny.
Og så alle de navne man skal holde styr på...

Enig. Jeg vil gerne overtage nu nuværende, når hun bliver træt af ham :fløjt:
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Fuck.exe
Indlæg: 579
Tilmeldt: 13. aug 2015, 21:53
Kort karma: 171
Likede indlæg: 2023

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Fuck.exe » 27. jun 2016, 06:07

Daine skrev:
Fuck.exe skrev:Hvordan Taylor Swift kan blive ved med at finde kærester. På et tidspunkt må det da blive træls hele tiden at skulle lære en ny mand at kende, lære at leve med hans fejl og mangler, vænne sig til hans måde at lægge vasketøj sammen på osv osv, for så 4 mdr senere at droppe det hele og gå på jagt efter en ny.
Og så alle de navne man skal holde styr på...

Enig. Jeg vil gerne overtage nu nuværende, når hun bliver træt af ham :fløjt:

Get back in line :fløjt:
0
Gulvaber er også mennesker.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12603
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 909
Likede indlæg: 12321

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Guilded_Lily » 27. jun 2016, 06:52

Jeg har faktisk mistet lidt for Tom Hiddleston efter han fandt sammen med Taylor Swift. Jeg er bange for, det påvirker hans odds for at blive den næste Bond. Pis.
2
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59498

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf DetSorteCirkus » 27. jun 2016, 07:05

2SHY skrev:Det er helt sikkert en lykkefinger-drage :lun: Jeg vil gerne overtage den hvis du ikke synes der er plads hjemme hos dig :fløjt:


Det skal jeg huske, Shy :kys: Ligenu sidder den og hygger sig ved siden af en flodhest, der er udstoppet med duftpotpourri.
Der kunne faktisk godt være tale om en lykkedrage. Den minder lidt om Mushu fra "Mulan".
3
Brugeravatar
HappyQ
Indlæg: 2692
Tilmeldt: 12. aug 2015, 09:37
Kort karma: 398
Geografisk sted: Helsingør
Likede indlæg: 3848

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf HappyQ » 27. jun 2016, 07:13

DetSorteCirkus skrev:
LadyFox skrev:
DetSorteCirkus skrev:Til hvilket formål denne her lille fingertøjdrage blev indkøbt...

Fingertøjdrage? :gruble: Nu undrer jeg mig :blush2:


IMG_20160626_224449 (1).jpg

IMG_20160626_224400.jpg

Hvor er den nuttet :love: En lille Hapsiflab :dåne:
2
23-06-16 :love2:
JoyNips
Indlæg: 12041
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33855

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf JoyNips » 27. jun 2016, 07:20

Fuck.exe skrev:Hvordan Taylor Swift kan blive ved med at finde kærester. På et tidspunkt må det da blive træls hele tiden at skulle lære en ny mand at kende, lære at leve med hans fejl og mangler, vænne sig til hans måde at lægge vasketøj sammen på osv osv, for så 4 mdr senere at droppe det hele og gå på jagt efter en ny.
Og så alle de navne man skal holde styr på...


Jeg undrer mig til gengæld over, at det bliver udråbt til "hele tiden" og "alle de navne". Ifølge wikipedia har hun været kædet sammen med 8 fyre, og det har været alt fra "datet et par måneder" til "kærester i over et år". Er det virkelig så skøgeagtigt at have datet 8 mænd i en alder af 26? :gruble:
4
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21945
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59498

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf DetSorteCirkus » 27. jun 2016, 07:23

HappyQ skrev:Hvor er den nuttet :love: En lille Hapsiflab :dåne:


Gud ja! Det må den helt klart hedde.
2
Brugeravatar
Fuck.exe
Indlæg: 579
Tilmeldt: 13. aug 2015, 21:53
Kort karma: 171
Likede indlæg: 2023

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Fuck.exe » 27. jun 2016, 07:33

JoyNips skrev:
Fuck.exe skrev:Hvordan Taylor Swift kan blive ved med at finde kærester. På et tidspunkt må det da blive træls hele tiden at skulle lære en ny mand at kende, lære at leve med hans fejl og mangler, vænne sig til hans måde at lægge vasketøj sammen på osv osv, for så 4 mdr senere at droppe det hele og gå på jagt efter en ny.
Og så alle de navne man skal holde styr på...


Jeg undrer mig til gengæld over, at det bliver udråbt til "hele tiden" og "alle de navne". Ifølge wikipedia har hun været kædet sammen med 8 fyre, og det har været alt fra "datet et par måneder" til "kærester i over et år". Er det virkelig så skøgeagtigt at have datet 8 mænd i en alder af 26? :gruble:


Jeg har vist ikke brugt ordet "skøge" nogle steder. Det synes jeg der er tarveligt at kæde sammen med mit indlæg.

I går fandt jeg en liste hvor der var listet 12 navne. Ikke fordi det er voldsomt mange kærester når man er 26, det kunne da være meget værre. Hun har jo også være single en stor del af tiden, i og med at en del af forholdene ikke har varet mere end et par måneder, så det er ikke fordi hun for mig fremstår som en bed hopper.

Jeg har selv haft ~1/3 så mange kærester som Miss Swift, og jeg kan ikke holde styr på dem og huske hvem og hvornår, så derfor jeg konkluderer at det må være sværere når der er flere at holde styr på :D
0
Gulvaber er også mennesker.
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12603
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 909
Likede indlæg: 12321

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Guilded_Lily » 27. jun 2016, 07:59

JoyNips skrev:
Fuck.exe skrev:Hvordan Taylor Swift kan blive ved med at finde kærester. På et tidspunkt må det da blive træls hele tiden at skulle lære en ny mand at kende, lære at leve med hans fejl og mangler, vænne sig til hans måde at lægge vasketøj sammen på osv osv, for så 4 mdr senere at droppe det hele og gå på jagt efter en ny.
Og så alle de navne man skal holde styr på...


Jeg undrer mig til gengæld over, at det bliver udråbt til "hele tiden" og "alle de navne". Ifølge wikipedia har hun været kædet sammen med 8 fyre, og det har været alt fra "datet et par måneder" til "kærester i over et år". Er det virkelig så skøgeagtigt at have datet 8 mænd i en alder af 26? :gruble:


Næh. Men det er altid kendte/semikendte, som på en eller anden måde på mig virker som en form for reklamefremstød fra hendes side. Hun gik jo nærmest fra at være ukendt countrysangerinde til stor - og det, der skrives om hende, er oftest sladderpladder om hendes nuværende mandlige bekendtskab eller hendes girlsquad.
0
Brugeravatar
Venus222
Indlæg: 1029
Tilmeldt: 4. sep 2015, 18:32
Kort karma: 134
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 2658

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Venus222 » 27. jun 2016, 13:39

Jeg under mig helt vildt over det når folk, der prøver at sælge et hus uden om mægler, ikke kommer med nogen oplysninger om huset overhovedet. Jeg er efterhånden stødt på en del annoncer hvor der nærmest bare står "Hus til salg" og så ingen oplysninger om beliggenhed, pris, stand eller noget som helst andet relevant. :stoned:

Altså hvad faen sker der for det...?! :gruble:
1
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf HappyPaww » 27. jun 2016, 13:46

JoyNips skrev:
Fuck.exe skrev:Hvordan Taylor Swift kan blive ved med at finde kærester. På et tidspunkt må det da blive træls hele tiden at skulle lære en ny mand at kende, lære at leve med hans fejl og mangler, vænne sig til hans måde at lægge vasketøj sammen på osv osv, for så 4 mdr senere at droppe det hele og gå på jagt efter en ny.
Og så alle de navne man skal holde styr på...


Jeg undrer mig til gengæld over, at det bliver udråbt til "hele tiden" og "alle de navne". Ifølge wikipedia har hun været kædet sammen med 8 fyre, og det har været alt fra "datet et par måneder" til "kærester i over et år". Er det virkelig så skøgeagtigt at have datet 8 mænd i en alder af 26? :gruble:

Ttror mest at det er fordi hun jo altid baserer en masse sange på de her fyre (som man altid kan identificere), og hun er jo laveste fællesnævner for dem alle sammen :D Altså hun kan jo tydeligvis ikke holde på sine kærester (jeg tror hun er den vildeste high maintenance diva)...

Det er også mest det at det åbenbart bliver meget seriøst meget hurtigt - det er så desperat IMO (altså hun har jo åbenbart lige mødt Tom Hs forældre, og de har datet i hvad, to uger - og Calvin H. dumpede hende for 4 uger siden?). Klap dog lige hesten : :fløjt:

Men jeg kan virkelig ikke lide hende, så er måske en kende farvet :lol:
2
Brugeravatar
Dime
Indlæg: 838
Tilmeldt: 13. aug 2015, 17:17
Kort karma: 394
Likede indlæg: 1726
Kontakt:

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Dime » 27. jun 2016, 15:17

1 kiks med smør og ost = 1 mundfuld.
2 kiks med smør og ost = 2 mundfulde.
2 kiks med smør klappet sammen om 1 stykke ost = 3 mundfulde.
Det giver ingen mening.
1
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1165
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3302

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Minionine » 27. jun 2016, 15:23

Når folk her på debatten føler behov for at beklage og undskylde for, at de skriver et langt svar eller lange indlæg (ofte er det ikke engang særlig langt). Jeg synes klart det er mere interessant, når folk uddyber deres svar lidt, eller kommer med sidebemærkninger og egne historier, end når der bare svares med en one liner eller ja/nej.

Så.. stop med at undskylde! :D
Senest rettet af Minionine 27. jun 2016, 15:30, rettet i alt 2 gange.
7
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15605
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20970

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf 2SHY » 27. jun 2016, 15:27

Hvor min mor mon bliver af :gruble: og så spekulerer jeg over hvordan det mon er gået ved lægen i morges
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Muspel
Indlæg: 3876
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 766
Likede indlæg: 10729

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Muspel » 27. jun 2016, 17:28

Dime skrev:1 kiks med smør og ost = 1 mundfuld.
2 kiks med smør og ost = 2 mundfulde.
2 kiks med smør klappet sammen om 1 stykke ost = 3 mundfulde.
Det giver ingen mening.


Jeg undrer mig over, hvordan Dime kan have en hel kiks i munden på een gang. Med ost? Den MÅ da skulle bides over?
1

Tilbage til "Generelt"