Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1447

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Badesandalen » 28. apr 2016, 20:47

Animi skrev:http://www.bt.dk/danmark/mette-blev-gift-med-sig-selv-i-diadem-og-hvid-kjole-det-var-baade-skoert-og-smukt-

Jeg har lige skåret første del af dit indlæg væk så jeg kan sige åååårrhhh... :dåne:
4
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5932

Indlægaf LadyFox » 28. apr 2016, 20:54

Badesandalen skrev:
Animi skrev:http://www.bt.dk/danmark/mette-blev-gift-med-sig-selv-i-diadem-og-hvid-kjole-det-var-baade-skoert-og-smukt-

Jeg har lige skåret første del af dit indlæg væk så jeg kan sige åååårrhhh... :dåne:

Jeg synes også det er så fint :lun:
1
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Moxy-lady
Kort karma: 182
Likede indlæg: 2179

Indlægaf Moxy-lady » 28. apr 2016, 20:58

Hvor er det pudsigt som man kan læse ting forskelligt. Jeg læste nemlig godt det opslag og jeg synes faktisk at det var rigtig groft og nedladende overfor Mette! Nu kan jeg ikke finde det oprindelige opslag lavet af hendes søster, så kan ikke komme med eksempler.
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8451

Indlægaf 2SHY » 28. apr 2016, 21:04

LadyFox skrev:
Badesandalen skrev:

Jeg synes også det er så fint :lun:

Jeg tilslutter mig :) Jeg så det i nyhederne og hun så bare SÅ sød og glad ud. Hvem kan dog have ondt i røven over det? Hun skader ikke nogen og gør heller ikke grin med vielsesritualet. På sin vis er det jo næsten mere som en konfirmation med et twist
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1447

Indlægaf Badesandalen » 28. apr 2016, 21:11

Moxy-lady skrev:Hvor er det pudsigt som man kan læse ting forskelligt. Jeg læste nemlig godt det opslag og jeg synes faktisk at det var rigtig groft og nedladende overfor Mette! Nu kan jeg ikke finde det oprindelige opslag lavet af hendes søster, så kan ikke komme med eksempler.

Det kan også godt være at det er det, jeg synes bare det lød som om hun havde haft en rigtig dejlig dag med alle hun holder af, og hvis hun ikke bliver rigtigt gift engang, så har hun trods alt prøvet nogenlunde hvordan sådan en dag går. :)
1
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
Moxy-lady

Indlægaf Moxy-lady » 28. apr 2016, 21:14

Badesandalen skrev:
Moxy-lady skrev:Hvor er det pudsigt som man kan læse ting forskelligt. Jeg læste nemlig godt det opslag og jeg synes faktisk at det var rigtig groft og nedladende overfor Mette! Nu kan jeg ikke finde det oprindelige opslag lavet af hendes søster, så kan ikke komme med eksempler.

Det kan også godt være at det er det, jeg synes bare det lød som om hun havde haft en rigtig dejlig dag med alle hun holder af, og hvis hun ikke bliver rigtigt gift engang, så har hun trods alt prøvet nogenlunde hvordan sådan en dag går. :)

Det er så fuldstændigt rigtigt! Jeg under hende virkelig oplevelsen og synes at det var skønt at hendes pædagog m.v. har fået sat det i stand!
0
Brugeravatar
Moxy-lady

Indlægaf Moxy-lady » 28. apr 2016, 21:16

Det var opslaget fra hendes søster som jeg ikke brød mig om. Jeg skal så også være ærlig at indrømme at det først nu er gået op for mig at hun ikke blev gift med nogen, og det kan være at nogle af formuleringerne i søsterens indlæg derfor slog mig som nedladende. (Frit fra hukommelsen husker jeg blandt andet noget med at hun havde haft en del kærester undervejs-ish, som jeg ikke brød mig om)
0
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 307
Likede indlæg: 5686

Indlægaf Animi » 28. apr 2016, 21:18

Jeg tror bestemt ikke at Mettes søstre har ment noget som helst nedladende med det - men jeg kan godt se at der står nogen ting, der udefra kan virke lidt nedladende. Som fx at der stod at hendes eneste ene, tit var blevet skiftet ud. Men det tolkede jeg som at folk med Down Syndrom jo er kendt for at være ekstremt kærlige, og derfor kan kaste deres kærlighed på alle mennesker :)

Jeg tror også at nogen der har handicappede tæt inde på livet, ofte får en mere afslappet tilgang til det og kan sige ting andre opfatter som stødende, men som man selv godt ved er kærligt ment. Sådan er det i hvert fald i min familie :)
2
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
Moxy-lady

Indlægaf Moxy-lady » 28. apr 2016, 21:23

Enig, det var i hvert fald blandt andet det udsagn jeg blev pikeret over. Jeg synes at det var unødvendigt at nævne, selvom det trods alt giver lidt bedre mening når man ved at Mette ikke blev gift med nogen. Og ja, du har helt ret i at andre nok er mere fintfølende end de implicerede, det ser man jo tit. Sådan en slags misforstået hensyn :)
2
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 869
Likede indlæg: 11682

Indlægaf Dirtylittledevil » 28. apr 2016, 23:49

Jeg undrer mig mest over hvorfor den pædagog da ikke lige lægger den trøje fra sig, og tager sin nøglering ind under blusen og ser bare en lille smule "ordentlig" ud, når hun har fået den store ære at følge Mette ned ad kirkegulvet.

Billede
11
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Ado
Kort karma: 810
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 8295
Kontakt:

Indlægaf Ado » 29. apr 2016, 06:07

:nerve:

2
That awkward moment when you leave a store without buying anything and all you can think is "act natural, you're innocent".
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8451

Indlægaf 2SHY » 29. apr 2016, 06:23

Ado skrev::nerve:

Damn... What the hell is that? :nerve: Hvorfor er melodien så røvsyg? Og hvorfor har alle frugterne og grøntsagerne ifølge hende samme form? Og hvad skal det bruges til?

Jeg så det første minut og så havde mine tæer akut behov for at folde sig ud igen
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 266
Likede indlæg: 5032

Indlægaf Fyrst Eberhard » 29. apr 2016, 06:34

Det er jo helt Mandril'sk.

Men, doktor alligevel?
0
Peace!
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5932

Indlægaf LadyFox » 29. apr 2016, 06:40

2SHY skrev:

Damn... What the hell is that? :nerve: Hvorfor er melodien så røvsyg? Og hvorfor har alle frugterne og grøntsagerne ifølge hende samme form? Og hvad skal det bruges til?

Jeg så det første minut og så havde mine tæer akut behov for at folde sig ud igen

Jamen.. Så gik du jo glip af alt det gode :panik:
1
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 446
Likede indlæg: 3302

Indlægaf Kommodedyret » 29. apr 2016, 06:41

Hehe, det virker som sådan en typisk todler-sang. Kan sagtens forestille mig at en engelsksproget 2-3 årig ville være vildt med det fjolleri.

Men jeg får lidt myrekryb over de der overdrevne amerikanske R'er som hun har i sin udtale. :genert:
0
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!

Tilbage til "Generelt"