Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3434

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 30. apr 2016, 16:39

Elvispop skrev:
dgd2007 skrev:Jeg har altid troet, skyr var sådan noget mælke-/yogurtagtigt noget. Men forleden så jeg lige en reklame, hvor det så ud til nærmere at være smøreost :gruble:

Det ER osse yoghurt-agtigt.
Konsistensen er bare mere hende af de der Petit-Danone børneyoghurt.

Nå ok, tak. Men i reklamen så ud til, at de havde smurt det på et stykke rugbrød. :)
0
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3437

Indlægaf HappyPaww » 30. apr 2016, 16:41

dgd2007 skrev:
Elvispop skrev:
dgd2007 skrev:Jeg har altid troet, skyr var sådan noget mælke-/yogurtagtigt noget. Men forleden så jeg lige en reklame, hvor det så ud til nærmere at være smøreost :gruble:

Det ER osse yoghurt-agtigt.
Konsistensen er bare mere hende af de der Petit-Danone børneyoghurt.

Nå ok, tak. Men i reklamen så ud til, at de havde smurt det på et stykke rugbrød. :)

Drt har nok været for det revolutionerende nye produkt "Smyr" - en blanding af skyr og smør :tie:
0
Brugeravatar
dgd2007

Indlægaf dgd2007 » 30. apr 2016, 16:46

HappyPaww skrev:Drt har nok været for det revolutionerende nye produkt "Smyr" - en blanding af skyr og smør :tie:

Ah! Jeg skal prøve at se bedre efter, hvis den reklame kommer igen. (De viser en masse i øvrigt gode billeder fra Thy.)
0
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 292
Likede indlæg: 2211

Indlægaf Mulan » 30. apr 2016, 16:48

Crookshanks skrev:Hvad fanden en hveps luskede rundt efter i mit køkken? Det fortrød den hurtigt... :afro:

Det er utidigt med flyvende kryb - jeg har fundet myggestik! MYGGESTIK! Efter det har sneet og haglet. Jeg klager til Forbrugsforeningen gør jeg. :cuss:
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
Mulan
Kort karma: 292
Likede indlæg: 2211

Indlægaf Mulan » 30. apr 2016, 17:03

Crookshanks skrev:
Mulan skrev:
Crookshanks skrev:Hvad fanden en hveps luskede rundt efter i mit køkken? Det fortrød den hurtigt... :afro:

Det er utidigt med flyvende kryb - jeg har fundet myggestik! MYGGESTIK! Efter det har sneet og haglet. Jeg klager til Forbrugsforeningen gør jeg. :cuss:

De små svin skal bare udryddes. Jeg havde et kæmpe hvepsebo forrige år. Det var så slemt at de kravlede frem under gulvpanelerne. De skal overhovedet ikke overveje, at flytte ind her i nærheden igen :sur:

Hvepse og tæger er bevis på at Satan eksisterer. Og de skal bare dø.
1
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3437

Indlægaf HappyPaww » 30. apr 2016, 17:07

dgd2007 skrev:
HappyPaww skrev:Drt har nok været for det revolutionerende nye produkt "Smyr" - en blanding af skyr og smør :tie:

Ah! Jeg skal prøve at se bedre efter, hvis den reklame kommer igen. (De viser en masse i øvrigt gode billeder fra Thy.)

Er det da ikke Bakkedal smørbart reklamen? :gruble:
1
Karkluden
Kort karma: 247
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2394

Indlægaf Karkluden » 30. apr 2016, 17:08

HappyPaww skrev:
dgd2007 skrev:

Er det da ikke Bakkedal smørbart reklamen? :gruble:

De har vist også lavet en smyr-tingeling. Forstå det hvem der kan.

jojo.. http://bakkedal.info/produkter/bakkedal-med-skyr.aspx
1
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
dgd2007

Indlægaf dgd2007 » 30. apr 2016, 17:35

Jo, I har ret! Der står også "med" Skyr - jeg havde bare ikke set det der "med". Nå men så blev det jo opklaret. Men det er som sagt gode billeder fra Thy. Vi blev da enige om at tage derop en eller anden gang, når vi bliver gamle ... :)
0
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11744

Indlægaf Dirtylittledevil » 30. apr 2016, 18:01

Det opslag jeg så på facebook i en gruppe der handler om events osv i min by. Opslaget lød cirka sådan: Jeg søger 50-60 klapstole til min datters konfirmation i morgen.

I MORGEN? Hvordan kan man lige komme i tanke om dagen før, at man mangler 50 siddepladser?
10
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
Marichen12
Kort karma: 289
Likede indlæg: 2038

Indlægaf Marichen12 » 30. apr 2016, 18:21

Mulan skrev:
Crookshanks skrev:
Mulan skrev:

De små svin skal bare udryddes. Jeg havde et kæmpe hvepsebo forrige år. Det var så slemt at de kravlede frem under gulvpanelerne. De skal overhovedet ikke overveje, at flytte ind her i nærheden igen :sur:

Hvepse og tæger er bevis på at Satan eksisterer. Og de skal bare dø.

Tæger/flåter er - by far - noget af det klammeste :panik: Tre børn i udflytterbørnehave har IKKE gjort mig immun overfor synet af dem :tie:
1
Mor til 4... :pompom: :preggo1:
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8507

Indlægaf 2SHY » 1. maj 2016, 12:17

Jeg synes det er sært at mit nick 2SHY som regel ender med at blive skrevet som Shy herinde. Jeg undrer mig i første omgang over hvorfor der tysses i en sætning til jeg så får gættet mig frem til at det måske er mig der menes
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 498
Likede indlæg: 1911

Indlægaf Vira » 1. maj 2016, 18:47

At man kan købe plastik ligusterhæk
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Elvispop
Kort karma: 182
Geografisk sted: 4681
Likede indlæg: 2137

Indlægaf Elvispop » 1. maj 2016, 18:57

2SHY skrev:Jeg synes det er sært at mit nick 2SHY som regel ender med at blive skrevet som Shy herinde. Jeg undrer mig i første omgang over hvorfor der tysses i en sætning til jeg så får gættet mig frem til at det måske er mig der menes

Folk må ha dovne fingre.
Jeg bliver kaldt elvis, og på den gamle blev jeg tit kaldt ep
0
Når du er ung kan du vælge og vrage.
Når du blive ældre, kan vælge mellem vragene.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8507

Indlægaf 2SHY » 1. maj 2016, 19:02

Elvispop skrev:
2SHY skrev:Jeg synes det er sært at mit nick 2SHY som regel ender med at blive skrevet som Shy herinde. Jeg undrer mig i første omgang over hvorfor der tysses i en sætning til jeg så får gættet mig frem til at det måske er mig der menes

Folk må ha dovne fingre.
Jeg bliver kaldt elvis, og på den gamle blev jeg tit kaldt ep

Altså hvis jeg havde et monsterlangt og kompliceret nick så kunne jeg forstå det. Det her med at skippe et tal og undlade at holde shift nede er lidt pudsigt

Jeg tror også altid jeg ender med at tænke Elvis ved dig men jeg kan ikke huske om jeg også får pop med :genert:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Rakel
Kort karma: 420
Likede indlæg: 3108

Indlægaf Rakel » 1. maj 2016, 20:14

At Post Danmarks porto app ikke virker til androidtablets. Det da simpelthen for tåbeligt.
0

Tilbage til "Generelt"