Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf ShuruQ » 3. maj 2016, 16:39

Vi har fået kebap til aften. Döner kebap fra frost.

Det får vi indimellem og som alle de andre gange undrede jeg mig igen i dag over hvad fanden det er de propper på der giver det den der mærkværdige sødlige smag der ikke hører til i kebap. Rodede endda i skraldespanden i dag for at snage på posen efter hvilket krydderier der er på, men selvfølgelig er der ikke en uddybelse.

Det undrer og irriterer mig så meget over den malplacerede smag at jeg har lyst til at skrive og spørge firmaet :genert:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Pølsemix
Kort karma: 14
Likede indlæg: 297

Indlægaf Pølsemix » 3. maj 2016, 18:07

Man sætter nogle ældgamle fliser til salg til omkring 50 % af hvad nye koster, og man skal også selv tage dem op MEN man er selvfølgelig så elskværdig at stille en trillebør tilrådighed...hvordan kan det undre at ingen bider på? :gruble: :gisp:
4
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 941
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8523

Indlægaf 2SHY » 3. maj 2016, 19:02

At man byder på en vare på DBA og man beder om at få portoen dækket ind. Så får man et svar tilbage om at vi må kunne handle om portoen og at den da ikke kan være så høj. Nej... men derfor burde det heller ikke være urimeligt at jeg står ved at jeg vil have den dækket :stoned:
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 656

Indlægaf Jailbird » 3. maj 2016, 20:38

LinkedIn. Jeg har sendt en anmodning, men der sker ingenting. Kan jeg se om vedkommende har afvist min anmodning eller om anmodningen stadig er aktiv?
0
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 4. maj 2016, 00:00

Hvorfor jeg sidder og ser noget med hjemsøgte huse når jeg ved jeg sikkert bliver så freaked out at jeg ikke kan sove
0

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
sigge
Kort karma: 117
Likede indlæg: 2147

Indlægaf sigge » 4. maj 2016, 06:28

ShuruQ skrev:Vi har fået kebap til aften. Döner kebap fra frost.

Det får vi indimellem og som alle de andre gange undrede jeg mig igen i dag over hvad fanden det er de propper på der giver det den der mærkværdige sødlige smag der ikke hører til i kebap. Rodede endda i skraldespanden i dag for at snage på posen efter hvilket krydderier der er på, men selvfølgelig er der ikke en uddybelse.

Det undrer og irriterer mig så meget over den malplacerede smag at jeg har lyst til at skrive og spørge firmaet :genert:.

Jeg synes, det smager lidt af kanel. Kan det være det?
0
Brugeravatar
HappyPaww
Kort karma: 192
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3453

Indlægaf HappyPaww » 4. maj 2016, 06:35

Jailbird skrev:LinkedIn. Jeg har sendt en anmodning, men der sker ingenting. Kan jeg se om vedkommende har afvist min anmodning eller om anmodningen stadig er aktiv?

Jeg håber det ikke, for jeg afviser godt nok mange :blush:
0
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 723
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6871

Indlægaf Daine » 4. maj 2016, 07:16

Hvorfor jeg har ondt under min ene fod. Ondt som i at halte når jeg går. Jeg har ikke slået mig eller lign.
0
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 4. maj 2016, 07:55

Hvorfor min mobil bliver ved med at insistere på at jeg skal installere en opdatering jeg allerede har installeret flere gange :stoned:
0

Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5125

Indlægaf Fyrst Eberhard » 4. maj 2016, 08:25

Hvad der er sket med Niels Brinchs stemme. Det lyder ikke som noget der bare går i sig selv. Hans hoved er også svulmet op, synes jeg. Drikker han som et hul i jorden?

Og hvorfor er Suzanne Bjerrehuus begyndt at lyde som Hugo fra Eleva2eren?
3
Peace!
Brugeravatar
sigge

Indlægaf sigge » 4. maj 2016, 08:38

Fyrst Eberhard skrev:Hvad der er sket med Niels Brinchs stemme. Det lyder ikke som noget der bare går i sig selv. Hans hoved er også svulmet op, synes jeg. Drikker han som et hul i jorden?

Jeg tror, Susanne Bjerrehuus' stemme har ændret sig, efter hun har haft kræft. Jeg kan ikke huske, hvilken slags kræft, hun havde, så jeg ved ikke, om der er sammenhæng mellem de to ting. Men hendes nye, nasale stemme irriterer mig altså så meget, at jeg næsten ikke kan holde ud at høre Mads & Monopolet, når hun er med (og det er ikke kun pga. de ting, hun siger).
2
Brugeravatar
sigge

Indlægaf sigge » 4. maj 2016, 08:41

sigge skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Hvad der er sket med Niels Brinchs stemme. Det lyder ikke som noget der bare går i sig selv. Hans hoved er også svulmet op, synes jeg. Drikker han som et hul i jorden?

Jeg tror, Susanne Bjerrehuus' stemme har ændret sig, efter hun har haft kræft. Jeg kan ikke huske, hvilken slags kræft, hun havde, så jeg ved ikke, om der er sammenhæng mellem de to ting. Men hendes nye, nasale stemme irriterer mig altså så meget, at jeg næsten ikke kan holde ud at høre Mads & Monopolet, når hun er med (og det er ikke kun pga. de ting, hun siger).

Nah, okay ifølge BT er det så bare, fordi hun er begyndt at gå til taletræning og bruger en ny teknik, der skulle være bedre for stemmen.

Så vil jeg tillade mig at være irriteret uden dårlig samvittighed (som jeg lidt havde, da jeg troede, det skyldtes sygdom).
1
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 556
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10336

Indlægaf icelady » 4. maj 2016, 08:45

Lidt i samme boldgade.... Jens Gaarbo..hvordan kan News finde på at sætte ham på skærmen? Han snøvler, udtaler ord forkert, roder rundt i historierne og så prøver han at afværge det hele med en kæk bemærkning.
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 268
Likede indlæg: 5125

Indlægaf Fyrst Eberhard » 4. maj 2016, 09:39

icelady skrev:

Lidt i samme boldgade.... Jens Gaarbo..hvordan kan News finde på at sætte ham på skærmen? Han snøvler, udtaler ord forkert, roder rundt i historierne og så prøver han at afværge det hele med en kæk bemærkning.

Det er mig en gåde, hvorfor TV2 krampagtigt holder fast i alle TV2-koryfæerne. Jens Gaarbo er efterhånden nærmest satire, Per Christiansen der efter at have mistet grebet om Nyhederne nu er på Vejret, selvom han mest af alt minder om en slags rekvisit, man har stående i et skab på redaktionen. Jes Dorph på Go' Aften, som aldrig rigtig virker som om han er helt til stede, og Poul Erik Skammelsen på 22, som har fået sine arme fabrikeret samme sted som dukkerne i Jullerup Færgeby.

De må have et tillidsvækkende fjæs allesammen, ellers ved jeg det ikke.
2
Peace!
Brugeravatar
Animi
Kort karma: 312
Likede indlæg: 5770

Indlægaf Animi » 4. maj 2016, 13:13

0
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.

Tilbage til "Generelt"