Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3418

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf dgd2007 » 4. maj 2016, 13:22

Fyrst Eberhard skrev:[...]
og Poul Erik Skammelsen på 22, som har fået sine arme fabrikeret samme sted som dukkerne i Jullerup Færgeby.
[...]

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ja, det er ikke til at holde ud, når han svanser rundt mellem de store skærme! :wacko:
Når jeg engang imellem skruer ind på 22-nyhederne, siger han altid straks: "Mere om det senere i udsendelsen" og tager to chassé til højre ... og så zapper jeg straks videre.
3
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 319
Likede indlæg: 3418

Indlægaf dgd2007 » 4. maj 2016, 13:24

Jens Gaardbo er nu retfærdigvis en fremragende interviewer, når han er på News om eftermiddagen.
0
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 4. maj 2016, 13:27

sigge skrev:
ShuruQ skrev:Vi har fået kebap til aften. Döner kebap fra frost.

Det får vi indimellem og som alle de andre gange undrede jeg mig igen i dag over hvad fanden det er de propper på der giver det den der mærkværdige sødlige smag der ikke hører til i kebap. Rodede endda i skraldespanden i dag for at snage på posen efter hvilket krydderier der er på, men selvfølgelig er der ikke en uddybelse.

Det undrer og irriterer mig så meget over den malplacerede smag at jeg har lyst til at skrive og spørge firmaet :genert:.

Jeg synes, det smager lidt af kanel. Kan det være det?

Det er også det eneste jeg kan komme i tanke om det kan være. Men det vækker så en ny undren og hvorfor fanden man propper kanel på kebap :8?

Jeg synes virkelig det smager fælt, og selvom jeg selvfølgelig ikke ved hvordan bæver ville smage får jeg fornemmelse af at sidde og æde bæver når jeg får det der sødlige kebap :P.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3553

Indlægaf Lemonella » 4. maj 2016, 13:34

ShuruQ skrev:
sigge skrev:

Det får vi indimellem og som alle de andre gange undrede jeg mig igen i dag over hvad fanden det er de propper på der giver det den der mærkværdige sødlige smag der ikke hører til i kebap. Rodede endda i skraldespanden i dag for at snage på posen efter hvilket krydderier der er på, men selvfølgelig er der ikke en uddybelse.

Det undrer og irriterer mig så meget over den malplacerede smag at jeg har lyst til at skrive og spørge firmaet :genert:.

Det er også det eneste jeg kan komme i tanke om det kan være. Men det vækker så en ny undren og hvorfor fanden man propper kanel på kebap :8?

Jeg synes virkelig det smager fælt, og selvom jeg selvfølgelig ikke ved hvordan bæver ville smage får jeg fornemmelse af at sidde og æde bæver når jeg får det der sødlige kebap :P.

http://www.lofoloco.dk/2014/07/29/7-spi ... t-harmoni/

Jeg bruger også kanel i min hjemmelavede kebab-krydderi blanding. :) Den stammer faktisk fra opskriften i linket.
1
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 4. maj 2016, 13:36

Lemonella skrev:
ShuruQ skrev:
sigge skrev:

http://www.lofoloco.dk/2014/07/29/7-spi ... t-harmoni/

Jeg bruger også kanel i min hjemmelavede kebab-krydderi blanding. :) Den stammer faktisk fra opskriften i linket.

:gogo:.

Jeg forstår det dog stadig ikke, hvis jeg fx køber en pita kebap har jeg aldrig fornemmet nogen kanelsmag :gruble:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4430

Indlægaf Rosa Espinosa » 4. maj 2016, 14:01

Hvor den tråd om Fie Laursen er blevet af? Har noget jeg skal have rullet øjne over :genert:
0
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 4. maj 2016, 14:02

Rosa Espinosa skrev:Hvor den tråd om Fie Laursen er blevet af? Har noget jeg skal have rullet øjne over :genert:

Vedkommende der oprettede den fik for nyligt slettet hvis ikke alt så det meste af sin aktivitet herinde deriblandt tråden om Fie Laursen.
1
Brugeravatar
Rosa Espinosa
Kort karma: 287
Likede indlæg: 4430

Indlægaf Rosa Espinosa » 4. maj 2016, 14:12

ShuruQ skrev:
Rosa Espinosa skrev:Hvor den tråd om Fie Laursen er blevet af? Har noget jeg skal have rullet øjne over :genert:

Vedkommende der oprettede den fik for nyligt slettet hvis ikke alt så det meste af sin aktivitet herinde deriblandt tråden om Fie Laursen.

Hvor vover hun!!

(men håber personen har det godt, de sidste par beskeder lød ret triste)
3
Du kan ikke klandre mig for, at der har været en polohest inde og rode i mit sølvtøj
Smiling_Goat
Kort karma: 466
Likede indlæg: 5893

Indlægaf Smiling_Goat » 4. maj 2016, 16:15

Er der nogen, der kan forklare mig, hvad der foregår i Næstved i dag? Folk vandrer igennem byen i samme retning, bærende på alverdens alkohol. Jeg kan også høre trommer og musik, når jeg åbner vinduet, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvor det kommer fra. Google hjælper heller ikke. Jeg har endda kigget på Facebook, men der stod heller ikke noget.

Hvad har de gang i?!
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 554
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10268

Indlægaf icelady » 5. maj 2016, 13:32

Manglen af logik hos min eksmand.

Han er pænt utilfreds med, jeg ikke låser døren, når jeg går i bad..

Resten af døgnets timer står den ulåst.

Hans logik; Når du er i bad kan folk nemmere overfalde dig.

Min logik; folk kan overfalde mig når som helst.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5998

Indlægaf LadyFox » 5. maj 2016, 13:39

icelady skrev:Manglen af logik hos min eksmand.

Han er pænt utilfreds med, jeg ikke låser døren, når jeg går i bad..

Resten af døgnets timer står den ulåst.

Hans logik; Når du er i bad kan folk nemmere overfalde dig.

Min logik; folk kan overfalde mig når som helst.

Faktisk er du vel nok nemmest at overfalde når du sover?
2
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9669

Indlægaf kidkomb » 5. maj 2016, 13:44

ShuruQ skrev:

Jeg forstår det dog stadig ikke, hvis jeg fx køber en pita kebap har jeg aldrig fornemmet nogen kanelsmag :gruble:.

Jeg har tilgode at smage kebab, hvor jeg IKKE kan smage kanelsmagen.
Det er en meget klassisk ingrediens i kebab.
Tricket er, at putte præcis så lidt i, at man ikke kan decifrere det 100% fra de andre smage.
Det er en kunst, fordi kanel er så gennemtrængende.
Men når det lykkes, så er det fremragende og hvis man laver kebab uden kanel, smager det faktisk overhovedet ikke af kebab.

Mon ikke det er fordi balancen af kanel er skæv OG de propper for meget sukker i (som der jo ofte er i færdigmad)?
2
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 5. maj 2016, 13:50

kidkomb skrev:
ShuruQ skrev:

Jeg har tilgode at smage kebab, hvor jeg IKKE kan smage kanelsmagen.
Det er en meget klassisk ingrediens i kebab.
Tricket er, at putte præcis så lidt i, at man ikke kan decifrere det 100% fra de andre smage.
Det er en kunst, fordi kanel er så gennemtrængende.
Men når det lykkes, så er det fremragende og hvis man laver kebab uden kanel, smager det faktisk overhovedet ikke af kebab.

Mon ikke det er fordi balancen af kanel er skæv OG de propper for meget sukker i (som der jo ofte er i færdigmad)?

Det er meget muligt det er der skoen trykke :P. Jeg har aldrig tænkt der var kanel i, fordi det kun er med lige denne jeg kan smage det.

Jeg bruger selv ofte kanel i mad og det kan virkelig er lækkert når man ved hvad man laver :-D.
1
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1150
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 9669

Indlægaf kidkomb » 5. maj 2016, 13:53

Ja, man skal godt nok ikke være for rundhåndet da! :lol:
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg gider ikke engang.
Give free love.
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 497
Likede indlæg: 1906

Indlægaf Vira » 5. maj 2016, 13:58

Ting i grøftekanten som jeg møder på min gåture. I dag var det et par støvler :lol2:
1
I'm not limited edition, I'm weird.

Tilbage til "Generelt"