Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 613
Likede indlæg: 3426

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf FruDulle » 5. maj 2016, 14:03

sigge skrev:
sigge skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Hvad der er sket med Niels Brinchs stemme. Det lyder ikke som noget der bare går i sig selv. Hans hoved er også svulmet op, synes jeg. Drikker han som et hul i jorden?

Og hvorfor er Suzanne Bjerrehuus begyndt at lyde som Hugo fra Eleva2eren?

Jeg tror, Susanne Bjerrehuus' stemme har ændret sig, efter hun har haft kræft. Jeg kan ikke huske, hvilken slags kræft, hun havde, så jeg ved ikke, om der er sammenhæng mellem de to ting. Men hendes nye, nasale stemme irriterer mig altså så meget, at jeg næsten ikke kan holde ud at høre Mads & Monopolet, når hun er med (og det er ikke kun pga. de ting, hun siger).

Nah, okay ifølge BT er det så bare, fordi hun er begyndt at gå til taletræning og bruger en ny teknik, der skulle være bedre for stemmen.

Så vil jeg tillade mig at være irriteret uden dårlig samvittighed (som jeg lidt havde, da jeg troede, det skyldtes sygdom).

Hun havde kræft i halsen og talte på en mærkelig og anstrengt måde bagefter. Derfor stemmetræningen
2
Whatever
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8510

Indlægaf 2SHY » 5. maj 2016, 14:32

FruDulle skrev:
sigge skrev:
sigge skrev:
Fyrst Eberhard skrev:Hvad der er sket med Niels Brinchs stemme. Det lyder ikke som noget der bare går i sig selv. Hans hoved er også svulmet op, synes jeg. Drikker han som et hul i jorden?

Og hvorfor er Suzanne Bjerrehuus begyndt at lyde som Hugo fra Eleva2eren?

Jeg tror, Susanne Bjerrehuus' stemme har ændret sig, efter hun har haft kræft. Jeg kan ikke huske, hvilken slags kræft, hun havde, så jeg ved ikke, om der er sammenhæng mellem de to ting. Men hendes nye, nasale stemme irriterer mig altså så meget, at jeg næsten ikke kan holde ud at høre Mads & Monopolet, når hun er med (og det er ikke kun pga. de ting, hun siger).

Nah, okay ifølge BT er det så bare, fordi hun er begyndt at gå til taletræning og bruger en ny teknik, der skulle være bedre for stemmen.

Så vil jeg tillade mig at være irriteret uden dårlig samvittighed (som jeg lidt havde, da jeg troede, det skyldtes sygdom).

Hun havde kræft i halsen og talte på en mærkelig og anstrengt måde bagefter. Derfor stemmetræningen

Var det ikke også fordi hun havde fået en masse strålebehandling, som havde påvirket hendes stemme? :gruble:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Lykke
Kort karma: 45
Likede indlæg: 720

Indlægaf Lykke » 5. maj 2016, 19:30

Når folk omtaler et land/sted, som et sted de har boet når det er fra 3 uger og op.

Altså jeg har rejst til Malawi, og været i 3 måneder, men det ville jeg nu ikke omtale, som et sted jeg har boet.
1
Brugeravatar
Novella
Kort karma: 334
Likede indlæg: 3764

Indlægaf Novella » 5. maj 2016, 19:50

Hvad er det man konfirmerer ved en borgerlig konfirmation? Jeg fatter ikke konceptet. Det lyder lige så selvmodsigende som en borgerlig dåb.
6
Lykke

Indlægaf Lykke » 5. maj 2016, 20:13

Rengøringstrådene. Jeg forstår det ikke. Om jeg skiftet mit håndklæde hver uge, eller hver 3.
Om jeg skiftet karklud 2 gange om dagen eller mindre. Hygiejne og sundhed er vel relativt. Jeg kender en del hvor deres mængde af rengøring osv er virkelig ringe. Men jeg spiser da gerne hos dem. Maden er jo varmet ordenligt.

At vaske en kniv i opvaskeren eller i hånden kan jo foregå på mange måder.

Bliver man et sundere menneske af at skifte karklud og badeforhæng konstance, eller hvad er det der foregår?

Jeg har aldrig fået dårlig mave over mad, eller over andre ting.
1
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Kort karma: 871
Likede indlæg: 11748

Indlægaf Dirtylittledevil » 5. maj 2016, 20:56

Hvad er det dog jeg har googlet, siden alle reklamerne pludselig viser mig geberit aquaclean toilettet :forvirret2:

Billede
2
The more I eat the butter I feel
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 5. maj 2016, 21:03

At Britney Spears der er 34 år har tabt hvalpefedtet :gruble:.

Hun er pænt slank, men jeg undrer mig sgu over bruges af ordet "hvalpefedt" når der er tale om en kvinde på 34.
5
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3882

Indlægaf Delfin » 5. maj 2016, 22:15

Om de ikke har glemt at rette opgavekalenderen. Det er da skolefridag i morgen ikke?
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 5. maj 2016, 22:48

Jeg forstår ikke hvorfor der efterlyser at købe malebøger af andre :gruble: Jeg gad da ikke købe andres bøger hvor der måske var malet i :forvirret: Og med porto oveni bliver det da dyrere end bare at bevæge sig ud i en boghandel eller et supermarked og vælge en ny
1

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 5. maj 2016, 22:49

Delfin skrev:Om de ikke har glemt at rette opgavekalenderen. Det er da skolefridag i morgen ikke?

Det var det ikke da jeg læste til Fys. Der havde vi heller ikke vinterferie
0

Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 393
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3882

Indlægaf Delfin » 5. maj 2016, 23:30

2SHY skrev:
Delfin skrev:Om de ikke har glemt at rette opgavekalenderen. Det er da skolefridag i morgen ikke?

Ok, så er det jo ikke sikkert, de har fri. Jeg må vel tage chancen og vække folket med risiko for at få et surt svar. :D
0
14 11 14 :banan:
Lykke

Indlægaf Lykke » 6. maj 2016, 04:23

Denne artikel
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 6. maj 2016, 05:15

Delfin skrev:
2SHY skrev:

Ok, så er det jo ikke sikkert, de har fri. Jeg må vel tage chancen og vække folket med risiko for at få et surt svar. :D

Better safe than sorry - også selvom man måske bliver upopulær uanset hvad :)
1

Brugeravatar
Novella
Kort karma: 334
Likede indlæg: 3764

Indlægaf Novella » 6. maj 2016, 10:40

Hvordan muslimske damer egentlig går til damefrisør? Jeg har aldrig set en damefrisør med blændede vinduer. Er det altid noget hjemmehalløj eller er der afskærmede frisører, jeg ikke har opdaget? :genert:
3
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 251
Likede indlæg: 3564

Indlægaf Lemonella » 6. maj 2016, 11:19

Lykke skrev:Rengøringstrådene. Jeg forstår det ikke. Om jeg skiftet mit håndklæde hver uge, eller hver 3.
Om jeg skiftet karklud 2 gange om dagen eller mindre. Hygiejne og sundhed er vel relativt. Jeg kender en del hvor deres mængde af rengøring osv er virkelig ringe. Men jeg spiser da gerne hos dem. Maden er jo varmet ordenligt.

At vaske en kniv i opvaskeren eller i hånden kan jo foregå på mange måder.

Bliver man et sundere menneske af at skifte karklud og badeforhæng konstance, eller hvad er det der foregår?

Jeg har aldrig fået dårlig mave over mad, eller over andre ting.

Jeg vil da gerne fortælle, hvorfor jeg skifter håndklæder og karklude og vasker badeforhænget. Det gør jeg fordi jeg får det godt af det og fordi jeg så ikke behøver gå i panik når nogen ringer og spørger om jeg giver kaffe om 10 minutter, eller de måske ikke ringer, men pludselig står udenfor og ringer på. :D

Jeg lider ikke af rengøringsvanvid. Som i overhovedet ikke. Jeg har lige nu nullermænd på gulvet i computerrummet, som burde have navne fordi de er så store, at man kan klappe dem på hovedet. :lol:
Man kan også skrive sit navn i støvet på mit skrivebord, men det er et sted, hvor mine gæster sjældent kommer, så det overlever jeg nok. :)
For mig handler det ikke om sundhed, medmindre vi taler om min mentale sundhed, som altså indbefatter min samvittighed og forvisning om, at uventede gæster godt kan gå på toilettet uden, at kigge på nussede håndklæder og mugbelagt badeforhæng. :)
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.

Tilbage til "Generelt"