Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 715
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6808

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Daine » 6. maj 2016, 11:26

Novella skrev:Hvordan muslimske damer egentlig går til damefrisør? Jeg har aldrig set en damefrisør med blændede vinduer. Er det altid noget hjemmehalløj eller er der afskærmede frisører, jeg ikke har opdaget? :genert:

Der er en kvindelig frisør i Holstebro, der holder specielt åbent et par aftner om måneder for muslimske kvinder. Så ruller hun gardinerne for salonens vinduer, så der ikke er nogen der kan kigge ind. Hun fortalte om det for nyligt i tv midtvest, det lød som en rigtig fin ide. Et par af hendes muslimske kunder blev også interviewet, de var rigtig glade for ordningen for de ville jo også gerne have lækkert hår :)
6
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10257

Indlægaf icelady » 6. maj 2016, 13:41

At dette kan kategoriseres som en "buket." En blomst? Og så ellers en ordentlig stak grønt, 2 pinde med chokolade-stykker og nogle hjerter...

Man skulle satme være blomsterhandler!
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8451

Indlægaf 2SHY » 6. maj 2016, 13:47

icelady skrev:At dette kan kategoriseres som en "buket." En blomst? Og så ellers en ordentlig stak grønt, 2 pinde med chokolade-stykker og nogle hjerter...

Det minder lidt om noget resteparty hvor man bare kyler lidt af det hele sammen. Jeg ville nok heller ikke kalde det en buket
3
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 495
Likede indlæg: 1900

Indlægaf Vira » 6. maj 2016, 16:05

icelady skrev:At dette kan kategoriseres som en "buket." En blomst? Og så ellers en ordentlig stak grønt, 2 pinde med chokolade-stykker og nogle hjerter...

Det er blevet meget moderne, at putte alt muligt i buketter, som vel og mærke ikke er blomster. Jeg synes det er lidt synd
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Vira
Kort karma: 495
Likede indlæg: 1900

Indlægaf Vira » 6. maj 2016, 16:15

At der findes så mange stiletter i ruskind. Er ruskind det nye sort, eller hvad? :gruble:
0
I'm not limited edition, I'm weird.
Brugeravatar
Dime
Kort karma: 356
Likede indlæg: 1428

Indlægaf Dime » 6. maj 2016, 16:53

Hvornår bliver sort det nye sort igen?
Jeg savner sort lidt...
1
Damn, I'm fucked...
- Dime, 1.52
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 639

Indlægaf Jailbird » 6. maj 2016, 18:20

Hvordan folk der snorker kan sove? Altså, når jeg er syg, så snorker jeg når jeg falder i søvn liggende. Dvs. jeg sover ca. 2 sekunder før det første snork og så vågner jeg.
/Inspireret af at jeg sjældent kan sove, fordi min OVERBO snorker :rulle:
0
Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 6. maj 2016, 18:34

At jeg ikek kan huske, hvad denne reklame reklamerede for: hvor en mand står på et torv, og ender med at sige "Det smager dejligt."

Hvilket firma? Produkt?

Jeg er totalt blank lige nu.
0
....

Brugeravatar
tjald62
Kort karma: 46
Geografisk sted: Randers NV
Likede indlæg: 492

Indlægaf tjald62 » 6. maj 2016, 20:42

At folk bliver ved med at poste det samme indlæg om og om igen inde i den lokale FB gruppe selv om at det bliver slettet igen og igen fordi det ender i mudderkastning :rulle:
1
Babsoman :ivrig: :slem:

Dagens ord: "anmeller"
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 422
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 5932

Indlægaf LadyFox » 6. maj 2016, 20:45

At uanset hvor mange gange jeg vasker mine hænder så stinker de af koriander! :badr:
0
I don't mean to be a diva, but some days you wake up and you're Barbara Streisand.
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 249
Likede indlæg: 3515

Indlægaf Lemonella » 7. maj 2016, 05:37

icelady skrev:At jeg ikek kan huske, hvad denne reklame reklamerede for: hvor en mand står på et torv, og ender med at sige "Det smager dejligt."

Hvilket firma? Produkt?

Jeg er totalt blank lige nu.

Er det en ny eller gammel reklame?

Den eneste reklame jeg kan huske som kommer lidt i nærheden, er en gammel reklame for Yoggi yoghurt, hvor manden siger "det smager godt ik'?"
1
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
icelady
Moderator

Indlægaf icelady » 7. maj 2016, 12:52

Randers Kommune...

Indtil for cirka 3 uger siden boede datteren hos sin bror. Hun flyttede så i bofællesskab og på borger.dk skriver hun adresseændring og hun får et par dage efter via mail kvittering for at de har modtaget hendes oplysninger om ny adresse.

I dag har hun så modtaget mail fra kommunen, dateret dags dato.... i mailen står bla dette afsnit:

Begrundelsen for den påtænkte afgørelse er, at Ydelseskontoret kan konstatere, at der bor mere end en voksen på adressen. Ydelseskontoret kan endvidere konstatere, at I ikke er slægtninge i ret op- og nedstigende linje eller søskende. På den baggrund vurderes det, at I har fælles husførelse og derfor er at betragte som samlevende, jf. definitionen i lov om børnetilskud og forskudsvis udbetaling af børnebidrag.

WTF?????? :stoned: :rulle:
1
....

Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 7. maj 2016, 14:54

Hvorfor jeg de sidste par uger har følt mig totalt nyforelsket i min mand :gruble:?

Anyways, det er sgu en dejlig fornemmelse både at elske og være forelsket på samme tid :lun:.
3
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 7. maj 2016, 15:59

Samano skrev:
ShuruQ skrev:Hvorfor jeg de sidste par uger har følt mig totalt nyforelsket i min mand :gruble:?

Anyways, det er sgu en dejlig fornemmelse både at elske og være forelsket på samme tid :lun:.

Svaret er forår :D

Det spiller sikkert ind. Dog tror jeg også det har noget at sige at vores forhold er som det er. Der er gået en periode fra oktober til april hvor jeg ikke så ham overhovedet og de sidste pae måneder af den periode tror jeg jeg gik i overlevelsesmode og lukkede ned for alt hvad der hed følelser (så meget jeg kunne) overfor ham hvor gensynet så åbnede op for det hele igen for fuld skrue :-D.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 7. maj 2016, 18:24

Jeg fatter som sædvanlig aldrig en skid.

"Niqab-gate", "bordkort-gate". Hvorfor gate, hvad menes der?
0

Tilbage til "Generelt"