Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2311

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Studsgaard » 10. maj 2016, 16:33

Et arengement trivselsambasadørene på skolen har lavet.

Det går ud på at mini-SFO (før skole børnene) 0,1 og 2 klasserne samt deres familier skal mødes til et trivselsløb med poster rundt om skolen og i byen.
Det foregår en torsdag fra 16.30 til 19 hvor det afsluttes med noget fællesspisning (pølsehorn og pizzasnegle) som deltagerne bedes hjælpe med at donere.

Jeg syntes både aktiviteten, tidspunktet og maden ikke er så gennemtænkt.
Børnene er trætte torsdag på det tidspunkt. Tror de færreste syntes det er sjovt at gå 3-6 km på det tidspunkt hvor de fleste er trætte og sultne.
Angående maden, så skal næsten alle jo have med hvis det er meningen man skal spise sig mætte. Ellers skal man hjem og fodre familien af bagefter.

Jeg går meget op i at støtte op om fællesskabet og skolelivet. Men det her har jeg det svært med.
0
Muddi
Kort karma: 58
Likede indlæg: 192

Indlægaf Muddi » 11. maj 2016, 04:44

Jeg blev interviewet til Tv midt/vest igår, og lige nu undrer jeg mig over, hvad hulen det egentlig var jeg fik sagt :genert: :gruble:
0
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8466

Indlægaf 2SHY » 11. maj 2016, 12:19

Gad vide om nogle af de pakker jeg venter på også ligger på det bånd der :gruble: Eller om nogle af mine kommende ender der
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 11. maj 2016, 19:45

Sidder og ser "Sygeligt rengøringsvanvid".

Der er den her kvinde der lader sit badekar stå i blød i ren klorin natten over hver nat. Fred med det. Hun fortæller så videre at hun hver søndag giver sine børn et antibakterielt bad. Så siger hun gudhjælpemig at hun vasker sin lille datters hår i klorinvandet for at undgå hun får lus.

SAY WHAT? Det kan sgu da ikke være særligt sundt :tie:.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 256
Likede indlæg: 4261

Indlægaf Flora » 11. maj 2016, 19:56

Daine skrev:At det at sjippe er så svært? Jeg har forsøgt at sjippe og 9 ud af 10 gange gik der kludder i det inden jeg havde talt mere end 2 hop :genert: Nåede til sidst 15 og så skyndte jeg mig ind, tomatrød i hovedet af anstrengelse. Jeg kan åbenbart ikke hoppe ret godt :pinligt:

Øvelse gør mester. Det er bare at køre på, så er du sjippeekspert på ingen tid :P
1
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
Daine
Kort karma: 717
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 6836

Indlægaf Daine » 11. maj 2016, 20:00

Flora skrev:
Daine skrev:At det at sjippe er så svært? Jeg har forsøgt at sjippe og 9 ud af 10 gange gik der kludder i det inden jeg havde talt mere end 2 hop :genert: Nåede til sidst 15 og så skyndte jeg mig ind, tomatrød i hovedet af anstrengelse. Jeg kan åbenbart ikke hoppe ret godt :pinligt:

Øvelse gør mester. Det er bare at køre på, så er du sjippeekspert på ingen tid :P

Jeg håber du har ret, for ellers er det pænt pinlig :lol:
1
"It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession of a good fortune must be in want of a wife."
"Stol aldrig på et menneske, der ingen bøger har."
Brugeravatar
gossip
Kort karma: 6
Likede indlæg: 90

Indlægaf gossip » 11. maj 2016, 20:12

At tråden om stofbind har ligget under "nye indlæg" i ugevis, og nu er oppe på 19(!) sider.
3
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 11. maj 2016, 20:14

gossip skrev:At tråden om stofbind har ligget under "nye indlæg" i ugevis, og nu er oppe på 19(!) sider.

Det sad jeg også og grublede over den anden dag :gruble:.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 610
Likede indlæg: 3402

Indlægaf FruDulle » 11. maj 2016, 20:21

ShuruQ skrev:Sidder og ser "Sygeligt rengøringsvanvid".

Der er den her kvinde der lader sit badekar stå i blød i ren klorin natten over hver nat. Fred med det. Hun fortæller så videre at hun hver søndag giver sine børn et antibakterielt bad. Så siger hun gudhjælpemig at hun vasker sin lille datters hår i klorinvandet for at undgå hun får lus.

Og jeg troede at jeg var hysterisk med rengøring :8: Det er lige en tand i overkanten det der. Stakkels barn.
0
Whatever
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 11. maj 2016, 20:25

FruDulle skrev:
ShuruQ skrev:Sidder og ser "Sygeligt rengøringsvanvid".

Og jeg troede at jeg var hysterisk med rengøring :8: Det er lige en tand i overkanten det der. Stakkels barn.

Samme her. Jeg sidder og føler mig hel normal når jeg ser det program :lol:.

Men ja, det er jo sygeligt i udpræget grad.
1
Brugeravatar
gossip

Indlægaf gossip » 11. maj 2016, 22:03

ShuruQ skrev:
gossip skrev:At tråden om stofbind har ligget under "nye indlæg" i ugevis, og nu er oppe på 19(!) sider.

Ja det er helt skørt, så populært det er at debatere :stoned:

(sagde hun, uden overhovedet at have læst tråden)
0
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 11. maj 2016, 22:05

gossip skrev:
ShuruQ skrev:

Når nu vi er ved det har længden på tråden om menstruationskoppen også undret mig flere gange :gruble:.
0
Brugeravatar
gossip

Indlægaf gossip » 11. maj 2016, 22:10

ShuruQ skrev:
gossip skrev:
ShuruQ skrev:

Når nu vi er ved det har længden på tråden om menstruationskoppen også undret mig flere gange :gruble:.

Der er simpelthen for mange kvinder på denne debat ;)
3
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 389
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3862

Indlægaf Delfin » 11. maj 2016, 22:22

Rakel skrev:
Samano skrev::
Rakel skrev:At knapt 10 km taxatur i Danmark koster 300kr. Det er seriøst vanvid. Ved frokosttid endda.

Jeg synes så nærmest det lyder billigt efter danskenstandarder.

Nå. Jeg forstår godt, hvorfor Uber med flere har vind i sejlene til de priser.

Sidst jeg kørte en længere tur var for ca 10 år siden, og der gav jeg ca. 350 kr for at køre lidt over 20 km, så de priser har da taget et gevaldigt ryk siden dengang. :ad!: Jeg bør nok revidere min forestilling om, hvad en tur på skadestuen koster.
0
14 11 14 :banan:
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 389
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 3862

Indlægaf Delfin » 11. maj 2016, 22:23

HappyPaww skrev:Malebøger til voksne - vel de såkaldte mandalaer. Ja ja, det er sikkert fint afstressende tidsfordriv, men facebook-grupper, og fremvisning af de sider man har farvelagt er altså mærkeligt. En 8-årig kan jo gøre det?! Jeg forstår der ikke...

Så har du ikke set, hvad nogle af dem kan præstere. Der er en tråd herinde et sted.
1
14 11 14 :banan:

Tilbage til "Generelt"