Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Whoosh » 17. maj 2016, 12:11

2SHY skrev:Jeg har tilbage i min 10. klasse/start gym tid haft en neglelak der skulle dufte af chokolade. 1: Det gjorde den ikke og jeg ved den dag i dag ikke hvad den lugtede af. 2: But why? Hvem gider sniffe sine egne eller andres negle? :tie:

Det gør i hvert fald næsepilleri lidt mere spændende. :slem:
3
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 938
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 8451

Indlægaf 2SHY » 17. maj 2016, 12:12

Whoosh skrev:
2SHY skrev:Jeg har tilbage i min 10. klasse/start gym tid haft en neglelak der skulle dufte af chokolade. 1: Det gjorde den ikke og jeg ved den dag i dag ikke hvad den lugtede af. 2: But why? Hvem gider sniffe sine egne eller andres negle? :tie:

Det gør i hvert fald næsepilleri lidt mer og spændende. :slem:

:nerve:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Whoosh
Moderator
Kort karma: 333
Likede indlæg: 2954

Indlægaf Whoosh » 17. maj 2016, 12:23

Flora skrev:Jeg så en bodyshampoo med chokoladeduft i dag. Jeg undrer mig over hvem der har tænkt det var en god idé. Altså jeg kan godt lide chokolade, men at stå og vaske mig i det (eller noget der lugter som), det synes jeg faktisk ikke virker særlig lækkert :wacko:

Jeg kom til at købe en bodyshampoo med karamelduft, så der var lige en periode hvor "karamellen" var ekstra sød. :lol2:
5
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 254
Likede indlæg: 4232

Indlægaf Flora » 17. maj 2016, 12:26

Whoosh skrev:
Flora skrev:Jeg så en bodyshampoo med chokoladeduft i dag. Jeg undrer mig over hvem der har tænkt det var en god idé. Altså jeg kan godt lide chokolade, men at stå og vaske mig i det (eller noget der lugter som), det synes jeg faktisk ikke virker særlig lækkert :wacko:

Jeg kom til at købe en bodyshampoo med karamelduft, så der var lige en periode hvor "karamellen" var ekstra sød. :lol2:

:lol:
0
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 317
Likede indlæg: 3404

Indlægaf dgd2007 » 17. maj 2016, 12:40

Det ved jeg da ikke ...hvis du nu samtidig fik sådan et lidt mulat-agtig skær, så kunne det måske være meget kønt? :D
0
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 254
Likede indlæg: 4232

Indlægaf Flora » 17. maj 2016, 12:47

dgd2007 skrev:

Det ved jeg da ikke ...hvis du nu samtidig fik sådan et lidt mulat-agtig skær, så kunne det måske være meget kønt? :D

Så tror jeg faktisk jeg foretrækker mine blege stænger :lol:
1
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 553
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 10258

Indlægaf icelady » 17. maj 2016, 15:47

At FB åbenbart har indført at man kan have en ordstyrer i en gruppe???
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Jailbird
Kort karma: 57
Likede indlæg: 639

Indlægaf Jailbird » 17. maj 2016, 16:06

ShuruQ skrev:Om KIMs de gule snackchips har ændret smag eller om mine smagsløg har fået solstik :gruble:.

Sådan noget må du ikke engang sige for sjov, det er mine yndlingschips. Nu er jeg jo nødt til at købe nogen.
0
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 17. maj 2016, 16:28

Jailbird skrev:
ShuruQ skrev:Om KIMs de gule snackchips har ændret smag eller om mine smagsløg har fået solstik :gruble:.

Sådan noget må du ikke engang sige for sjov, det er mine yndlingschips. Nu er jeg jo nødt til at købe nogen.

Undskyld :genert:.

Jeg har i fået dem længe, plejer at være glad for dem, men synes ikke de var som ellers, måske bare mig der husker forkert. De grønne smager dog som de plejer.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 17. maj 2016, 21:04

Hvorfor nogle tænker more is more. Der er i hvert fald et par kvinder her hvor jeg gerne ville have pillet et par lag øjenmakeup af :8:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Brugeravatar
Studsgaard
Kort karma: 194
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 2288

Indlægaf Studsgaard » 17. maj 2016, 22:37

2SHY skrev:Hvorfor nogle tænker more is more. Der er i hvert fald et par kvinder her hvor jeg gerne ville have pillet et par lag øjenmakeup af :8:

Hvor mage billeder har du taget af tv'et for at få dem her?
Det er ikke negativt ment, syntes bare selv ikke det er det letteste at få taget billeder af tv'et- og så jar du klaret både med åbne og lukkede øjne :D :gogo:
2
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 17. maj 2016, 22:45

Studsgaard skrev:
2SHY skrev:Hvorfor nogle tænker more is more. Der er i hvert fald et par kvinder her hvor jeg gerne ville have pillet et par lag øjenmakeup af :8:

Hvor mage billeder har du taget af tv'et for at få dem her?
Det er ikke negativt ment, syntes bare selv ikke det er det letteste at få taget billeder af tv'et- og så jar du klaret både med åbne og lukkede øjne :D :gogo:

:lol: Hvordan kan det være negativt? :lol: Jeg kunne nøjes med 6 stk :) 4 af hende med det overraskede look og 2 af hende med den lilla krigsmaling :)
2

Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 123
Likede indlæg: 1447

Indlægaf Badesandalen » 18. maj 2016, 05:27

De der unger i min opgang har været ude og lege siden klokken 7, og de var i fuld gang da jeg faldt i søvn lidt i 12. Sover de aldrig? :gruble:
0
Har brugt for lang tid på' gå rundt og dukke mig
Lukket døre til de rum hvor der var spejl
Skiftet kurs, nu' jeg forenet med mine fejl
De' jo o-o-o-o-o-o-okay

Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 7794

Indlægaf ShuruQ » 18. maj 2016, 05:57

:lol:.

Great minds think alike. Jeg så det også i går og overvejede at tage billeder og lægge ind, men jeg var for doven.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
2SHY

Indlægaf 2SHY » 18. maj 2016, 05:59

ShuruQ skrev:

:lol:.

Great minds think alike. Jeg så det også i går og overvejede at tage billeder og lægge ind, men jeg var for doven.

De lignede jo nogen der havde fået tæsk :8: Og at hende den blonde hele tiden så overrasket ud i stil med :ad!: hjalp absolut ikke på sagen :tie:
1

Tilbage til "Generelt"