Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Rikke
Kort karma: 388
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 3438

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Rikke » 29. maj 2016, 20:16

Guldlok skrev:
Rikke skrev:Jeg har engang fået min højre brystvorte i klemme i en værktøjskasse, så jeg går altså helst heller ikke uden :genert:

Hvordan sker det? :genert:

Og lidt :lol: sorry .. :blush:

Jeg stod med værktøjskassen på køkkenbordet og ledte efter noget i den. Kunne ikke finde det, så jeg ville lige kigge BAG værktøjskassen. Lænede mig ind over den, lukkede låget, trykkede det ned med den ene underarm. Og... Av :genert:
1
:whip:
Brugeravatar
down.boy
Kort karma: 37
Geografisk sted: Silkebronx
Likede indlæg: 153

Indlægaf down.boy » 29. maj 2016, 20:27

Rikke skrev:Jeg stod med værktøjskassen på køkkenbordet og ledte efter noget i den. Kunne ikke finde det, så jeg ville lige kigge BAG værktøjskassen. Lænede mig ind over den, lukkede låget, trykkede det ned med den ene underarm. Og... Av :genert:

:lol: :lol: Må... stoppe... med... :lol: at tænke.... :lol: i billeder... :lol: :klap:

Arj altså... det er jo ikke spor sjovt *fnis* ...medmindre man har set "filmen" som jeg lige har :genert: :lol:
2
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1080
Likede indlæg: 7918

Indlægaf ShuruQ » 29. maj 2016, 20:37

down.boy skrev:
Rikke skrev:Jeg stod med værktøjskassen på køkkenbordet og ledte efter noget i den. Kunne ikke finde det, så jeg ville lige kigge BAG værktøjskassen. Lænede mig ind over den, lukkede låget, trykkede det ned med den ene underarm. Og... Av :genert:

:lol: :lol: Må... stoppe... med... :lol: at tænke.... :lol: i billeder... :lol: :klap:

Arj altså... det er jo ikke spor sjovt *fnis* ...medmindre man har set "filmen" som jeg lige har :genert: :lol:

Jeg har også set filmen for mig flere gange siden beskrivelsen og jeg ved præcis hvad du mener. Samtidig sidder jeg og får dårlig samvittighed fordi jeg levende kan forestille mig hvor ondt det må have gjort :genert:.

Det "eneste" jeg selv har gjort er at jeg flere gange, mens jeg har lagt mascara, har fået svitset den ene babs fordi jeg har lænet mig ind mod spejlet og ramt vandhanen der selvfølgelig lige har været tændt med varmt vand. Af skade bliver man klog, så jeg sørger for at slutte af med kold vand inden jeg eventuelt læner mig ind mod armaturet :-D.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Delfin
Kort karma: 480
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 5647

Indlægaf Delfin » 29. maj 2016, 21:08

Skralde skrev:I får mig til at undre mig over, hvorfor så mange kvinder elsker at rende uden bh på :gruble: Jeg hader at have dem i fri "dressur" - sidste gang jeg praktiserede det, havnede de i suppen :blush:

Jeg har aldrig haft mine klemme nogen steder, ej heller i maden :D

Jeg synes bare, den er træls. Lige meget hvor godt den sidder, snærer den her og der og alle vegne, især når jeg bliver fugtig af varmen. De er også temmelig tunge, så det snærer også ned i skuldrene, og det hjælper altså på det hele, når de får lov at svinge i fri dressur. Det er nogenlunde det første, jeg gør, når jeg træder ind ad døren.

Sikke et emne :D
4
14 11 14 :banan:
Smiling_Goat
Kort karma: 553
Likede indlæg: 7774

Indlægaf Smiling_Goat » 29. maj 2016, 21:19

Jeg forstår simpelthen ikke, hvad der får nogle voksne mennesker til at spille høj musik for åbne vinduer kl. 23 en hverdagsaften.

De må da vide, at de generer folk. Det her lyder formentligt som slet skjult brok, men det er det faktisk ikke. Det er en oprigtig undren. Hvad pokker siger man til sig selv for art retfærdiggøre den slags adfærd? Sådan soleklar generende adfærd. Er de virkelig bare slet ikke opmærksomme på, hvor irriterende de er? Jeg nægter at tro, de er ligeglade. Alle vil opføre sig ordentligt, så de siger et eller andet til sig selv, der får dem til at føle, adfærden er okay. Men hvad?
4
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1463
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 12722

Indlægaf kidkomb » 29. maj 2016, 22:26

Mine bryster er i dørhåndtagshøjde og jeg kan ikke tælle på to hænder, hvor mange gange jeg har haft blodudtrækninger på areola, fordi dørhåndtaget "hev fat i" min ene pat.
1
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan åbenbart ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1113
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10486

Indlægaf Fru Sunshine » 30. maj 2016, 04:26

Mine dutter er så lange og trælse, at de svinger i utakt, hvis de bliver sluppet løs - og gør ondt.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Suzan
Kort karma: 9
Likede indlæg: 196

Indlægaf Suzan » 30. maj 2016, 05:06

Det er nævnt før, men jeg undrer mig ofte over de der underlige Facebook-opslag som man skal "kopiere, ikke dele" ( hvis man er en rigtig ven. 95 % vil jo ikke :stoned: :-D )

Hvorfor hvorfor hvorfor?
2
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1080
Likede indlæg: 7918

Indlægaf ShuruQ » 30. maj 2016, 05:13

Suzan skrev:Det er nævnt før, men jeg undrer mig ofte over de der underlige Facebook-opslag som man skal "kopiere, ikke dele" ( hvis man er en rigtig ven. 95 % vil jo ikke :stoned: :-D )

Hvorfor hvorfor hvorfor?

Jeg fatter det heller ikke, som i virkelig ikke :gruble:.

Kan vi ikke aftale at hvis du finder ud af hvorfor før mig så giver du lige et praj og vice versa :genert:?
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Suzan
Kort karma: 9
Likede indlæg: 196

Indlægaf Suzan » 30. maj 2016, 05:30

Helt klart!
0
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 326
Likede indlæg: 4575

Indlægaf Lemonella » 30. maj 2016, 05:47

Skralde skrev:I får mig til at undre mig over, hvorfor så mange kvinder elsker at rende uden bh på :gruble: Jeg hader at have dem i fri "dressur" - sidste gang jeg praktiserede det, havnede de i suppen :blush:

Jeg hader af et godt hjerte, at have "seletøj" på. Det strammer og jeg føler, jeg ikke kan trække vejret.
Nu har jeg så heller ikke verdens største brystparti (85 b/c) og selvom de med tiden, er rykket lidt mere syd på, så render jeg altså ikke rundt og får dem i klemme nogen steder eller dypper dem i suppen. :lol:

Apropos det med, at der sker ulykker med lange bryster, så har jeg en veninde der har fået et brystløft. Hun fortalte mig, med et stort grin, at de lukkede for afløbet i brusekabinen. :lol:
3
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 397
Likede indlæg: 5631

Indlægaf Angelina » 30. maj 2016, 05:52

Mine havner ikke i noget, de er blot to flade hudposer ... og det første jeg gør når jeg træder ind af dørren derhjemme er at smide bh'en -..
3
~indsæt smart signatur her~
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 326
Likede indlæg: 4575

Indlægaf Lemonella » 30. maj 2016, 06:57

Hvad man egentlig kalder en kvindelig udgave af en drengerøv? :gruble:
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 315
Likede indlæg: 7252

Indlægaf Fyrst Eberhard » 30. maj 2016, 07:47

Lemonella skrev:Hvad man egentlig kalder en kvindelig udgave af en drengerøv? :gruble:

Linda P ?
6
Peace!
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1123
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 10410

Indlægaf 2SHY » 30. maj 2016, 07:56

Fyrst Eberhard skrev:
Lemonella skrev:Hvad man egentlig kalder en kvindelig udgave af en drengerøv? :gruble:

Linda P ?

Connie?
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:

Tilbage til "Generelt"