Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 308
Likede indlæg: 6844

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Fyrst Eberhard » 30. maj 2016, 07:47

Lemonella skrev:Hvad man egentlig kalder en kvindelig udgave af en drengerøv? :gruble:

Linda P ?
7
Peace!
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1102
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9902

Indlægaf 2SHY » 30. maj 2016, 07:56

Fyrst Eberhard skrev:
Lemonella skrev:Hvad man egentlig kalder en kvindelig udgave af en drengerøv? :gruble:

Linda P ?

Connie?
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 313
Likede indlæg: 4371

Indlægaf Lemonella » 30. maj 2016, 07:58

2SHY skrev:
Fyrst Eberhard skrev:

Linda P ?

Connie?

Jeg tror min rigtig gode veninde Conni, vil blive lidt sur, hvis jeg gik rundt og kaldte mig en "Connie" :lol:
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1102
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9902

Indlægaf 2SHY » 30. maj 2016, 08:00

Lemonella skrev:
2SHY skrev:
Fyrst Eberhard skrev:

Linda P ?

Connie?

Jeg tror min rigtig gode veninde Conni, vil blive lidt sur, hvis jeg gik rundt og kaldte mig en "Connie" :lol:

Ja jeg ved godt den ikke er heldig :blush: Det er mere fordi vi hjemme hos mig kalder en drengerøv en Brian
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 313
Likede indlæg: 4371

Indlægaf Lemonella » 30. maj 2016, 08:16

2SHY skrev:
Lemonella skrev:
2SHY skrev:
Fyrst Eberhard skrev:

Linda P ?

Connie?

Ja jeg ved godt den ikke er heldig :blush: Det er mere fordi vi hjemme hos mig kalder en drengerøv en Brian

Jeg har netop læst mig til, at ordet "drengerøv", efterhånden er blevet en helt okay betegnelse for en voksen mand med interesser for hurtige biler og den slags. En "brian", skulle så være den negative betegnelse. Så var det jo jeg undrede mig over, hvad det kvindelige modstykke hed.

Jeg er interesseret i biler og jeg læser Motor. Jeg ser "drengerøvs"-film. Jeg spiller computerspil (WoW). Jeg ser fodbold og en masse andet sport. Jeg foretrækker, at drikke øl af flasken. Jeg er en god bøvser og griner gerne af mine egne vittigheder :D Husets værktøjskasse er min. Jeg samler møbler, hænger billeder op, renser afløb, skifter pakninger etc.

Det er vi mange piger/kvinder der gør, men vi er jo ikke "drengerøve". Så hvad kalders vi så? :)
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 878
Likede indlæg: 4969

Indlægaf FruDulle » 30. maj 2016, 09:02

kidkomb skrev:Mine bryster er i dørhåndtagshøjde og jeg kan ikke tælle på to hænder, hvor mange gange jeg har haft blodudtrækninger på areola, fordi dørhåndtaget "hev fat i" min ene pat.

Jeg tænkte, at du må have ekstremt lange kasser. Og forstod det ikke helt for de måtte jo være nærmest en 1/2 meter lange :8: indtil det gik op for mig at det måske din højden der gør det :rulle: :D
2
Whatever
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 1413
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 12221

Indlægaf kidkomb » 30. maj 2016, 09:06

FruDulle skrev:
kidkomb skrev:Mine bryster er i dørhåndtagshøjde og jeg kan ikke tælle på to hænder, hvor mange gange jeg har haft blodudtrækninger på areola, fordi dørhåndtaget "hev fat i" min ene pat.

Jeg tænkte, at du må have ekstremt lange kasser. Og forstod det ikke helt for de måtte jo være nærmest en 1/2 meter lange :8: indtil det gik op for mig at det måske din højden der gør det :rulle: :D

Tjek, ikke ret lang er jeg :lol:
0
Walk tall and cry with dignity.
Jeg kan ikke korrekturlæse inden jeg trykker "udfør". Derfor er der altid rettet i mine indlæg.
Brugeravatar
FruDulle
Kort karma: 878
Likede indlæg: 4969

Indlægaf FruDulle » 30. maj 2016, 09:07

kidkomb skrev:
FruDulle skrev:

Tjek, ikke ret lang er jeg :lol:

Det glæder mig at du ikke har en 1/2 meter lange bryster :D
4
Whatever
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Kort karma: 36
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 536

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 30. maj 2016, 09:28

At et forslag fra én enkelt medarbejder om at vores brød i kantinen skal være skiveskåret, nu har resulteret i at 3-4 sekretære m.m. er blevet involveret, der er blevet skrevet frem og tilbage med madleverandøren i ugevis, og kantinedamen havde nær mistet sit job.
Igen; pga. et forslag fra én fucking medarbejder.

Det handler i øvrigt om hygiejne, da den pågældende medarbejder mente at vi ikke alle skulle røre ved samme brødkniv...har denne smarte medarbejder (eller dem der har godkendt forslaget) tænkt over at vi altså har buffet?? Brødkniven er jo for fanden det mindste problem.
Hvis de endelig skulle gøre noget, så skulle de invitere en ind for at give alle medarbejdere et kursus i håndhygiejne.
1
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1073
Likede indlæg: 7866

Indlægaf ShuruQ » 30. maj 2016, 10:38

Jeg har fået et brev fra Telia om at min abonnement stiger med 19 kr.

Fair nok. Hvis ikke det var fordi jeg altid på nær et par måneder kun har været kunde hos Telenor. Jeg var ved et andet selskab i nogle måneder helt tilbage i 2011, kan godt have været Telia. Men jeg har ikke betalt noget til dem i årevis, nummeret der er påklistret brevet kan jeg heller ikke genkende. Altså der står at jeg indtil nu har betalt x antal kroner månedligt men at det nu stiger. Skal have ringet til dem, men det er fandeme sært :stoned:.
0
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 1656
Likede indlæg: 9209

Indlægaf Wizzze » 30. maj 2016, 16:46

Hvorfor passer antallet af pølser i en pose aldrig med antallet af brød i en pakke?? :gruble:
3
Do as I say! :whip:
Guldfisk
Kort karma: 54
Likede indlæg: 1264

Indlægaf Guldfisk » 30. maj 2016, 16:54

Lemonella skrev:
2SHY skrev:
Lemonella skrev:
2SHY skrev:
Fyrst Eberhard skrev:

Linda P ?

Connie?

Jeg har netop læst mig til, at ordet "drengerøv", efterhånden er blevet en helt okay betegnelse for en voksen mand med interesser for hurtige biler og den slags. En "brian", skulle så være den negative betegnelse. Så var det jo jeg undrede mig over, hvad det kvindelige modstykke hed.

Jeg er interesseret i biler og jeg læser Motor. Jeg ser "drengerøvs"-film. Jeg spiller computerspil (WoW). Jeg ser fodbold og en masse andet sport. Jeg foretrækker, at drikke øl af flasken. Jeg er en god bøvser og griner gerne af mine egne vittigheder :D Husets værktøjskasse er min. Jeg samler møbler, hænger billeder op, renser afløb, skifter pakninger etc.

Det er vi mange piger/kvinder der gør, men vi er jo ikke "drengerøve". Så hvad kalders vi så? :)

I gamle dage var det vel en drengepige, men eftersom det fastholder nogle traditionelle kønsroller på en træls måde, må det være dømt ude.
Så der er frit spil for at opfinde noget nyt.

Ellers er der Petrolhead, sportstosset, Brian-type, plat, handy, gør-det-selv-type, håndværkertype, prol eller bare barnlig, der ikke dækker det samlede billede, men dog nogen facetter. Og du skal ikke tage dig af, at nogen af dem er fornærmende, det er bare alt, jeg lige kunne komme i tanke om som association fra drengerøv - ikke rettet mod dig personligt.
2
Brugeravatar
Mani
Kort karma: 183
Likede indlæg: 1967

Indlægaf Mani » 30. maj 2016, 18:43

Wizzze skrev:Hvorfor passer antallet af pølser i en pose aldrig med antallet af brød i en pakke?? :gruble:

Fordi der også skal være til en kradser :danse:
4
'At some point you just have to let go of what you thought should happen and live in what is happening'
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1073
Likede indlæg: 7866

Indlægaf ShuruQ » 31. maj 2016, 08:06

Hvorfor folk fra callcentre taler i det der overgearede toneleje. Jeg ved ikke om det skal forestille at være en salgsteknik, men det har altså den stik modsatte effekt på mig. Hvis du vil tale med mig så tal normalt :rulle:.

Var lige en der ringede angående de nye elregler. Nåede ikke at høre mere, knaldede røret på fordi jeg allerede var ved at kaste op pga tonelejet.
1
I have a dream called Palestine, Israel called a nightmare. Alas, the reality is a nightmare for those who dream.
Brugeravatar
paint
Kort karma: 164
Likede indlæg: 4343

Indlægaf paint » 31. maj 2016, 11:08

"Kvinder skræmt fra vid og sans af 'fantommand': Hvem er manden bundet på hænder og fødder med kæder?"

"Hun kom gående i skoven, og pludselig i skovbunden fik hun øje på et menneske klædt i en stramtsiddende sort fantomdragt med rødt tape viklet rundt om hovedet, blåt tape viklet stramt rundt om knæene og hænderne bagbundet. Vedkommende lå og rokkede frem og tilbage i skovbunden og jamrede."
http://lokalavisen.dk/kvinder-skraemt-f ... terseneste

Billede

Måske har jeg set for mange fantasifulde film, men jeg kom umiddelbart til at at tænke på film som '12 Monkeys" og andre lignende film hvor folk fra fremtiden slipper væk og dukker op hos os, og skræmmer livet af sagesløse mennesker. :ad!: :gruble:
2
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen

Tilbage til "Generelt"