Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Kommodedyret
Kort karma: 521
Likede indlæg: 4100

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Kommodedyret » 31. maj 2016, 15:10

paint skrev:"Kvinder skræmt fra vid og sans af 'fantommand': Hvem er manden bundet på hænder og fødder med kæder?"

"Hun kom gående i skoven, og pludselig i skovbunden fik hun øje på et menneske klædt i en stramtsiddende sort fantomdragt med rødt tape viklet rundt om hovedet, blåt tape viklet stramt rundt om knæene og hænderne bagbundet. Vedkommende lå og rokkede frem og tilbage i skovbunden og jamrede."
http://lokalavisen.dk/kvinder-skraemt-f ... terseneste

Billede

Måske har jeg set for mange fantasifulde film, men jeg kom umiddelbart til at at tænke på film som '12 Monkeys" og andre lignende film hvor folk fra fremtiden slipper væk og dukker op hos os, og skræmmer livet af sagesløse mennesker. :ad!: :gruble:

Det er sikkert en blotter med forskellige sidediagnoser, øh jeg mener fetisher.

Nogen burde prikke ham på skulderen og informere ham om at den slags griseri hører til ude på vestegnen i stedet, nærmere betegnet stranden mellem Ishøj og Hundige. :lol: :stoned:
0
Stop hoarding nuts, budgies! You don't even like them!
Brugeravatar
Badesandalen
Kort karma: 177
Likede indlæg: 2039

Indlægaf Badesandalen » 31. maj 2016, 15:27

At mit ene øje føles vildt træt, mens det andet er lysvågen. :stoned:
0
"One of the pigeons turned out to be a pinecone."

Smiling_Goat
Kort karma: 563
Likede indlæg: 8188

Indlægaf Smiling_Goat » 31. maj 2016, 16:13

Min overordnedes geniale råd til forbedring af min kundekontakt. "Når du snakker med en jyde, så tal lidt jysk" sagde han

Jeg er fra Randers. Født og opvokset. Hvis jeg ikke taler jysk nu, kommer det aldrig til at ske.
9
Smiling_Goat
Kort karma: 563
Likede indlæg: 8188

Indlægaf Smiling_Goat » 31. maj 2016, 16:53

Samano skrev:
Smiling_Goat skrev:Min overordnedes geniale råd til forbedring af min kundekontakt. "Når du snakker med en jyde, så tal lidt jysk" sagde han

Jeg er fra Randers. Født og opvokset. Hvis jeg ikke taler jysk nu, kommer det aldrig til at ske.

Du ved ordentlig jysk.
Og ikke en af de mest hadet versioner :lol:

Jeg taler ikke randrusiansk :evil: .. Jeg har kæmpet imod det skidt hele mit liv - med succes lyder det til :P
0
Brugeravatar
ShuruQ
Kort karma: 1130
Likede indlæg: 8326

Indlægaf ShuruQ » 31. maj 2016, 19:21

Sidder og ser Documania - En seriemorders bekendelser. Om Thomas Quick aka Sture Bergwall.

1: Hvorfor jeg aldrig har hørt om den sag før når den er så omfattende.

2: Hvorfor de kalder det for Sveriges største justitsmord at han blev dømt fordi alene fordi der ikke er tekniske beviser når manden selv her mange, mange år efter sidder og fortæller om hvad har gjort.

Det ville da være værre hvis han gik fri pga manglende beviser på trods af tilståelse og han så var gået ud og fortsat :gruble:.
0
رمضان مبارك
تقبل الله منا ومنكم صالح الاعمال!
Karkluden
Kort karma: 255
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2528

Indlægaf Karkluden » 31. maj 2016, 19:44

IrmaPigen skrev:
Novella skrev:
IrmaPigen skrev:
Frk._Strawberry skrev:Hvordan ejendomsmæglere kan have så lidt tid..
Vi er igang med at kigge på hus og har indtil videre haft 4 i kikkerten - ved alle fire (!) har det været et KÆMPE problem at aftale en fremvisning og de fremvisninger vi har været til, er allernødigst presset ind mellem nogle andreaftaler - vi ringer for pokker og beder om fremvisning ugen efter?!
Vil de sælge huse eller sælge huse ikke? For så må de sgu da ansætte flere mæglere, hvis de allesammen (flere ejendomsmægler-selskaber..) har så travlt..

Ligesom så mange andre, så kan I sikkert først efter kl. 16.

Hvis det er der, folk kan, må de da tilrettelægge arbejdstiden efter det. Og så må folk vel fucke ud af deres hjem om aftenen, hvis de vil sælge.

Mæglere er også mennesker med familie og børn. Og det er sælgerne også.

Du kunne måske overveje at tage lidt fri f.eks. et par timer ekstra omkring frokost eller en hel dag.

I forvejen har ejendomsmæglere stort set aldrig en to dages weekend. For de arbejder hver søndag.

Der er sgu da mange andre med familier, børn osv, der arbejder søndage og aften. Og jul, påske, pinse, sommerferie, nat osv osv osv. Fordi behovet for fx læger eller sikkerhedsvagter ikke slutter kl 17.30. Så selvfølgelig KUNNE ejendomsmæglere også det, hvis de ville.
6
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
paint
Kort karma: 184
Likede indlæg: 5465

Indlægaf paint » 31. maj 2016, 20:44

Kommodedyret skrev:
paint skrev:"Kvinder skræmt fra vid og sans af 'fantommand': Hvem er manden bundet på hænder og fødder med kæder?"

"Hun kom gående i skoven, og pludselig i skovbunden fik hun øje på et menneske klædt i en stramtsiddende sort fantomdragt med rødt tape viklet rundt om hovedet, blåt tape viklet stramt rundt om knæene og hænderne bagbundet. Vedkommende lå og rokkede frem og tilbage i skovbunden og jamrede."
http://lokalavisen.dk/kvinder-skraemt-f ... terseneste

Måske har jeg set for mange fantasifulde film, men jeg kom umiddelbart til at at tænke på film som '12 Monkeys" og andre lignende film hvor folk fra fremtiden slipper væk og dukker op hos os, og skræmmer livet af sagesløse mennesker. :ad!: :gruble:

Det er sikkert en blotter med forskellige sidediagnoser, øh jeg mener fetisher.

Nogen burde prikke ham på skulderen og informere ham om at den slags griseri hører til ude på vestegnen i stedet, nærmere betegnet stranden mellem Ishøj og Hundige. :lol: :stoned:

Fantomdragt, gaffatape, raslende kæder og jamren, lyder, som en ret akut og behandlingskrævende (differential)diagnose. :slem:
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 1. jun 2016, 07:56

Om Google har et melt-down :gruble:.

Alt virker upåklageligt, men Google lader til at være gået i sort.
0
رمضان مبارك
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 178
Likede indlæg: 3281

Indlægaf sigge » 1. jun 2016, 07:58

At Rema1000 som kæde åbenbart har valgt ikke længere at føre min yndlingsyoghurt med blåbær & banan, men i stedet har taget en variant med gulerod & mango ind.
0
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 1. jun 2016, 08:00

sigge skrev:At Rema1000 som kæde åbenbart har valgt ikke længere at føre min yndlingsyoghurt med blåbær & banan, men i stedet har taget en variant med gulerod & mango ind.

Det er en sammensværgelse mod dig :ae:.
1
رمضان مبارك
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 499
Likede indlæg: 5570

Indlægaf dgd2007 » 1. jun 2016, 08:03

ShuruQ skrev:Det er en sammensværgelse mod dig :ae:.

Det må det med Google også være mod dig. Jeg har brugt det flere gange inden for de sidste tyve min. :)
0
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 359
Likede indlæg: 6511

Indlægaf Flora » 1. jun 2016, 08:04

dgd2007 skrev:

Det må det med Google også være mod dig. Jeg har brugt det flere gange inden for de sidste tyve min. :)

Min virker også fint :)
0
Debattens sødeste :engel:
Brugeravatar
ShuruQ

Indlægaf ShuruQ » 1. jun 2016, 08:05

dgd2007 skrev:

:P.

Det gik hurtigt over. Har brugt Google til morgen, men da jeg ville finde et billede til billedetråden var Google væk et par minutter. Aldrig så snart jeg havde delt min undren her i tråden var Google oppe igen :D .
0
رمضان مبارك
Brugeravatar
2SHY
Kort karma: 1149
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 10661

Indlægaf 2SHY » 1. jun 2016, 08:16

Jeg undrer mig over en bekendts behov for at udbasunere sin psykiatriske diagnose på Facebook. Jeg synes, det er flot og modigt at gøre det. Men jeg er bange for at han måske gør noget han fortryder senere, hvis han er i en periode, hvor han ikke tænker super klart. Især da jeg kan se, han skriver noget om at være blevet kasseret 5 gange på 2 uger (fra hvad ved jeg ikke).

Åbenhed omkring sindslidelser er godt og vigtigt. Men jeg synes måske metoden her ikke er den bedste
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

Tak fordi du trimmer indlæg med mange citater :blomst:
Brugeravatar
dgd2007
Kort karma: 499
Likede indlæg: 5570

Indlægaf dgd2007 » 1. jun 2016, 08:17

ShuruQ skrev:[...] Aldrig så snart jeg havde delt min undren her i tråden var Google oppe igen :D .

Det vile de nok ikke have sidende på sig :D
0

Tilbage til "Generelt"