Hvad undrer du dig over.

Brænder du inde med noget, der ikke passer ind andre steder? Så passer det ind her.
Brugeravatar
Justified Ancients of Mu Mu
Kort karma: 54
Geografisk sted: Live from The Lost Land of Lemuria
Likede indlæg: 291

Re: Hvad undrer du dig over.

Indlægaf Justified Ancients of Mu Mu » 3. jul 2016, 20:06

Jeg undrer mig over hvor forskellen går på en sandwich og en salat med et stykke hvidt brød halvt nede under.:gruble:
0
This is what the Billede is about
Following the white rabbit
Oh, I am so absolutely the most lobstromonous here!
Undtagelsen
Kort karma: 37
Likede indlæg: 487

Indlægaf Undtagelsen » 4. jul 2016, 05:52

Hvordan man kan kalde fejringen af 4. juli i Søndermarken en tradition for så bagefter at fortælle at det startede sidste år.
Uden at have søgt ordbogens definition på en tradition, så er et enkelt år da ikke nok.

Man kan have intention om at gøre det til en tradition, men det er det altså ikke endnu.
2
Sorenspige
Kort karma: 316
Likede indlæg: 1597

Indlægaf Sorenspige » 4. jul 2016, 06:14

icelady skrev:Om Washworld virkelig kan tjene penge på et ubegrænset vask-din-abonnement til 129,- pr måned. :gruble: (det kan da ikke være de abonnementer de tjener penge på.)

Og derudover; er det så virkelig ubegrænset. :gruble:

Jeg undrer mig mere over, om der virkelig er nogen, som har tid og penge til at vaske deres bil flere gange om måneden :gruble:?

Her går det højt, hvis vores bil bliver vasket 2-3 gange årligt :genert:.
2
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Kort karma: 87
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 1374

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 4. jul 2016, 06:57

Undrer mig over mennesker der konsekvent kan finde på at sige ting som "du ser godt nok træt ud i dag". Det er sjovt nok de samme mennesker der ofte kommenterer på hvad man spiser til frokost :gruble:
Mennesker som tydeligvis ikke har situationsfornemmelse.

Christ hvor jeg synes det er irriterende at få stukket sådan en bemærkning i fjæset, flere timer efter jeg er mødt på job. Det er sgu da det samme som at sige "hey, du ligner da godt nok lort i dag".
5
Brugeravatar
Fyrst Eberhard
Kort karma: 369
Likede indlæg: 10753

Indlægaf Fyrst Eberhard » 4. jul 2016, 07:24

NejJegErIkkeAsiat skrev:Undrer mig over mennesker der konsekvent kan finde på at sige ting som "du ser godt nok træt ud i dag". Det er sjovt nok de samme mennesker der ofte kommenterer på hvad man spiser til frokost :gruble:
Mennesker som tydeligvis ikke har situationsfornemmelse.

Christ hvor jeg synes det er irriterende at få stukket sådan en bemærkning i fjæset, flere timer efter jeg er mødt på job. Det er sgu da det samme som at sige "hey, du ligner da godt nok lort i dag".

Jeg har før haft held med at lave en aftale med de typer, der går ud på; at hvis de får lyst til at sige noget til mig, så siger de det lige højt inde i hovedet først, og hvis det lyder dumt, så lader de være med at sige det.

Så plejer tiøren at falde.
3
Peace!
Brugeravatar
Spjaerten
Kort karma: 998
Likede indlæg: 3239

Indlægaf Spjaerten » 4. jul 2016, 07:28

Hvorfor jeg har så mange penge på min konto.

Ved godt der var + 5000 retur i el/vand/varme ifht aconto men alligevel
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Fyrst Eberhard

Indlægaf Fyrst Eberhard » 4. jul 2016, 07:51

At TV2 har valgt Morten Bisgaard som ekspert i TV2 Sporten. Han fortæller intet, siger øh efter hvert tredje ord og er totalt ligegyldig. Et godt eksempel på, at man ikke nødvendigvis er ekspert fordi man har spillet fodbold.
1
Peace!
Brugeravatar
sigge
Kort karma: 258
Likede indlæg: 5254

Indlægaf sigge » 4. jul 2016, 08:06

Sorenspige skrev:
icelady skrev:Om Washworld virkelig kan tjene penge på et ubegrænset vask-din-abonnement til 129,- pr måned. :gruble: (det kan da ikke være de abonnementer de tjener penge på.)

Og derudover; er det så virkelig ubegrænset. :gruble:

Jeg undrer mig mere over, om der virkelig er nogen, som har tid og penge til at vaske deres bil flere gange om måneden :gruble:?

Her går det højt, hvis vores bil bliver vasket 2-3 gange årligt :genert:.

Sådan et bilvaske-abonnement ville heller aldrig kunne betale sig for mig. Det er ikke økonomi, der afholder mig fra at vaske bilen hver dag eller hver uge eller hver måned for den sags skyld. Det er mere det, at jeg ikke gider at bruge tiden på det. Så her kan bilen godt være virkelig beskidt, inden jeg får taget mig sammen til at køre igennem vaskehallen.
1
Christmas isn't a date, it's a state of mind.
Brugeravatar
Wizzze
Kort karma: 2176
Likede indlæg: 12919

Indlægaf Wizzze » 4. jul 2016, 08:32

Fyrst Eberhard skrev:At TV2 har valgt Morten Bisgaard som ekspert i TV2 Sporten. Han fortæller intet, siger øh efter hvert tredje ord og er totalt ligegyldig. Et godt eksempel på, at man ikke nødvendigvis er ekspert fordi man har spillet fodbold.

Han plejer ihvertfald ikke levere dybere analyser, er han ikke mest kommentator på kampene? :gruble:
0
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Kort karma: 87
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 1374

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 4. jul 2016, 08:43

Wizzze skrev:
Fyrst Eberhard skrev:At TV2 har valgt Morten Bisgaard som ekspert i TV2 Sporten. Han fortæller intet, siger øh efter hvert tredje ord og er totalt ligegyldig. Et godt eksempel på, at man ikke nødvendigvis er ekspert fordi man har spillet fodbold.

Han plejer ihvertfald ikke levere dybere analyser, er han ikke mest kommentator på kampene? :gruble:

Han har været "ekspert" på én af de andre kanaler, og der undrede jeg mig også over hvem der havde tænkt, at det var en god idé.
0
Brugeravatar
paint
Kort karma: 247
Likede indlæg: 8763

Indlægaf paint » 4. jul 2016, 08:47

Bisgaard, ved dog, trods alt, noget om fodbold

http://sport.tv2.dk/fodbold/2016-06-19- ... lt-forkert
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Hvis vi ikke ændrer retning, ender vi der hvor vi er på vej hen
Brugeravatar
Fyrst Eberhard

Indlægaf Fyrst Eberhard » 4. jul 2016, 08:48

Wizzze skrev:

Jeg er ikke sikker på fordelingen, men det lader til, at han fast sidder med Rådhuspladsen i baggrunden, når sporten har brug for en "vurdering".
0
Peace!
Brugeravatar
Fru Sunshine
Kort karma: 1114
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 10261

Indlægaf Fru Sunshine » 4. jul 2016, 08:54

At nogen synes kynisme er noget positivt.
0
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Brugeravatar
Pixie88
Kort karma: 132
Geografisk sted: Nordpolen
Likede indlæg: 1246

Indlægaf Pixie88 » 4. jul 2016, 09:15

At mange mennesker falder i svime over bacon. SÅ godt er det altså heller ikke, det er bare kød der er røget og saltet.
Citronfromage derimod - det er noget jeg kan forstå!
3
I'm headin' out to South Park, gonna see if I can't unwind. Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, Timmy, livin' a lie TIMMY!
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 736
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 14986

Indlægaf icelady » 4. jul 2016, 09:19

Pixie88 skrev:At mange mennesker falder i svime over bacon. SÅ godt er det altså heller ikke, det er bare kød der er røget og saltet.
Citronfromage derimod - det er noget jeg kan forstå!

Ja, hvad sker der lige for citronfromages venden-tilbage :D

Det har da ellers i en del år været ildeset, men nu er Arla (mener jeg det er) begyndt at sælge små bøtter med citronfromage i nogle butikker :savl:
1
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Generelt"